قیمت دستگاه گندگی کوچک چقدر است؟

0

قیمت دستگاه گندگی کوچک چقدر است؟

قیمت دستگاه گندگی کوچک چقدر است؟ قیمت دستگاه گندگی کوچک بر اساس برند شرکت سازنده و مدل و همچنین آپشن هایی که در آن طراحی گردیده متفاوت است. برای همین در این مطلب ما قصد داریم در مورد برخی از این مدل ها و برند ها و ویژگی ها و مشخصات فنی آنها توضیحات بیشتری ارائه دهیم.

دستگاه رنده گندگی مکنده دار فمی مدل PF 204 CYCLONE

این دستگاه دارای یک مکنده بسیار خوب برای جذب خاک اره ناشی از رنده چوب است و گارانتی و اصالت سلامت کالا را هم همراه آن می توانید، دریافت کنید. قیمت دستگاه گندگی کوچک و همچنین این مدل از آن بر اساس آپشن های طراحی شده متفاوت است. دستگاه مذکور با نیروی برق کار کرده و موتور قدتمند ۱۵۰۰ واتی دارد و با سرعت ۸۰۰۰ دور در دقیقه هم حرکت می کند. عمق رنده کاری توسط این ماشین دو میلی متر و عرض آن ۲۱۰ میلی متر طراحی شده است.

مشخصات فنی دستگاه رنده گندگی مکنده دار فمی مدل PF 204 CYCLONE

قدرت دستگاه و  ارتفاع قابل تنظیم ۱۵۰۰ وات و ۱۲۰ میلی متر
سرعت حرکت آن بر اساس دور در دقیقه ۸۰۰۰
وزن ماشین ۲۸ کیلوگرم
کشور سازنده تولید چین اما تحت لیسانس ایتالیا
عرض رنده کاری ۲۱۰ میلیمتر
عمق رنده کاری ۲ میلیمتر
لوازم همراه کیسه مکنده – لوله خرطومی

 

در واقع همین مشخصات و ویژگی های فنی هستند که قیمت دستگاه گندگی کوچک و سایر مدل های آن را تعیین می نمایند. حتما در هنگام خرید این ویژگی ها را بررسی نمایید.

دستگاه گندگی دیوالت مدل DW733

این دستگاه بسیار کارآمد بوده و موتور بسیار قدرتمندی دارد. طراحی ماشین مذکور به شکلی است که اپراتور به راحتی می تواند با آن کار کند بدون اینکه دچار درد کمر یا زانو یا دست شود. در واقع این دستگاه را مطابق با اصول ارگونومیک طراحی کرده اند. وزن ماشین فوق الذکر به اندازه ای است که به راحتی می توانید آن را جابجا کنید و برای مصارف عمومی و صنعتی به خوبی کاربرد دارد. موتور دستگاه ۱۸۰۰ وات قدرت داشته و رنده کاری را با دقت بسیار بالایی انجام می دهد. ابعاد میز ماشین مذکور ۱۵۳ در ۳۱۷ است و عمق رنده کاری در آن ۲ میلی متر طراحی شده و سایز تیغه آن هم ۳۱۷ میلی متر می باشد. قیمت دستگاه گندگی کوچک و سایر دستگاهها بر اساس مشخصات فنی آنها تعیین می شود.

مشخصات فنی دستگاه گندگی دیوالت مدل DW733

قدرت موتور دستگاه ۱۸۰۰
سرعت آن بر اساس دور در دقیقه ۱۰۰۰۰
وزن ماشین ۳۳.۶
قطر صفحه یا تیغه ۳۱۷ میلیمتر
کشور سازنده تایوان و تحت لیسانس آلمان
عمق رنده کاری ۲ میلیمتر
ابعاد میز ۳۱۷*۱۵۲ میلیمتر
ابعاد دستگاه ۳۱۰*۵۲۰*۴۴۵ میلیمتر

دستگاه رنده گندگی ماکیتا مدل ۲۰۱۲NB

قیمت دستگاه گندگی کوچک و سایر مدل های ارائه شده در بازار را حتما باید از فروشگاههای معتبر استعلام کنید. البته قیمت دستگاههایی که وارداتی هستند کاملا تابع نرخ بازار ارز هم می باشد. اما به طور کلی ماشین نجاری هر چقدر با کیفیت تر و دارای آپشن های بیشتری باشد قیمت بیشتری هم خواهد داشت.دستگاه رنده گندگی ماکیتا مدل ۲۰۱۲NB عایق دوبل داشته و ابعاد جمع و جور و وزن کمی دارد برای همین جزء دستگاههای کوچک محسوب می شود. تیغه های این دستگاه را می توان به راحتی تعویض کرد و موتور قدرتمندی هم دارد و بسیار کم صدا هم کار می کند. گندگی ماکیتا مدل ۲۰۱۲NB موتور با توان ۱۶۵۰ داشته و سرعت گردش آن ۸۵۰۰ دور در دقیقه است و کار رنده کاری را با دقیت بسیاری انجام می دهد.

مشخصات فنی ماشین گندگی ماکیتا مدل ۲۰۱۲NB 

قدرت موتور دستگاه ۱۶۵۰ وات
سرعت آن بر حسب دور در دقیقه ۸۵۰۰
وزن ۲۸.۱ کیلوگرم
گارانتی ۱۲ ماه
کشور سازنده چین و تحت لیسانس ژاپن
عرض رنده کاری ۳۰۴ میلیمتر
عمق رنده کاری ۳ میلیمتر
ارتفاع برش ۱۵۰ میلیمتر

دستگاه گندگی متابو مدل DH 330

این دستگاه وزن بسیار سبکی داشته و موتور آن قدرت ۱۸۰۰ وات دارد. دستگاه مذکور را نباید بالافاصله بعد از قطع ناگهانی برق روشن کرد. دستگاه گندگی متابو مدل DH 330 از ابزارهای مهم و ضروری در نجاری بوده و قادر است بسیاری از عملیات های مهم و دقیق نجاری نظیر رنده کردن و بار برداری را به خوبی انجام دهد. این دستگاه موتور قدرتمند و با قدرت ۱۸۰۰ وات داشته و سرعت گردش آن ۹۸۰۰ دور در دقیقه است. وزن دستگاه در حدود ۳۵ کیلوگرم است و عرض رنده کاری در ماشین مذکور هم ۳۳۰ میلی متر می باشد. قیمت دستگاه گندگی کوچک

و این مدل از ماشین از گندگی در بازار بر اساس برند شرکت سازنده و آپشن های طراحی شده در آن متفاوت خواهد بود و بهتر است از شرکت ها و فروشگاههای معتبر در این زمینه سوال کنید.

مشخصات فنی دستگاه گندگی متابو مدل DH 330

قدرت موتور ماشین ۱۸۰۰ وات
سرعت آن بر حسب دور در دقیقه ۹۸۰۰
وزن ۳۵ کیلوگرم
گارانتی ۱۸ ماه
کشور سازنده تحت لیسانس آلمان
عرض رنده کاری ۳۳۰ میلیمتر
عمق رنده کاری ۰-۳ میلیمتر

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به درباره از لینک قیمت دستگاه گندگی کوچک چقدر است؟ مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد