طراحی سایت غرفه

0

طراحی سایت غرفه  : فرقی ندارد که میخواهید یک سایت برا غرفه طراحی کنید یا فروشگاه یا هرچیز دیگر. در واقع اولین چیزی که به دید مخاطب شما می رسد قالب سایت است. به همین دلیل باید قالب سایت را با دقت بیشتری انتخاب کنید. دقت داشته باشید که اگر قالب سایت شما بیش از حد روشن و یا بیش از حد تیره باشد ممکن است که مخاطب شما لحظاتی چند را در وبسایت شما را بگذارند اما در نهایت آن را ترک خواهد کرد.

همه چیز درباره طراحی سایت غرفه

همانطور که می­دانید غرفه در واقع یک بخش مجزاست که بیشتر در نمایشگاه­ها دیده می‌شود. جالب است بدانید که برخی از مشاغل هم دارای غرفه­هایی در نمایشگاه­های دائمی هستند که مانند یک مغازه برای آن­ها عمل می‌کند. در این بخش می‌خواهیم شما را با طراحی سایت غرفه و نکات آن آشنا کنیم تا اگر شما هم صاحب یکی از این مشاغل هستید، بتوانید به درآمدزایی بیشتری برسید.

طراحی سایت غرفه

فرقی ندارد که می­خواهید یک سایت برای غرفه طراحی کنید یا فروشگاه یا هرچیز دیگر. در واقع اولین چیزی که به دید مخاطب شما می‌رسد، قالب سایت است. به همین دلیل باید قالب سایت را با دقت بیشتری انتخاب کنید. دقت داشته باشید که اگر قالب سایت شما بیش از حد روشن یا بیش از حد تیره باشد ممکن است که مخاطب شما لحظاتی چند را در وب‌سایت شما بگذارند، اما در نهایت آن را ترک خواهد کرد حتی اگر محتویات وب‌سایت‌تان هم خوب باشد، در صورتی که از نظر بصری نتوانید مخاطب را جذب کنید فایده‌ای نخواهد داشت.

به این ترتیب حین طراحی سایت غرفه بهتر است که قالب را متناسب با کسب‌وکار خود انتخاب کنید. این امر باعث می‌شود تا هم بتوانید مخاطبین بیشتری را به کسب‌وکار خود جذب کنید و هم اینکه بتوانید هنر و سلیقه خود را به همگان نشان دهید.

فونت و رنگ متن

از تضاد­های نامناسب بین رنگ فونت و رنگ قالب بپرهیزید. همچنین دقت کنید که نباید رنگ فونت را با رنگ قالب یکی کنید یا آن­ها را از یک خانواده استفاده کنید. بهتر است که رنگ متن شما اندکی رو به تیرگی داشته باشد تا چشم مخاطب درد نگیرد. به ویژه اگر می‌خواهید اطلاعاتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهید بهتر است که رنگ متن تیره باشد.

برای انتخاب فونت هم وسواس به خرج دهید. اگر می‌خواهید طراحی سایت غرفه خود را به شخصی متبحر در این زمینه بسپارید، پس به طور حتم او می‌داند که باید با چه المان‌هایی فونت مورد نظر را انتخاب کند. این امر می‌تواند در جذب مخاطب بسیار حائز اهمیت باشد.

تصویر، تصویر و باز هم تصویر!

مغز انسان به گونه‌ای طراحی شده است که در واقع جذب تصاویر می­شود و مدت زمان بیشتری را برای دیدن آن‌ها سپری می‌کند. بهتر است که شما هم این قضیه را جدی بگیرید و از تصاویری استفاده کنید که در عین با کیفیت بودن، مخاطب را به ادامه برقراری ارتباط با وب‌سایت شما تشویق می­کند. در واقع اینطور است که هرچه تصاویر بیشتری داشته باشید مخاطبین بیشتری نیز خواهید داشت.

اما استفاده از چه عکس­هایی در طراحی سایت غرفه مجاز است؟

اولین کاری که باید بکنید این است که از غرفه خود عکس­هایی با کیفیت تهیه کنید و در اختیار مخاطب قرار دهید. این عکس­ها در واقع قرار است که بدنه اصلی سایت شما را تشکیل دهند و جزء عکس­هایی به شمار نمی‌آیند که می‌خواهید آن­ها را در لوگو استفاده کنید. برای لوگو معمولاً از عکس­هایی استفاده می‌شود که دارای سایزهای کمتری هستند، چرا که لوگو­ها در واقع طراحی‌های کوچک‌تری هستند و نیاز به تصاویر با کیفیت­های عالی ندارند.

طراحی سایت غرفه و قیمت

دقت داشته باشید که معمولاً برای اینکه کاربران در قسمت ارتباط با ما، با شما ارتباط برقرار کنند قیمت از لیست محصولات حذف می‌شود. شما این کار را نکنید و اگر می‌خواهید محصولی را به فروش برسانید آن را با درج قیمت در وب‌سایت قرار دهید. دقت داشته باشید که ممکن است این امر در نظر شما مسخره باشد اما فردی که به وب‌سایت شما مراجعه می‌کند، می‌خواهد که تمام اطلاعات را یک­جا داشته باشد. اجازه دهید که فرد اگر می‌خواهد وارد قسمت ارتباط با ما شود و اگر می‌خواهد فرم ثبت نام را پر کند و در وب‌سایت شما عضو شود.

تبلیغات بیش از حد ممنوع!

حین طراحی سایت غرفه معمولاً تبلیغاتی هم برای کسب‌وکارهای دیگر در وب‌سایت قرار داده می‌شود که این تبلیغات اغلب به صورت تبادل انجام می‌شوند و اینطور است که وب‌سایت­های دیگر هم تبلیغ کار شما را انجام دهند. تبلیغات به اندازه شاید موردی نداشته باشد اما از تبلیغات بیش از اندازه بپرهیزید، چرا که به طور حتم شما را دچار مشکلات سئوی منفی خواهد کرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد