فروش دستگاه گندگی دست دوم

0

راهنمای فروش دستگاه گندگی دست دوم

برای راه اندازی کارگاههای نجاری وجود یکسری دستگاهها و ماشین آلات ضروری است. از جمله ماشین گندگی و رنده که حتما باید وجود داشته باشند. خیلی از افراد ترجیح می دهند این ماشین ها را به صورت دست دوم خرید کنند برای همین وجود یک راهنما برای فروش دستگاه گندگی به آنها کمک بزرگی خواهد کرد.

فروش دستگاه گندگی دست دوم

برای فروش دستگاه گندگی فروشگاههای که در این زمینه فعالیت می کنند هر چقدر به خریداران اطلاعات بیشتر و بهتری ارائه دهند برای فروش موفقیت بیشتری هم کسب خواهند کرد. یکی از این اطلاعات اصول کاربرد و نگهداری از ماشین گندگی است که اگر در این دستگاهها رعایت شود نوع دست دوم آنها هم با کیفیت بوده و خرید آنها مقرون به صرفه خواهد بود.

اصول نگهداری ماشین رنده گندگی

ماشین گندگی چوب را از رو رنده می کند. یعنی درست مقابل ماشین کف رنده است چون کف رنده چوب را از زیر رنده می کند. برای همین برای اینکه این دستگاه بتواند الوار را رنده کند باید حتما یک طرف چوب صاف و صیقلی باشد وگرنه دستگاه نخواهد توانست محصول خوبی ارائه دهد. علاوه بر آن از این دستگاه برای یک ضخامت کردن چندین چوب استفاده می شود و همچنین می توان با استفاده از گندگی عرض تعداد زیادی چوب را به صورت یکسان برش داد. البته این کار نیاز به رعایت تکنیک خاصی دارد که در ادامه آنها را شرح می دهیم.

  • برای یکسان کردن عرض چند قطعه چوب باید قطعات چوب را در کنار هم قرار داده و به صورت همزمان وارد دستگاه کنید این کار باعث افزایش راندمان ماشین گندگی شده و البته باعث می شود چوب ها کج نگردد. فروشندگان طبق راهنمای فروش دستگاه گندگیحتما یک نمونه چوب را برای مشتری باید امتحان کنند تا مشتری از سالم و دقیق بودن دستگاه مطمئن شود.
  • الوارها و قطعات چوبی که با هم زیر دستگاه گذاشته می شوند نباید اختلاف طول زیادی با هم داشته باشند. این اختلاف اندازه باعث افزایش بار روی ماشین شده و ممکن است به آن صدمه وارد کند و دقت آن را کاهش دهد برای همین طبق راهنمای فروش دستگاه گندگی دست دوم فروشگاهها با تست دستگاه در واقع به خریدار اطمینان می دهند به دستگاه بار اضافه داده نشده است و دقت دستگاه همچنان بالا خواهد بود.

برای فروش دستگاه گندگی دست دوم عیوب زیر را بشناسید

فروشگاههایی که در کار فروش دستگاه گندگی هستند باید از عیوب این ماشین ها مطلع باشند تا قبل از فروش آنها را برطرف نمایند یا اصلا دستگاههایی که این عیوب را دارند را به فروش نگذارند برخی از عیوب به شرح ذیل می باشند:

  • قطعه چوب به داخل گندگی به صورت نامنظم حرکت می کند: علت اینکه قطعه چوب به سمت ماشین به صورت نامنظم حرکت می کند، می تواند به علت تنظیم نبودن صحیح غلطک های انتقال دهنده باشد برای همین توصیه می شود در هنگام فروش دستگاه گندگی دست دوم این موضوع را تست کنید.
  • انتقال چوب و الوار نامنظم و سخت انجام می شود: این مشکل می تواند به علت چسبنده شدن غلطک آجدار با چوب صمغ دار رخ دهد برای همین باید غلطک ها قبل از کار صمغ زدایی شوند یا اینکه ممکن است شیار غلطک های آج دار پر شده باشد که در این صورت هم شیارها باید از چوب خالی گردند.
  • چوب ها به صورت زاویه دار رنده می شوند: اگر صفحه های ماشین گندگی تنظیم نباشند و یا تیغه ها میزان نشده باشند این مشکل ممکن است، رخ دهد برای همین قبل از فروش دستگاه گندگی دست دوم حتما صفحه ها و تیغه ها را خوب تنظیم کنید تا این مشکل برای مشتری ایجاد نگردد.
  • ماشین گندگی صدای زیادی ایجاد می کند: صدای زیاد ماشین گندگی می تواند به علت منظم نبودن تیغه ها و یا کند شدن آنها و یا خشک کار کردن ماشین باشد و یا باردهی بیش از حد به دستگاه باشد برای همین قبل از اینکه اقدام به فروش دستگاه گندگی دست دوم نمایید حتما دستگاه را تست کرده و چند قطعه چوب را به صورت همزمان داخل آن نمایید و یا تیغه ها را منظم و تیز کرده و محل های گریس خور را هم گریس بزنید. همه این کارهای برای این است که به مشتری اطمینان بدهید خریدی که قرار است، انجام دهد ارزش هزینه کردن را دارد. چون عموما خیلی از مشتری ها از همان اول برای خرید جنس و دستگاه مردد هستند و اگر این اشکالات را هم ببینند کلا منصرف می شوند.

در هر صورت اگر فروشگاهی دارید که ماشین آلات نجاری را به فروش می رسانید برای فروش دستگاه گندگی حتما دستگاهی را عرضه کنید که ایرادات ذکر شده را نداشته باشد چون این ایرادات در نهایت روی کیفیت و نتیجه کار اثر مستقیم خواهد گذاشت و مشتری را ناراضی خواهد کرد.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به درباره از لینک فروش دستگاه گندگی دست دوم مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد