طراحی سایت زنبیل

0

طراحی سایت زنبیل

طراحی سایت زنبیل : در این بخش می خواهیم شما را با طراحی سایت زنبیل آشنا کنیم. سایت زنبیل در واقع از فروشگاه های اینترنتی به شمار می آید که عطر و بوی همان خرید های کودکی را با تکنولوژی در آمیخته و به شما هدیه می کند.

فروشگاه آنلاین با طراحی سایت

زمانی که کلمه زنبیل را می­شنوید چه چیزی به ذهن شما می­رسد؟ بدون شک شما­ هم به یاد خریدهای نوستالژی دوران کودکی خود خواهید ­افتاد که با زنبیل های قرمز و توری انجام می­شد و عطر و بوی همان دوران را نیز به همراه داشت.

در این بخش می­خواهیم شما را با طراحی سایت زنبیل آشنا کنیم. سایت زنبیل در واقع از فروشگاه های اینترنتی به شمار می­آید که عطر و بوی همان خریدهای کودکی را با تکنولوژی در­آمیخته و به شما هدیه می­کند.

طراحی سایت زنبیل یعنی چه؟

همانطور که می­دانید دنیای امروز بیش از گذشته با تکنولوژی آمیخته­شده و مردم بیشتر زمان خود را در اینترنت و دنیای مجازی سپری می­کنند.

در این بین احداث فروشگاه های اینترنتی در واقع گامی نو در برطرف کردن نیاز­های مردم از طریق اینترنت بوده ­است. می‌توان اینطور گفت که در سال‌های اخیر بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی توانسته­اند که کسب‌وکار خود را از این طریق گسترش دهند و به درآمدزایی برسند.

اینکه طراحی سایت زنبیل به چه صورت انجام می­گیرد در واقع به نحوه طراحی سایت فروشگاهی بر می­گردد که بسیار حائز اهمیت است.

یکی از برترین فروشگاه‌های اینترنتی که امروزه در خدمت مردم می‌باشد، فروشگاه اینترنتی زنبیل است. می‌توان اینطور گفت که طراحی سایت زنبیل در واقع توسط یک تیم فوق حرفه­ای انجام شد­ه­است که متخصص فناوری اطلاعات نیز می‌باشند. این تیم که در واقع یک جزء از اعضای فروشگاه اینترنتی زنبیل نیز می‌باشند، کار طراحی را بر­ عهده گرفته­اند.

این نکته حائز اهمیت است که فروشگاه اینترنتی زنبیل در واقع از گردهمایی دو تیم تشکیل شده­است که یکی از آنها متخصص IT  و دیگری متخصص در زمینه مارکتینگ یا بازاریابی بوده­اند. طراحی سایت زنبیل در سال ۱۳۹۲ به پایان رسید و این فروشگاه اینترنتی کار خود را در دنیای مجازی آغاز کرد.

فروشگاه اینترنتی زنبیل و مزایای آن

در واقع می‌توان اینطور گفت که فروشگاه اینترنتی زنبیل به صورت چندمنظوره تهیه شده ­است و محصولات آن­ نیز تا حد بسیار زیادی متنوع می‌باشند.

این فروشگاه در واقع به بخش­های زیر تقسیم‌بندی شده ­است و شما می‌توانید محصولات مورد نظر خود را در دسته‌بندی‌های مختلف بیابید:

  • انواع محصولات آرایش و بهداشتی
  • انواع تجهیزات مختص به ورزش­های مختلف
  • انواع خدمات و تجهیزات پزشکی
  • بدلیجات مختلف در طرح­ها و برند­های مختلف
  • صنایع دستی
  • پوشاک
  • لوازم اداری و خانگی مختلف
  • انواع لوازم دیجیتال

طراحی سایت زنبیل و ویژگی‌های مختلف

می‌توان اینطور گفت که طراحی سایت زنبیل با چند چالش جدی روبه‌رو بوده ­است. به نسبت طراحی سایت‌های مختلف، طراحی یک سایت فروشگاهی ریزه‌کاری­های بیشتری را می­طلبد و برای همین بهتر است که طراحی سایت فروشگاهی را به افرادی بسپارید که به نوعی متخصص در این زمینه هستند.

این امر به نوبه خود باعث می‌شود تا نگرانی­هایی که در این زمینه وجود دارد برطرف شوند و مشکل جدی­ای پیش نیاید. چرا که در نهایت با بروز هرگونه مسئله‌ای ممکن است که کسب‌وکار شما دچار مشکل شود.

حین طراحی سایت زنبیل در واقع طراحان به چند نکته اساسی توجه کرده­اند و تمامی این نکات ختم به این موضوع می­شدند که سایت زنبیل باید رتبه‌بندی بالایی را در گوگل به خود اختصاص دهد و در واقع باید از نظر سئو بهینه‌سازی شود و این نکات به طور کامل در طراحی سایت زنبیل رعایت شده­اند.

آنچه شما می­توانید در این طراحی سایت مشاهده کنید یا در واقع محصولاتی که توسط این شرکت ارائه می‌شوند شامل رنج گسترده‌ای است که باعث می­شود مشتریان بتوانند نیازهای خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تأمین کنند.

این فروشگاه اینترنتی در واقع بر اساس جلب رضایت مشتریان خود تأسیس شده­ و تا امروز توانسته به هدف اصلی خود که مشتری مداری بوده ­است، جامه عمل بپوشاند. این فروشگاه اینترنتی همچنین امکانات مختلفی را در اختیار مخاطبان خود قرار داده که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت سفارش­های روزانه به صورت آنلاین
  • سیستم­های هوشمند برای پیگیری سفارشات مختلف
  • ثبت نظرات و انتقادات خود از طریق سیستم
  • امکان حذف و افزودن به سبد خرید
  • پشتیبانی آنلاین و به صورت ۲۴ ساعته از خریداران
  • روش­های متعدد ارسال و پرداخت

همانطور که می­بینید طراحی سایت زنبیل به ایجاد یک فروشگاه اینترنتی معتبر انجامیده است. شما هم می­توانید با انتخاب یک گروه طراحی حرفه‌ای به آرمان­های خود، جامه عمل بپوشانید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد