صندلی ناهارخوری شیشه ای

0

صندلی ناهارخوری شیشه ای : با توجه به تنوع بالا در تولید صندلی ناهارخوری شیشه ­ای سایت دکوکده سعی نموده است مجموعه ­­ای از برندهای معروف تولید کننده را بصورت تصویری در سایت معرفی نماید. این موضوع محدودیت های جغرافیایی دسترسی به تولیدکنندگان را مرتفع نموده و سبب شده است مصرف­ کنندگان با امکان مقایسه بین محصولات بتوانند صندلی ناهارخوری شیشه ­ای مورد نظر خود را با قیمت رقابتی در درب محل تحویل نمایند.

ضرورت تهیه صندلی ناهارخوری شیشه ­ای:

استفاده از شیشه یا آبگینه از سال ها پیش در دکوراسیون سنتی رایج بوده­است، با اتکای طراحی دکوراسیون به استفاده از المانها متنوع، امروزه از شیشه در سطح وسیعی درخلق زیبایی در دکوراسیون استفاده می­شود. صندلی ناهارخوری شیشه ­ای نیز بعنوان یکی از المانهای مدرن در دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار می­گیرد.

مزیت استفاده از صندلی ناهارخوری شیشه ­ای:  

استفاده از صندلی ناهارخوری شیشه ­ای به سبب قدرت انعکاس نور می­تواند در ایجاد فضایی روشن و زیبا در دکوراسیون آشپزخانه و یا سالن پذیرایی مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از صندلی ناهارخوری شیشه­ای می­تواند استایل و شکوهی بی­نظیر در دکوراسیون خلق نماید.

مواد اولیه صندلی ناهارخوری شیشه ­ای:

به جهت افزایش استحکام و دوام ، تولید صندلی ناهارخوری شیشه ­ای همراه با استفاده از سایر مواد اولیه نظیر چوب، فلز و یا چرم صورت می­گیرد. با پیشرفت فن­آوری و گسترش استفاده از مواد جایگزین امروزه از مواد اولیه مصنوعی نیز برای تولید صندلی ناهارخوری شیشه ­ای زیبا استفاده می­گردد.

پلی­کربنات شیشه­ای جزو مواد مصنوعی است که از طریق تزریق مواد پلاستیکی می­تواند در تولید صندلی ناهارخوری شیشه­ ای استفاده شود. صندلی ناهارخوری شیشه­ ای ازجنس پلی کربنات به سبب دوام بالا و نیز سبکی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

صندلی ناهارخوری شیشه ای

از صندلی ناهارخوری شیشه ­ای پلی­کربنات بیشتر در محیطهای سر باز  در رستورانها و مراکز تفریحی و نیز تراس منازل استفاده می­شود. چرا که این صندلی­ها در برابر رطوبت هوا از مقاومت بالایی برخوردار هستند و سبکی محصول؛ جمع­­آوری و چیدمان آنها را در سطح قابل توجهی برای مصرف­کنندگان آسان نموده است.

قابل بازیافت بودن محصول صندلی پلی­کربناتی از مواردی است که استفاده از آنرا برای دوستداران طبیعت و محیط زیست محبوب نموده است.

صندلی ناهارخوری شیشه ­ای پلی­کربناتی در رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی تولید می­شوند و به علت داشتن خصوصیات یک صندلی شیشه­ای در سطح گسترده­ای در دکوراسیون منازل و اماکن عمومی از آنها استفاده می­شود.  موضوع دوام بیشتر و نیز مقرون بصرفه بودن آنها از عواملی است که خرید این محصول را از اقبال بالا بهره­مند ساخته است.

برای استحکام بیشتر این صندلی ناهارخوری شیشه ای چه باید کرد؟

در تهیه صندلی ناهارخوری شیشه ­ای برای استحکام بالا از شیشه ضخیم استفاده می­شود که مقاومت کامل را در بخش نشیمن صندلی پشتیبانی نماید. کلاف و یا چارچوب صندلی معمولا از جنس چوب و یا فلز انتخاب می­شود. استفاده از میزها و صندلی­های شیشه­ای بصورت ست بیشتر مورد توجه مصرف­کنندگان قرار دارد.

در تلفیق فلز با شیشه بیشتر از فلز استیل برای تولید صندلی ناهارخوری شیشه­ ای استفاده می­شود. فلز استیل به سبب رنگ با شکوه خود و نیز قدرت انعکاس نور همراه با شیشه از جلوه بی­نظیر در دکوراسیون مبلمان برخوردار است.

استحکام بالای فلز استیل در حفظ پایه­های صندلی که مدام در معرض برخورد با وسایل دیگر می­باشند نقش مهمی دارند. استفاده از جنس استیل ضد زنگ و ضد لک توانسته است موضوع تنظیف این محصول را آسان نماید.

استفاده از چرم در ساخت صندلی شیشه ­ای از دیگر شگردهای طراحی مدرن می­باشد که زیبایی این محصول را افزایش می­دهد. استفاده از چرم وقار و ابهت خاصی را در صندلی ناهارخوری شیشه ­ای خلق می­نماید.

مزایای صندلی ناهارخوری شیشه ای

استفاده از صندلی ناهارخوری شیشه ­ای در فضاهای محدود باعث ایجاد حس بزرگی و دلبازی خاصی می­گردد. این موضوع با گسترش آپارتمان نشینی می­تواند مورد توجه مصرف­کنندگانی باشد که آپارتمان آنها دارای متراژ محدود بوده و از نورگیری کمی برخوردار است.

از این محصول می­توان بصورت انفرادی برای هر سبکی از دکوراسیون استفاده نمود. این موضوع الزام خرید وسایل بصورت ست را متحول نموده است. بنابراین خرید صندلی ناهارخوری شیشه­ای می­تواند خریدی مقرون­بصرفه تلقی شود.

بعلت نامرئی بودن صندلی تمام شیشه­ای، در طراحی محل استقرار آن باید به نوع و طرح المانهای مجاور خصوصا طرح فرش، کاغذ­دیواری و غیره توجه ویژه نمود. این موضوع برای خلق زیبایی بیشتر در دکوراسیون حائز اهمیت است.

در برخی طراحی­ها درتولید صندلی ناهارخوری شیشه ­ای از سنگ طبیعی ویا مصنوعی بعنوان المان تلفیقی استفاده می­شود. این نوع صندلی­ها در مراکزی خاص و معمولا تشریفاتی مورد استفاده قرار می­گیرند.

در طراحی مدرن امروزی از تلفیق نور و شیشه به واسطه استفاده از نور لامپهای LED به طرز ماهرانه­ای استفاده می­گردد. این موضوع خصوصا در مکانهایی که امکان تابش نور طبیعی بر روی صندلی ناهارخوری شیشه ­ای وجود ندارد می­تواند جلوه­های بسیار زیبایی را خلق نماید.

درکشور ما نیز برندهای معروفی در زمینه تولید صندلی ناهارخوری شیشه ­ای وجود دارند، برندهایی نظیر چوبین، اعتماد چوب، نیلپر، گیشا، نظری، کوئین از جمله تولید­کنندگان با سابقه در زمینه  تولید صندلی ناهارخوری شیشه­ای با کیفیت می­باشند.

تهیه صندلی ناهارخوری شیشه ­ای:

با توجه به تنوع بالا در تولید صندلی ناهارخوری شیشه ­ای سایت دکوکده سعی نموده است مجموعه­­ای از برندهای معروف تولید کننده را بصورت تصویری در سایت معرفی نماید.

این موضوع محدودیتهای جغرافیایی دسترسی به تولیدکنندگان را مرتفع نموده و سبب شده است مصرف­کنندگان با امکان مقایسه بین محصولات بتوانند صندلی ناهارخوری شیشه ­ای مورد نظر خود را با قیمت رقابتی در درب محل تحویل نمایند. برای مساعدت مصرف­کنندگان گرامی امکان بهره­مندی از مشاوره کارشناسان زبده سایت برای انجام یک خرید مطمئن از طریق راه های ارتباطی معرفی شده فراهم شده است.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری شیشه ای مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد