ویژگی ها و مزیت های میز تلویزیون مدرن

0

ویژگی ها و مزیت های میز تلویزیون مدرن : میز تلویزیون مدرن، در زیبایی و جذابیت دکوراسیون اتاق نشیمن تاثیر بسزایی دارد. زیبایی منحصر به فرد و کارایی بالا میز تلویزیون مدرن، از فاکتورهای مهم و تأثیرگذار این مدل میز به شمار می رود. این محصولات ضمن برخورداری از تنوع بالا، فضای کمی را نیز در بر می گیرند. همچنین در ساخت میز تلویزیون مدرن مواد متنوعی  نظیر فایبرگلاس، پلاستیک و چوب طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی ها و مزیت های میز تلویزیون مدرن

ساخت و طراحی میز تلویزیون مدرن با استفاده از عنصر خلاقیت موضوعیت می یابد. به همین جهت در طراحی آن محدودیتی وجود ندارد. میز تلویزیون در فضای داخلی دکوراسیون یکی از وسایل کاربردی، مهم و تاثیرگذار محسوب می شود. رشد و گسترش تکنولوژی به ایجاد تحولات و مدرنیته شدن ابعاد زندگی انسان ها منجر شده است. صنایع چوبی و دکوراسیون داخلی منازل نیز از این تحولات بی نصیب نماندند.

امروزه سبک زندگی مدرن برای توازن و هماهنگی نیاز به وسایل مدرن را در خود احساس میکند. به همین جهت در سالیان اخیر طراحی و ساخت میز تلویزیون مناسب با سبک دکوراسیون داخلی مورد توجه طراحان این عرصه و مصرف ‌کنندگان آن قرار گرفته است. امروزه یکی از فاکتورهای کلیدی و موثر در دکوراسیون داخلی منازل، استفاده از میز تلویزیون می باشد. میز تلویزیون در جذابیت و زیبا جلوه کردن دکوراسیون حرف اول را میزند. بنابراین برای انتخاب و خرید میز تلویزیون مدرن باید دقت کافی و حساسیت لازم را لحاظ نمود.

نکات مهم و کاربردی در انتخاب میز تلویزیون مدرن

ویژگی ها و مزیت های میز تلویزیون مدرن : سایز میز، یکی از نکات مهم  و تاثیرگذار در انتخاب میز تلویزیون مدرن می باشد. برای نمونه اندازه مناسب برای تلویزیون ۴۸ اینچ، میز تلویزیون سایز ۱۱۰ سانتیمتر است. در این زمینه  انتخاب میز کوچکتر از ۱۱۰ سانتیمتر نه تنها مناسب نبوده، بلکه تأثیر نامطلوبی نیز در فضای دکوراسیون منزل با خود به همراه  دارد. انتخاب هوشمندانه سایز میز در برآورده کردن نیازهای مصرف کننده بسیار حائز اهمیت است. انتخاب میز تلویزیون باید متناسب با اندازه و ابعاد تلویزیون انجام گیرد.

سایز استاندارد انتخابی برای قرار گرفتن تلویزیون بر روی میز، اصولا باید ۱۰ تا ۲۰ سانتیمتر از تلویزیون بزرگتر باشد. اگر میز دیواری برای نصب تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرد باید اندازه و سایز میز تلویزیون به صورتی معین شود که باعث محو شدن تلویزیون نگردد. ایجاد هماهنگی با فضا و محیط دکوراسیون داخلی، یکی دیگر از نکات دارای اهمیت در این زمینه به شمار می رود. میز تلویزیون می بایست با رنگ دیوار یا رنگ ناهار خوری و سرویس مبلمان تناسب و هماهنگی داشته باشد. رعایت این مورد در جذابیت و منحصر به فرد جلوه دادن دکوراسیون بسیار تاثیر گذار می باشد. انتخاب میز تلویزیون مناسب، در همگون و نا همگون نشان دادن فضا و سبک دکوراسیون از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

توجه و دقت کافی به جنس اسکلت میز هم باید مورد نظر قرار گیرد. متناسب با مدل و سبک  فضای دکوراسیون حاکم بر اتاق نشیمن،  می‌ توان میز تلویزیون چوبی، فلزی، ام دی اف یا ترکیبی از آنها را مورد استفاده قرار داد. قیمت مناسب و مقرون به صرفه نیز یکی دیگر از فاکتورهای تاثیر گذار در انتخاب میز تلویزیون مدرن به حساب می آید.

بررسی تخصصی میز تلویزیون مدرن

ویژگی ها و مزیت های میز تلویزیون مدرن : جنس پایه های میز تلویزیون مدرن باید از استحکام و دوام بالایی برخورداری باشد چرا که علاوه بر تحمل فشار وزن میز، باید قابلیت تحمل فشار وسایلی که بر روی آن نیز قرار می گیرد را داشته باشد. نوع پایه بر اساس نوع کاربرد ساده یا طرحدار می تواند بکار رود. استفاده از چوب مناسب و با کیفیت در این زمینه کمک شایانی می کند. سطح میز باید یکدست و صاف باشد. سطح پولیش و رنگ میز هم حایز اهمیت است. میز از جنس ام دی اف، سطح موجود بر روی آن باید فاقد خوردگی و زدگی باشد.

نوع میز تلویزیون می تواند به صورت دو تکه، سه تکه و یک تکه مورد کاربرد قرار گیرد. میزها در رنگ های متنوعی مانند صدفی، گردویی و … موجود می باشند. حداقل ارتفاع لازم برای میز چهل سانتیمتر است. میز با سایز ۱۴۰ سانتیمتر برای تلویزیون های تا ابعاد ۵۵ اینچ مورد کاربرد دارد. به همین ترتیب سایز ۱۶۰ و ۱۸۰ سانتیمتر برای تلویزیون های تا ۶۰ و ۷۰ اینچ گزینه مناسب به شمار می رود. میز تلویزیون مدرن به طور معمول از جنس ام دی اف، فلز و شیشه تولید می گردد. ام دی اف و فلز در مقایسه با نمونه های دیگر از مقاومت بهتری برخوردار می باشند. همچنین جنس ام دی اف ضمن برخورداری از وزن کم، جایگزین مناسبی برای چوب به حساب می آید. میز تلویزیون شیشه ای باید از جنس شیشه های نشکن و مقاوم تولید شده باشد.

طراحی میز تلویزیون مدرن، به صورت زمینی یا دیواری انجام می پذیرد. همچنین این نوع میز در مدل های شیک، جذاب  و متنوع تولید و عرضه می گردد. اعمال شیوه های خلاقانه در تولید میزهای مدرن سبب محبوبیت و استقبال قابل توجه از آنها را به عمل آورده است. با انتخاب این مدل میز فاکتورهایی مانند استحکام، دوام، کیفیت، زیبایی، جذابیت، تنوع و منحصر به فرد بودن، همزمان با هم موجودیت می یابد. طراحی اغلب مدل های این نوع میز به شکل چند کاره صورت می گیرد. برخی از مدل ها دارای پایه های انعطاف پذیر بوده و قابلیت ۳۶۰ درجه گردش را دارد. این ویژگی برای دیدن تلویزیون از زوایای مختلف بسیار کاربردی می باشد.

از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تولید میز تلویزیون مدرن می توان شرکت ایکیا را عنوان نمود.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک ویژگی ها و مزیت های میز تلویزیون مدرن مراجعه کنید.

 

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد