صندلی ناهارخوری چهار نفره

0

صندلی ناهارخوری چهار نفره : آیا از طرفداران دکوراسیون داخلی هستید؟چه استایلی را می­پسندید؟ آیا اتاق ناهارخوری دارید؟ آیا از مجموعه ناهارخوری فعلی خود راضی می­باشید؟ یا می­خواهید یک میز صندلی ناهارخوری چهار نفره جدید بخرید؟ این مطلب را مطالعه کنید تا به راهنمایی­ های لازم برسید و از ایده­های آن برای خرید صندلی ناهارخوری استفاده کنید.

نکاتی که باید قبل خریدصندلی­ های ناهارخوری چهار نفره بدانید!

آیا از نکات و راهنمایی­ های قبل از خرید صندلی ناهارخوری اطلاعی دارید؟ معمولا به هنگام خرید صندلی­ های ناهارخوری این سوال پیش می­ آید که به چند صندلی نیاز داریم؟یا حداکثر تعداد صندلی­ هایی که برای اتاق ناهارخوری یا آشپزخانه می­توانیم بخریم چندتاست؟

عمدتا تعداد صندلی­ های ناهارخوری که می­خواهیم بخریم به اندازه میز بستگی دارد. میزهای کوچک معمولا به صندلی ناهارخوری چهارنفره یا دو نفره نیاز دارند درحالیکه برای میزهای بزرگ تعداد ۶ تا ۸ صندلی ناهارخوری مناسب است.

خرید صندلی با توجه به فضای غذاخوری

بنابراین قبل اینکه به خرید صندلی­ های ناهارخوری بروید، باید مشخص کنید که دقیقا به چه تعداد صندلی ناهارخوری برای فضای موردنظرتان نیاز دارید و بدانید که چقدر فضا برای چیدن صندلی­ ها در اختیار دارید. به هنگام انتخاب تعداد صندلی­ ها صرفا چیدن آنها دور میز ناهارخوری را درنظر نگیرید. بلکه یک فاکتور مهم دیگری را باید مدنظر داشته باشد.

این فاکتور مهم راحتی افرادی است که دور میز و روی صندلی­ های ناهارخوری می­نشینند. مطمئنا هیچکس نمی­خواهد به هنگام صرف وعده غذایی آرنج شخص کناری را در مقابل صورت خود ببیند.

بنابراین اگر در ذهن خود چیدن صندلی­ ها را تصور می­کنید، فاصله استانداردی که باید بین صندلی­ ها باشد را هم درنظر داشته باشید. میز و صندلی­ های ناهارخوری باید با اندازه صحیح انتخاب شوند که مناسب و هماهنگ با فضایی باشند که قرار است درآن میز و صندلی­ ها را بچینید.

تعداد صندلی با توجه به تعداد مهمانان در دورهمی ها

نکته دیگری که می­خواهیم به آن اشاره کنیم و ممکن است برای شما درباره آن تا به حال سوالی پیش آمده باشد، این است که مردم معمولا می­پرسند که اگر در مناسبتی یا دورهمی تعداد افراد بیشتر از حد معمول باشد، در این مواقع باید چکار کنیم؟

چاره چیست که همه افراد بتوانند دور میز ناهارخوری جمع شوند؟ پاسخ من این است که بنابر تجربه ­ای که در این مناسبت­ ها از خانه خود دارید و می­دانید که این موقعیت­ ها برای شما زیاد پیش می­آید، بهتر است که چند صندلی ناهارخوری اضافه بخرید که در این مواقع به راحتی بتوانید از مهمان­هایتان پذیرایی کنید و خیالتان راحت باشد.

شما ممکن است بپرسید که اگر این مشکل را در فضایی مانند آشپزخانه داشته باشیم نه اتاق ناهارخوری چاره چیست؟ نگران نباشید. می­دانیم که ممکن است بعضی از آشپزخانه ­ها کوچک باشند یا از نظر داشتن فضای آزاد محدود هستند، در اینصورت بهترین راه حل استفاده از صندلی­های تاشو می­باشد.

ما دراین مقاله بر روی انتخاب صندلی ناهارخوری چهار نفره تمرکز کردیم و درادامه برای شما ایده­ها و نکاتی را در این مورد بیان می­کنیم.

صندلی ناهارخوری چهار نفره

شما براساس نیازی که دارید، صندلی میز غذاخوری را می­توانید برای اهداف مختلفی به کار بگیرید. اگر شما یک اتاق ناهارخوری رسمی دارید، از صندلی ناهارخوری چهار نفره برای موارد خاص استفاده می­کنید. برای مثال زمانیکه یک جشن یا مهمانی در خانه شما برگزار می­شود، از این اتاق برای صرف غذا استفاده می­کنید.

درصورتی که اگر محیط آشپزخانه را درنظر بگیرید و یک مجموعه از میز و صندلی ناهارخوری چهار نفره که در این فضا قرار می­گیرند را تصور کنید، احتمالا از این صندلی ها در مقابل صندلی غذاخوری چهار نفره اتاق ناهارخوری استفاده بیشتری می­کنید.

زیرا شما و اعضای خانواده­ تان تمامی وعده ­های غذایی خود را در این فضا میل می­کنید و اوقات خوشی را در این مکان دورهم سپری می­کنید. بنابراین صندلی ناهارخوری چهار نفره آشپزخانه عملا کاربردی­ترند و جز جدایی ناپذیر از مجموعه ناهارخوری آشپزخانه هستند.

انواع صندلی های ناهارخوری چهار نفره

نکته مهمی که نباید آن را در انتخاب صندلی ناهارخوری چهار نفره فراموش کنید، این است که متریالی که میز ناهارخوری دارد باید با صندلی­ ها مکمل باشد. همچنین شما براساس نوع نشستنی ( برای مثال چیدن بر اساس  مدل صمیمی و نزدیک به هم) که درنظر دارید، می­توانید میز و صندلی ناهار خوری چهار نفره خود را در فضای موردنظر مانند آشپزخانه یا گوشه ­ای دنج و آرام از اتاق نشیمن بچینید.

درواقع این صندلی­ ها باید جوی که می­خواهید در فضا باشد را نشان دهند. برای مثال شاید شما می­خواهید استایلی برای صندلی ناهارخوری چهار نفره داشته باشید که رسمی بودن در آن مهم است.

بنابراین خرید صندلی ناهارخوری چهار نفره و تصمیم گیری و انتخاب صحیح پیش از خرید مساله مهمی می­باشد. برای مثال صندلی­ های ناهارخوری چوبی یک آیتم سنتی است که هیچوقت دمده نمی­شوند.

درحالیکه صندلی­ های ناهارخوری پلاستیکی یک انتخاب فوق العاده امروزی است و مناسب خانواده­ های جوان می­باشد. صندلی­ های ناهارخوری سفید و چرم برای تکمیل دکوراسیون­ های داخلی با استایل مدرن به کار می­رود. ممکن است شما به دنبال یک آیتم جالب و امروزی باشید که متنوع و سرگرم کننده باشد.

پیشنهاد ما به شما انتخاب صندلی­ های چند رنگ (رنگی رنگی) است. ما ایده­ هایی برای شما داریم که به شما در این پروسه انتخاب کمک می­کند تا با انواع صندلی های زیبا و شیک آشنا شوید.

مدل شماره یک صندلی غذاخوری چهار نفره:                                                         

صندلی­ های سیاه با پایه چوبی و میز شیشه­ ای

مدل شماره دو از صندلی ناهار خوری چهار نفره:                                                          

صندلی و میز شیشه ­ای پایه فلزی

مدل شماره سه از صندلی غذاخوری چهار نفره :

صندلی­ های سیاه چرم با میزی از جنس سنگ مرمر

مدل شماره چهار از صندلی ناهار خوری چهار نفره:                                                       

صندلی و میز سفید با چوب خاکستری

مدل شماره پنج از صندلی غذاخوری چهار نفره:                                                       

ترکیب چرم، چوب و برنج در این مجموعه ناهارخوری

مدل شماره شش از صندلی ناهار خوری چهار نفره: 

صندلی و میز استیل

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری چهار نفره مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد