حیاط خانه چوبی

0

حیاط خانه چوبی

حتما نام خانه های چوبی را تاکنون شنیده اید یا به گوشتان رسیده است. اینک می خواهیم در مورد حیاط خانه صحبت کنیم. هر چند که زندگی امروز در آپارتمان ها و ساختمان های کوچک و بدون حیاط بیشتر متداول گشته است و دیگری خبری از صفا و صمیمیت زندگی در خانه های بزرگ و حیاط دار نیست. با این وجود برخی همچنان زیستن در چنین خانه هایی را در سر می پرورانند. لذا در اینجا بنا نهاده ایم که در مورد حیاط خانه سخن به میان آوریم.

نقش موثر آلاچیق ها در حیاط خانه چوبی

آلاچیق متداول ترین و رایج ترین وسیله ساخت چوب است که در زندگی روزمره به خوبی جا افتاده است و در اکثر پارک ها این آلاچیق ها را می توان مشاهده نمود. رشد و پیشرفت علم صنعت تا بدانجا پیش رفته است که قادر است این آلاچیق ها و سایه بان ها را به حیاط منازل راه بدهد. بنابراین با طرح ها و شکل های متنوعی می توان حیاط خانه را با محیطی گرم و صمیمی و سرشار از آرامش و تفریح برای خود و ساکنین خانه به حساب آورد.

آلاچیق ها و سایه بان هایی که در حیاط خانه راه یافته اند، به گونه ای شکیل تر و زیباتر عرضه گشته اند تا شکل و شمایل ویژه ای به حیاط خانه های ما  ببخشند. با نورپردازی این آلاچیق ها در حیاط خانه می توان زیبایی دوچندانی را از آن برداشت نمود. این آلاچیق ها در تمام فصول سال رایج بوده و محیط لذت بخش را به حیاط خانه می بخشد که با روح و روان انسان بازی می کند و روحیه وی را چندین برابر بالا می برد چرا که زندگی تحت چنین شرایطی به دور از هر گونه استرس و مشکلی سرشار از آرامش خیال می باشد.

عوامل مؤثر در ساخت حیاط خانه چوبی

برای ساخت حیاط خانه چوبی می بایست به عوامل مختلفی رجوع کرد تا با بهره مندی از آنها حیاطی زیباتر را برای خود و ساکنین خانه به ارمغان آورد. یکی از این عوامل نقش برجسته رنگ هاست. انواع و اقسام رنگ ها را می توان روی چوب این آلاچیق های خانگی پیاده نمود تا با رنگ های زندگی بخش و شاد و فرح بخش بتوان محیطی مالامال از آرامش را در حیاط خانه پدید آورد.

نورپردازی آلاچیق ها به ویژه در شب ها با تنوع رنگ های روشن تضاد بسیار دلچسب و زیبایی را به وجود می آورد و در اثرات روحی و روانی انسان نقش بسیار موثری را ایفاء می نماید. هزینه حیاط خانه  نیز مسئله دیگری است که ممکن است ذهن هر فردی را درگیر خود کند. این هزینه بنا بر نوع طرح و مصالحی که در ساخت حیاط خانه بکار گرفته می شود، متفاوت می باشد و نمی توان به طور دقیق هزینه ای را برای آن تخمین زد. به طور کلی متراژ، جنس و کیفیت، چیدمان درون حیاط خانه های چوبی، طراحی بیرونی، نوع سقف و… همگی از عوامل موثری هستند که در فرآیند ساخت حیاط خانه چوبی دخیل هستند.

 دیوارهای چوبی 

در حیاط خانه می توان علاوه بر آلاچیق ها و انواع سایه بان ها از دیوارهای چوبی برای تزیین و به صحنه کشیدن یک فضایی دلنشین و زیبا بهره مند گشت. با ساخت دیوارهای در حیاط منازل علاوه بر حفظ حریم شخصی می توان زیبایی خاص و جلوه ای ویژه به حیاط خانه ها بخشید.

ایده های تزیین دیوار چوبی

دیوار چوبی یک گزینه فوق العاده عالی برای سبک خانه های مدرن و شیک می باشد که با طراحی های چشم انداز و خیره کننده خودشان رنگ و لعابی ویژه به حیاط خانه می بخشند. دیوارهای چوبی صد درصد از مواد طبیعی و جنس عالی تشکیل شده اند که بسیار قوی و مقاوم هستند.

قدم زدن در حیاط خانه ها با وجود این دیوارها چوبی مدرن که در قالب و طرح های مختلف و متنوعی و نیز در ابعاد گوناگونی در حیاط خانه ها طرح ریزی شده اند، به نوبه خود می تواند یک زندگی رویایی را برای هر فرد به وجود بیاورد و حتی او را از سفرهای خسته کننده به شهرهای مختلف بازدارد و اوقات فراغت خود را با قدم زدن در این حیاط های پر از حس و آرامش بگذراند تا طعم شیرین زندگی را عمیقا بچشد. به طور کلی آلاچیق ها و سایه بان ها و دیوارهای چوبی در حیاط خانه چوبی را می بایست به تولیدکنندگان و متخصصان این حوزه سپرد تا با راهنمایی های خود و طرح ها و ایده های نوینی که در سر می پرورانند، بتوانند با یک طرح بی نظیر آرامش را به حیاط خانه های شما آورند.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به درباره از لینک حیاط خانه چوبی مراجعه کنید.

 

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد