صندلی ناهارخوری استیل

0

صندلی ناهارخوری استیل : در این مقاله به معرفی چند مدل برای ایده و الهام گرفتن شما نسبت به صندلی ناهارخوری استیل می­پردازیم. پیشنهادهای جذاب با توضیحاتی درباره آنها که به شما در دقت کردن به نکات ریز به هنگام خرید و انتخاب کمک کننده است. پس این مطلب را مطالعه کنید و از دیدن ایده ­های جذاب آن لذت ببرید.

صندلی ناهارخوری استیل

چقدر از دکوراسیون داخلی می­دانید؟تا چه اندازه استایل­ های آن را می­شناسید؟ ممکن است شما هم از افرادی باشید که هر سال تغییری هرچند کوچک در دکوراسیون داخلی خانه خود ایجاد می­کنید. شناخت استایل­ ها کار سختی نیست.

کافیست تا استایل موردنظر را در اینترنت جستجو کنید و با سیلی از ایده ­ها و پروژه­ هایی جذاب از خانه­ ها، آپارتمان­ ها و … مواجه می­شوید که با استایل دلخواه­تان دکوراسیون داخلی آنها انجام شده است.

ما در این مقاله به معرفی چند مدل جذاب از صندلی ناهارخوری استیل می­پردازیم که به هنگام انتخاب و خرید لوازم و اثاثیه خانه به منظور تغییر دکوراسیون داخلی به شما کمک می­کنند.

معرفی مدل ­هایی شیک از صندلی ناهارخوری استیل :

زمانیکه به خرید اثاثیه های خانه می­رود، باید حواستان به بودجه­ای که برای اینکار در دکوراسیون داخلی فضای موردنظرتان درنظر گرفته­اید، باشید تا وسوسه نشوید که بیشتر از آنچه که مشخص کرده­اید، هزینه کنید. یکی از قطعاتی که معمولا در هر خانه­ای و در هر استایلی وجود دارد، ناهارخوری می­باشد.

اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که به ناهارخوری استیل علاقه دارید، ایده­هایی برای شما در ادامه داریم که می­توانید به آسانی الهام بگیرید. با وجود تنوع زیادی که در مجموعه ناهارخوری است، اما باز هم افرادی هستند که انتخاب اول آنها صندلی ناهارخوری استیل می­باشد. صندلی­هایی که در عین سادگی بسیار مدرن و جوان­پسند هستند.

مدل شماره یک صندلی ناهارخوری استیل :                                                                   

به این صندلی ناهارخوری استیل نگاه کنید، شما را جذب می­کند که دور آن جمع شوید و وقت بگذرانید. در قسمت نشیمن صندلی از پارچه چرم نما استفاده شده است که با نشستن روی این نوع صندلی ها بسیار حس راحتی به شما دست می­دهد.

همانطور که می­دانید در قسمت پایه­های صندلی از استیل استفاده شده که بسیار مدرن بنظر میرسد و مناسب استایل معاصر دکوراسیون داخلی می­باشد. این صندلی با یک میز پایه استیل به خوبی هماهنگ می­شود.

مدل شماره دو از این مدل صندلی :                                                               

این مجموعه با صندلی ناهارخوری استیل بسیار شیک و مدرن به نظر می­رسید. در این مجموعه میز چهار پایه محکم  و استیل دارد و قسمت بالای میز شیشه است. این قسمت در روشن و بزرگ به نظر رسیدن فضای اتاق سهم زیادی دارد.

همانطور که می­بینید میز مستطیل شکل است و استفاده از این میز با این شکل  برای شما و مهمان­ هایتان راحت و مناسب است. همچنین این میز با این مدل صندلی مزیتش در این است که کاملا در زیر میز جا می­گیرد و فضای آزاد بیشتری به اتاق ناهارخوری می­ دهد و از حس شلوغی فضا کم می­کند. آیا موافق نیستید که این میز و صندلی ها به طرز عالی با هم ست شده ­اند؟

این صندلی­ها کیفیت عالی دارند و بسیار چشم نواز هستند. مزیت این مجموعه ناهارخوری در این است که علاوه بر اینکه مناسب هر اتاق ناهارخوری می­باشد، مناسب فضای آشپزخانه هم هست و حس نویی به فضای دکوراسیون داخلی اتاق می­دهد.

مدل شماره سه از صندلی ناهارخوری استیل :

میز ناهارخوری از جنس استیل است. قسمت پایه میز طرح­دار است و از حلقه­ های منحصربفردی تشکیل شده که زیبایی آن را چند برابر کرده است.

قسمت روی میز شیشه­ای است. شکل میز گرد است که مناسب دورهمی­ های صمیمانه است و افراد نزدیکتر بهم می­نشینند که بحث و گفتگوی خوبی داشته باشند. همانطور که می­بینید این مجموعه با صندلی ناهارخوری استیل به خوبی با دکوراسیون داخلی فضای اتاق هماهنگ شده است.

مطمئن باشید که این مجموعه ناهارخوری استیل و مدرن کاملا مناسب فضای آشپزخانه هم هست و فضا را به سادگی زیباتر می­کند. این مجموعه ناهارخوری برای استفاده در هر فضایی با استایل مدرن  بسیار گزینه خوبی است.

مدل شماره چهار از صندلی غذاخوری استیل :                                                                             

به این مجموعه ناهارخوری زیبا خوش رنگ نگاه کنید. پایه میز و همچنین صندلی ناهارخوری استیل هستند. بازتاب برق استیل بکار رفته در ناهارخوری به خوبی دیده می­شود که سبب درخشیدن فضا و دکوراسیون داخلی آن شده است. این میز هم گرد است و صندلی­ های آن نیز به صورت دایره وار دور آن چیده شده­اند.

زمانیکه می­خواهید این مجموعه ناهارخوری شیک را انتخاب کنید از برابر بودن مقدار فضایی که دارید و مقدار فضا برای چیدن میز و صندلی­های ناهارخوری نیاز دارید، اطمینان حاصل کنید. هر بار که به این مجموعه نگاه می­کنیم از طراحی جذاب صندلی ناهارخوری استیل آن لذت می­بریم.

مدل شماره پنج از  صندلی ناهارخوری استیل :

در این مجموعه ناهارخوری شما ترکیب چوب و استیل را مشاهده می­کنید، که نتیجه کاملا رضایت بخشی را به ارمغان آورده است.

صندلی­ هایی ناهارخوری این مجموعه به صورت نوآورانه با تخته سه­ لا ساخته شده­اند. قالب سیاه رنگ و نازک پشت صندلی­ ها بدون لبه ­های تیز است و زمانیکه روی آن می­نشینید، کاملا احساس راحتی می­کنید. این قاب از جنس استیل می­باشد و مناسب بسیاری از محیط ها از جمله محیط های اداری و خانوادگی است.

شما می­توانید بدون هیچ دردسری صندلی­ ها را حرکت دهید. به عبارتی جابجایی صندلی­ های ناهارخوری با این ساختار طراحی شده بسیار آسان است.            

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری استیل مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد