صندلی ناهارخوری تمام چوب

0

صندلی ناهارخوری تمام چوب در اطراف یک میز ناهار خوری و یک وجود یک لوستر چوبی در قسمت وسط میز جلوه بسیار زیبایی به محیط ناهار خوری می دهد. امروز در کنار این سرویس های چوبی، لوستر های چوبی نیز ساخته شده اند که تلفیق این دو با هم باعث زیبایی دکوراسیون فضای خانه می شود.

صندلی ناهارخوری تمام چوب

استفاده از چوب در سرویس های مبلمان و ناهارخوری در بازار امروز باعث شده که محیط و دکوراسیون خانه، بسیار سریع و آسان جلوه شیک و باکلاسی داشته باشد.

چوب یکی از وسایل مهمی است که دکوراسیون خانه را در مدت زمان کوتاهی زیبا نشان می دهد. بسیاری از مردم وجود سرویس های ناهارخوری را در محیط خانه خود آن چنان مهم و ضروری نمی دانند و آن را نادیده می گیرند.

شاید یکی از دلایل عمده این کار نبودن فضای کافی در محیط خانه آن ها است. اما برای رفع این مشکل راه حل هایی وجود دارد که آن هم استفاده از میز و صندلی ناهارخوری تمام چوب است. زیرا استفاده از میز و صندلی ناهارخوری تمام چوب در عین زیبایی و جذابیت فضای بسیار کمی را اشغال می کند.

خصوصیات صندلی های تمام چوب

این سرویس های تمام چوب بسیار سبک است و به دلیل این که قسمت نشیمن و تکیه گاه صندلی ها پوشش اسفنجی ندارد، بسیار کم جا بوده و مناسب آپارتمان ها و محیط کوچک است. یک راه حل دیگری نیز برای فضاهای کوچک وجود دارد و آن هم این است که اپن و میز ناهار خوری را ترکیب کنید.

به این شکل که از اپن به عنوان میزی برای صندلی ناهارخوری تمام چوب استفاده کنید. این روش در خانه های مدرن و کلاسیک بسیار دیده می شود و محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است. به همین دلیل افرادی که بخاطر کمبود جا از سرویس های ناهار خوری صرف نظر می کنند با این راه حل ها به خوبی می توانند در محیط خانه خود ناهار خوری داشته باشند.

پس در نتیجه اگر با کمبود فضا روبرو شدید به هیچ وجه نباید قسمت مهم سرویس ناهار خوری را حذف کنید. چون از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باعث زیبایی و گیرایی در دکوراسیون خانه می شود.

استفاده از صندلی ناهارخوری تمام چوب در اطراف یک میز ناهار خوری و یک وجود یک لوستر چوبی در قسمت وسط میز جلوه بسیار زیبایی به محیط ناهار خوری می دهد. امروز در کنار این سرویس های چوبی، لوستر های چوبی نیز ساخته شده اند که تلفیق این دو با هم باعث زیبایی دکوراسیون فضای خانه می شود.

ویژگی های صندلی ناهارخوری تمام چوب :

یکی از ویژگی های صندلی ناهارخوری تمام چوب این است که بسیار وزن سبکی دارند، حمل و نقل آن ها آسان است، فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و کم جا هستند و در عین سادگی اصالت را نشان می دهند.

سرویس های تمام چوب هر چند بسیار ساده به نظر می رسند اما بسیار با اصالت هستند و انتخاب کسانی هست که به محیط خانه خود اهمیت می دهند و ارزش خود را بسیار والاتر می دانند. اگر به خانه های افراد با صالت نگاه کنیم، می بینیم که همه وسایل های آن ها چوبی است.

چوب از ایام گذشته نماد اصالت بوده، به همین دلیل است که بسیار ساده می سازند تا اصالت خود را نشان بدهد. در بین تمام مدل های ساخته، وسایل هایی که با چوب طبیعی ساخته شده، باعث می شود که ظاهر گرم و زیبایی به محیط خانه بدهد.

جنس صندلی ناهارخوری تمام چوب :

جنس سرویس های ناهار خوری و مبلمان هایی که با چوب ساخته می شود، اکثرا چوب های درختانی چون گردو، بلوط، افرا و ساج می باشد.

استفاده از این چوب ها در ساختن صندلی ناهارخوری تمام چوب باعث استحکام هر چه بیشتر وسایل شود، به دلیل این که آن چوب ها از استحکام بالایی برخوردار هستند. و از خوردگی وسایل جلوگیری می کند، چون جنس این چوب ها مرغوب بوده و چوب طبیعی است. بنابراین استفاده از چوب این درختان در ساختن سرویس ها باعث می شود، در هر محیطی که این سرویس ها وجود دارد دکوراسیونی لوکس و گیرا داشته باشد.

انواع مدل های سرویس ناهارخوری :

سرویس های ناهار خوری انواع مختلفی دارند. برخی از این سرویس ها میز های مستطیل شکلی دارند و صندلی ها اطراف آن قرار می گیرد که این مدل برای خانه های بزرگ خوب است. ولی نوع دیگری از این سرویس ها وجود دارد که میز آن ها گرد است و دور این میز، صندلی ناهارخوری تمام چوب قرار می گیرد.

اگر با یک لوستر چوبی نیز تلفیق شود، دکوراسیونی گیرا و مدرن به خانه شما هدیه می دهد. این مدل طرفداران زیادی دارد و مناسب فضاهای کوچک است به دلیل این که فضای کمتری را می گیرد.

امیدواریم اطلاعات این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. سپاس از این که تا پایان این مقاله با همراه بوده اید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری تمام چوب مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد