قطعات پمپ هیدرولیک کاوازاکی

0

قطعات پمپ هیدرولیک کاوازاکی

قطعات پمپ هیدرولیک کاوازاکی : کاوازاکی انواع مختلفی از پمپ های پیستونی محوری جابجایی را ارائه می دهد که کارایی بالا، اطمینان بالا دشته و به سهولت نگهداری می شوند.

قطعات پمپ هیدرولیک کاوازاکی چیست؟

قطعات پمپ هیدرولیک کاوازاکی یکی از قطعاتی است که در صنعت خودروسازی از آن ها استفاده می کنند. پیستون های پیستونی محوری کاوازاکی برای رفع نیازهای مانند راندمان بالا، نویز کم و طراحی جمع و جور طراحی شده است.

کاوازاکی انواع مختلفی از پمپ های پیستونی محوری جابجایی را ارائه می دهد که کارایی بالا، اطمینان بالا دشته و به سهولت نگهداری می شوند.

ماشین آلات متحرک و قطعات پمپ هیدرولیک کاوازاکی

  • پمپ محوری هیدرولیک کاوازاکی (حلقه باز)

طبق برنامه کاربردی مانند ماشین آلات ساخت و ساز و وسایل نقلیه صنعتی مختلف و سیستم کنترل هیدرولیکی، کاوازاکی پمپ های پیستونی محوری را از طیف گسترده ای از تغییرات ارائه می دهد.

  • پیستون محوری (حلقه بسته)

بهترین پمپ های دنیا کارایی بالا و سروصدای کمتری دارند که باعث صرفه جویی در انرژی شده و محیط کاری را لذت بخش می کند.

تجهیزات صنعتی قطعات پمپ هیدرولیک کاوازاکی

پمپ های محوری

کاوازاکیپمپ های پیستونی محوری با کارایی بالا و کم طراحی مناسب برای ماشین آلات صنعتی را طراحی و معرفی می کند.

پمپ های پیستونی محوری (محور خمیده)

پمپ های پیستونی محوری خمیده کاوازاکی عملکرد بالا و عمر طولانی دارند. می توانند تحت شرایط سخت به مدت زمان طولانی کار کنند، در فشار بالا کار می کنند، در برابر مایع آتش زا و سایر موارد مقاوم هستند.

پمپ های پیچی قطعات پمپ هیدرولیک کاوازاکی

پمپ های کاوازاکی از سال ۱۹۳۶ ساخته شده اند و اکنون برای تامین تقاضای رو به رشد در تمام زمینه های صنعتی ارائه می شوند. پمپ های پیچشی کاوازاکی برای اهداف متنوعی از جمله انتقال روغن های سنگین، روغنکاری، انتقال فشار و همچنین کاربردهای هیدرولیک مورد استفاده قرار می گیرند.

پمپ های دنده ای دقیق و قطعات پمپ هیدرولیک کاوازاکی

پمپ های دقیق دندانه ای کاوازاکی با دقت تولید شده برای بهبود عملکرد با پمپ های دنده ای خارجی مماس هستند که ضربات کوچک و مشخصات حجمی خوبی دارند. این پمپ ها در اصل برای پمپ کردن و اندازه گیری پلیمر به اسپیرینت نسبت به تولید فیبرهای شیمیایی ایجاد شده اند در بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر مورد استفاده قرار گرفته است

تجهیزات هیدرولیک عمدتا تحت شرایط بار بالا عمل می کنند. که اغلب منجر به شکست قطعه می شود. قطعات پمپ هیدرولیک کاوازاکی باید کیفیت بالایی داشته باشند. مشخص است که جایگزینی یک قطعه ارزان تر بوده و بعد از آن خرید قطعه جدید تنها راه حل موجود برای رفع مشکل خواهد بود. به طور مثال قیمت یک یاتاقان نسبت به کل قطعه ارزان تر است. شرکت کاوازاکی قطعات پمپ هیدرولیک، قطعات هیدرولیکی محوری پیستون و قطعات پیستونی محوری پیستون را طراحی و عرضه می کند.

مهم ترین قطعات پمپ هیدرولیک کاوازاکی

پمپ های هیدرولیک

  • پمپ های پیستونی محوری هیدرولیک
  • پمپ های هیدرولیک دندهای
  • ·          پمپ های دنده داخلی هیدرولیک
  • پمپ های پیستونی شعاعی هیدرولیک
  • پمپ های هیدرولیک پره ای

موتورهای هیدرولیک

  • موتور پیستونی محوری هیدرولیک
  • موتورهای دنده هیدرولیک
  • ·         موتور پیستون شعاعی هیدرولیک

دریچه های کنترل هیدرولیک

  • دریچه های کنترل جهتی
  • دریچه های کنترل فشار
  • دریچه های کنترل جریان
  • ·          دریچه های جداسازی

دریچه های هیدرولیکی متناسب

  • دریچه های کنترل جهتی متناسب
  • دریچه های کنترل فشار نسبی
  • دریچه های کنترل جریان فشار

موتورهای پیستونی شعاعی و قطعات پمپ هیدرولیک کاوازاکی

موتورهای کاوازاکی در محدوده وسیعی از سیستم های هیدرو مکانیکی، الکترو هیدرولیکی و الکترونیکی و سیستم های موقعیتی، در بیشترین درخواست ها در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته اند.موتورهای Staffa بهترین موتورها بوده و موجب چرخش می شوند.

قطعات پمپ هیدرولیک کاوازاکی K3V112  و پمپ هیدرولیک کاوازاکی K3VL  دارای فشار متوسط، مدار باز، پیستون های محوری هستند که برای استفاده های موبایل، صنعتی و دریایی طراحی شده اند.

جرثقیل زمین لرزه

کاوازاکی قطعات مختلف هیدرولیکی را مانند پمپ های فشار، موتورهای گردان، دریچه های دقیق کنترل با عملیات پیچیده بالابری را فراهم می کند.

کامیون جرثقیل

گزینه های مختلف کنترل شامل استفاده از دریچه های متناسب و معمولی با مانفیلد مناسب است.

لودر

کاوازاکی موتورهای دنده چرخشی، سری DNB و موتورهای پیستونی شعاعی Multicam را برای لودرهای فروسرخ ارائه می دهد که در جاده های تمام شده یا شن و ماسه ای اجرا می شوند. دریچه های چند کنترلی و دریچه هایی با کنترل از راه دور باعث می شوند که این دستگاه کار خود را دقیق انجام دهد.

حامل

در این وسیله نقلیه پمپ بسته K4Vبه همراه با موتور DNBrotating باعث می شود که این وسیله نقلیه بتواند براحتی کار کند.

غلطک

پمپ حلقه بسته K4V دارای طیف گسترده ای از کنترل قدرت است که به طور کامل در این نوع وسیله نقلیه  استفاده می شود. موتورهای دندهای چرخدار (DNB) و موتورهای پیستونی شعاعی Multicam به عنوان درایو  و موتورهای دنده استفاده میشوند که باعث چرخش بسیار صاف و حتی سرعت عملیاتی میشوند.

فینیشر آسفالت

پمپ حلقه باز K3VL و پمپ های حلقه بسته K4V در این وسیله نقلیه استفاده شده است. موتورهای DNB و MS / MK باعث حرکت موتور می شوند که توسط چندین دریچه کنترل می شوند که سرعت ثابت وسیله نقلیه را باعث شده طوری که می تواند آسفالت را روی خاک بکشد.

قطعات پمپ هیدرولیک کاوازاکی K3V112  یکی از مهم ترین قطعات تولیدی برای ماشین آلات کاوازاکی است.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد