نکات مهم در خرید میز تلویزیون

0

اهمیت میز تلویزیون

یکی از اجزای مهم دکوراسیون داخلی خانه، میز تلویزیون است. میز تلویزیون نه تنها به عنوان یک نگهدارنده بلکه به عنوان عضوی حیاتی از  دکوراسیون فضای نشیمن یک خانه دارای اهمیت می باشد. همگام با پیشرفت تکنولوژیکی و ظاهری تلویزیون ها، پایه‌های نگه‌دارنده آنها یا همان میزهای تلویزیون نیز روز به روز مدرن تر شده اند. هر نوع تلویزیونی به میز مخصوص خودش نیاز دارد. با توجه به سایز، نوع و رنگ تلویزیون‌ ها، مدل میز تلویزیون نیز تغییر پیدا می کند. علاوه بر این لازم است که دکوراسیون داخلی منزلتان را نیز مورد توجه قرار دهید به‌ گونه ای‌که اندازه، رنگ و نوع میز تلویزیون با لوازم دیگر خانه تان متناسب بوده و هماهنگی خوبی را به وجود بیاورد. بنابراین لازم است که در هنگام خرید میز تلویزیون به برخی نکات توجه کافی داشته باشید تا خرید خوبی را انجام دهید.

نکات مهم در خرید میز تلویزیون

با توجه به اینکه خرید میز تلویزیون نیازمند رعایت برخی نکات می باشد تصمیم گرفتیم تا در ادامه مطلب مهم ترین نکات در خرید میز تلویزیون را ارائه کنیم.

هماهنگی میز تلویزیون با دکوراسیون داخلی

همان ‌طور که گفته شد میز تلویزیون با توجه به اندازه و نوع تلویزیون تغییر پیدا می‌کند. بنابراین به منظور اینکه فضای خانه شما جذابیت خود را حفظ کند باید میز تلویزیونی را انتخاب کنید که بالانس فضای خانه را بهم نریزد و بر زیبایی آن بیفزاید. مهم ترین نکته در این زمینه این است که میز تلویزیون مد نظر شما با فضای کلی داخل خانه تان و عناصر تشکیل دهنده آن دارای هماهنگی و تناسب باشد.

به عنوان مثال یکی از لوازمی که باید با میز تلویزیون در فضای نشیمن هماهنگ شود مبلمان است. مبلمان را به طور معمولی بر مبنای رنگ بندی غالب فضا و همچنین میزان فضایی که در اتاق نشیمن وجود دارد انتخاب می کنند و بعد از انجام این کار به انتخاب و دکور کردن جلو مبلی و میز عسلی و سایر وسایل می پردازند. پیشنهاد می کنیم در صورتی که میز ناهارخوری منزلتان در اتاق نشیمن قرار دارد از میز تلویزیون هماهنگ با رنگ و طرح آن استفاده کنید تا باعث ایجاد تناسب بصری بیشتری در فضا شود. همچنین اقدامات دیگری نظیر انتخاب درست رنگ و مدل شومینه یا رادیاتور نیز می تواند موجب بهتر شدن دکوراسیون نشیمن خانه شما شود. در ضمن در خرید میز تلویزیون باید با کلاسیک یا مدرن بودن طراحی داخلی خانه خود نیز توجه داشته باشید.

اندازه و ارتفاع میز تلویزیون

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید میز تلویزیون باید بدان دقت داشته باشید اندازه و ارتفاع میز تلویزیون می باشد. برای اینکه در این موضوع دچار مشکل نشوید ابتدا باید اندازه تلویزیون خود را در نظر بگیرید و همچنین مشخص کنید که قرار است تلویزیون شما در کدام نقطه از خانه تان قرار بگیرد. انجام این کار بدین منظور است که محل نشستن جهت تماشای تلویزیون را بررسی کرده و به این نتیجه برسید که با توجه به ارتفاع مبلمان دید مناسبی را به تلویزیون خواهید داشت یا خیر. علاوه بر این باید به فضایی که میز تلویزیون در اختیارتان قرار می دهد تا لوازم جانبی و دکوری را در داخل آن قرار دهید نیز توجه نمایید.

جنس میز تلویزیون

نکته مهم بعدی در خرید میز تلویزیون مربوط به جنس میز می شود. جنس بدنه و به ویژه رویه میز تلویزیون نقش بسیار مهمی را در دوام و استحکام آن ایفا می کند. همچنین بسیار مهم است که به جنس پایه های میز تلویزیون خود توجه داشته باشید زیرا وزن و فشار تلویزیون و سایر وسایل تماما روی همین پایه ها می باشد. در حال حاضر میزهای تلویزیون در جنس های مختلفی تولید و عرضه می شوند که از جمله آنها می توان به ام دی اف، گلس، فلزی و چوبی اشاره داشت. با توجه به فضای داخلی خانه خود و همچنین میزان بودجه خود می توانید یکی از انواع مختلف جنس میز تلویزیون را انتخاب کنید. در صورتی که قصد خرید میز تلویزیون شیشه ای را دارید حتما به نشکن بودن آن توجه داشته باشید.

قیمت خرید میز تلویزیون

نکته آخر در خرید میز تلویزیون مربوط به قیمت آن می شود. قیمت میز تلویزیون بر اساس اندازه، جنس، طرح و رنگ متغیر می باشد. پیشنهاد می کنیم به کیفیت محصول بیش از قیمت آن توجه داشته باشید تا بتوانید سال های طولانی از میز خریداری شده استفاده کنید. سعی کنید قبل از اقدام به خرید حتما از چندین مرکز فروش معتبر در این حوزه را استعلام قیمت را انجام دهید و بعد از مقایسه آنها مبادرت به خرید میز تلویزیون نمایید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک نکات مهم در خرید میز تلویزیون مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد