صندلی ناهارخوری چوب راش

0

صندلی ناهارخوری چوب راش : در میان انواع مدل های طراحی شده ی صندلی، میز و صندلی ناهارخوری چوبی ظاهری شیک و گرم به خانه می دهد. برای ساخت و طراحی میز و صندلی ناهارخوری چوب راش دارای کیفیت بیشتری نسبت به بقیه چوب ها است.

صندلی ناهارخوری چوب راش

خرید صندلی ناهارخوری چوب راش به چه دلایلی مناسب است؟

چوب راش به علت مقاومت زیاد در برابر چوب خوارها، قارچ ها و طولانی بودن عمر آن از مشهور ترین چوب ها در طراحی میز و صندلی چوبی محسوب می شود. این چوب از درخت راش و در جنگل های شمال تهیه شده که قطر درخت به حدود ۲ متر می رسد.

بهترین نوع چوب راش از جنگل های آذربایجان وارد ایران می شود که نسبت به درختان راش ایرانی مرغوب تر و دارای قطر بیشتری است. جنس این چوب نرم و دارای برش و انعطاف پذیری و بافتی یکدست زیبایی در طراحی آن است.

عده ای از طراحان ایرانی می گویند که تفاوت چوب راش ایرانی و خارجی در میزان رطوبت آن است که رطوبت بیشتر در چوب های خارجی، میزان ضایعات و خرده چوب های کمتری در هنگام برش برجای می گذارد. بعد از چوب درخت کاج، چوب راش دومین چوب در صنعت دکوراسیون داخلی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

چوب و طبیعت

امروزه در هر خانه ای حداقل یک وسیله ای از جنس چوب دیده میشود. چوب وسیله ای است که بشر در طول زمان با آن فعالیت های بیشماری انجام داده است. به همین علت نقش اساسی در میان زندگی انسان ها دارد.

از زمان انسان های غارنشین که از چوب در ساخت خانه، ساخت وسیله ای برای حمل آب و غذا استفاده می کردند و تا امروز صنعت بهره برداری از چوب شکل گرفته است. امروزه بسیاری از کالاها با چوب تکمیل شده و به به بازار عرضه می شوند.

چوب طبیعتی آرامشبخش  در خانه شما است که به نوعی فرزند آب محسوب می شود. در تمام میز و صندلی های چوبی منزل خود، حسی از برقراری ارتباط و آرامش و طراوت را می بینید که از وجود درختی است که نفس می کشد. چوب از نوعی تنوع در طراحی دکوراسیون داخلی برخوردار است.

خانه ای که طبق عناصر محیط زیست طراحی می شود و عناصری مانند آب و وسایل طبیعی چوبی در آن جریان دارند می تواند در نوع کاهش استرس و کنترل بیماری های عصبی کمک بسیاری نماید. چوب به عنوان انرژی زنده و روحانی می تواند علاوه بر زیباسازی فضای منزل باعث ایجاد حس آرامش  و سلامت درونی انسان شود.

تاثیرات استفاده از چوب در خانه

چوب با توجه به نوع رنگ و طرح طبیعی خود می تواند متریال مثبتی برای سبک معماری منزل ایجاد کند.

در صورتیکه در طراحی داخلی معماری منزل از رنگ های سرد استفاده شده باشد، می توانید با استفاده از ترکیب های زیبایی از چوب، به محیط آرامش و گرما ببخشید.

چوب منبع تجدید پذیری است که در جنگ روییده و با تولید اکسیژن و ذخیره سازی کربن حس طراوت به خانه ها می بخشد. زمانی که درختان در حال رشد هستند، دی اکسید کربن را گرفته، اکسیژن را آزاد کرده و کربن را در لایه های خود ذخیره می کنند و سالیان سالیان حتی با وجود بریدن درختان، این کربن در داخل چوب باقی خواهد ماند.

چرا میز و صندلی ناهارخوری چوب راش بخریم؟

چوب راش به علت نداشتن گره های نامتقارن و سطحی، صاف انتخاب مناسبی برای خرید است.

ارزان بودن این جنس نسبت به بقیه چوب ها، نکته مهمی برای خرید آن محسوب می شود.

یکدست بودن آن سبب خواهد شد تا طراحان به راحتی بر روی تخته ای صاف و یکدست بتوانند نقشه ساخت خود را اعمال کنند.

صندلی ناهارخوری چوب راش و ویژگی های تشخیص این نوع چوب

چوب راش رنگی کرم و مایل به قرمز دارد. بافت آن یکدست، بدون گره و خطوط می باشد.

نسبت به بقیه چوب ها نرم تر است.

چوب راش در مقابل آتش، حرارت و شعله های بیشتری از خود برجای گذاشته و زود خاموش می شود.

وجود صندلی ناهارخوری چوب راش نسبت به بقیه چوب های سخت دیگر، به علت نرمی و نیمه سنگین بودن آن ارزان تر است.

نحوه تمیز کردن میز و صندلی ناهارخوری چوب راش

بعد از مدتی استفاده از وسایل چوبی در منزل شاید با عدم شفافیت وسیله ی خود مواجه شوید. این حالت را به مرور زمان در میز و صندلی ناهارخوری چوب راش ملاحظه می کنید که می توانید با مقداری رنگ و جلا، مجدد آن را به حالت شفاف اولیه ی خود بازگردانید.

وسایل چوبی موجود در منزل شما بعد از مدتی کدر شده که برای براق و زیباتر شدن آن ها با مقداری پارافین مایع و پنبه آن ها را تمیز کرده تا مانند روز اول شوند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری چوب راش مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد