خانه های چوبی سنتی ییلاقی

0

خانه های چوبی سنتی ییلاقی

ما خانه های چوبی سنتی را با سبک خانه های ییلاقی می سازیم. این نوع به طور عمده برای نصب در کمپینگ، چشمه یا گردشگری روستایی طراحی شده است تا حداکثر راحتی را برای گردشگران و مهمانان را ارائه دهند. خانه های چوبی سنتی بسیار زیبا هستند و شما می توانید از معماری این خانه ها استفاده کنید حتی گاهی تلفیق کنید معماری سنتی و مدرن را تا این زیبایی را بیشتر به رخ بکشید

آنها به طور کامل از چوب ساخته شده اند و به طور کامل مجهز هستند به طوری که کاربران می توانند از تمام مزایایی که می تواند یک خانه متعارف داشته باشد استفاده کنند. اما با استفاده از دسترسی آسان و تماس مستقیم با محیط طبیعی محل که در آن واقع شده است خانه های چوبی سنتی به شکل ییلاقی ساخته می شود.

خانه های چوبی سنتی ییلاقی ساخت و ساز چوبی را ارائه می دهد عایق و انتقال آن راحت است. آنها بسیار خوب و راحت هستند و مبلمان بسیار خوب یکپارچه در داخل انها قرار می گیرد. گرچه طبق تقاضای مشتری و سفارشی ساخته می شوند.

ما دارای دو فرمت عمدتا  برای خانه های سنتی ییلاقی وجود دارد:

– مدولار: آنها بسیار پیچیده هستند، زیرا ساخت و ساز در کارگاه انجام شده است.

– In situ: آنها در همان محل که در آن واقع شده است ساخته می شوند. ساخت و ساز نیز بسیار سریع انجام می گیرد، اما نه به سرعت خانه های مدولار که بسیار سریع ساخته می شوند.

خانه های چوبی سنتی متحرک:

این نوع خانه های چوبی در دنیای مدرن اما به شکل سنتی ساخته می شوند و یک راه بسیار خوبی برای افرادی هستند که نمی خواهند هزینه زیادی برای خرید انواع دیگر خانه انجام دهند. این خانه ها برای کسانی است که می خواهند مدت کوتاهی در خانه هایی ساده و چوبی زندگی کنند. و برای افرادی است که بیشتر مدام در یک مکان زندگی نمی کنند. این نوع خانه ها به سادگی ساخته و معمولا تمام چوب هستند و دارای ساختاری بسیار ساده برای یک زندگی تک نفره مناسب هستند.

خانه های چوبی سنتی درون باغ:

ما کابینت های چوبی سفارشی را در باغ، پاسیون یا تراس قرار می دهیم. تا شما فضای مفید بیشتری در خانه داشته باشید یک کلبه چوبی کوچک و یک فضای باز برای بچه های کوچک در خانواده تبدیل کنید یا از فضای پوشیده شده استفاده کنید. درون باغ با توجه به فضای موجود در اختیار شما قرار می دهیم و می خواهیم برای شما خانه ای کوچک و ساده برای اوقات فراغت شما ساخته شوداین نوع خانه ها بیشتر حالت تفریحگاهی دارد که گاهی اوقات از آنها استفاده شود.

خانه های چوبی سنتی ایوان دار:

ما طراحی ساخت انواع خانه های چوبی را به صورت سفارشی برای شما انجام می دهیم.کل تراس حیاط بزرگ را پوشش می دهد و  حیاط کوچک در ورودی در آن قرار دارد پناهگاهی است هنگامی که که باران می بارد  و شما به سرعت می توانید وارد خانه شوید. ایوان یا تراس نیز نمایی زیبا به ساختمان چوبی سنتی شما می دهد

ما یک ساختار چوبی بر روی نما خانه شما ایجاد خواهیم کرد و ستون ها را محدود می کنیم، جایی که شما می توانید با داشتن یک ایوان در خانه هم به زیبایی باران نگاه کنید و هم گرمای خورشید را حس کنید.

یک قفسه را بر روی تراس یا باغ خانه خود بسازید، بنابراین میتوانید لباسهای خود را با خیال راحت آنجا پهن کنید یک منطقه محافظت کنید.، یک میز با صندلی، وسیله کباب کردن یا هر چیزی که می خواهید در فضای باز شما بر روی تراس قرار بگیرد.

خانه های چوبی سنتی آلاچیق دار:

برای ایجاد یک فضای مفید در باغ خو یک آلاچیق  بسازید. یک فضای پناهگاه مانند که در آن شما می توانیدهم باران را تماشا کنید و هم در روزهای تابستانی خنک شوید و آلاچیق ها خاطرات را برای شما می سازند. یک فضای راحت که می توانید غذا بخورید و بیشتر از دیدن باغ خود لذت ببرید.

راهنمای خرید:

این شرکت از سازه های چوبی مرغوب استفاده کرده و از مهندسان بسیار عالی و مجرب و با تجربه استفاده کرده، هم چنین اولین متدهای روز در جهان را به کار می برد. شما به راحتی از طریق سایت ما می توانید به صورت آنلاین درخواست داده و افتخار می کنیم با نظارت خود شما خانه ای را به شما تحویل دهیم که دیواره های ان از پشم سنگ و پشم شیشه و از چوب وارداتی کشورهای خارجی همانند روسیه استفاده خواهیم کرد. این شرکت مفتخر به ارائه چندین پروژه چوبی در زمینه ویلای چوبی، نما، آلاچیق و دیگر سازه های چوبی می باشد.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به درباره از لینک خانه های چوبی سنتی ییلاقی راجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد