معرفی چند میز تلویزیون خاص

0

میز تلویزیون در خانه های امروزی به عنصری مهم تبدیل شده است. این میزها علاوه بر کاربردی که جهت نگه داشتن تلویزیون انجام می دهند می توانند موجب زیباتر شدن فضای داخلی خانه نیز بشوند. در گذشته به این میزها تنها به عنوان یک نگهدارنده برای تلویزیون توجه می شد اما در دنیای امروز تولید کنندگان میز تلویزیون طراحی های فوق العاده جذابی را برای این میزها در نظر می گیرند و مدل های گوناگونی تولید می شود که باعث افزایش حق انتخاب مشتری شده است. با توجه به این موارد تصمیم گرفتیم در این مطلب به معرفی چند میز تلویزیون خاص بپردازیم.

مدل های میز تلویزیون خاص

اگر قصد دارید تا یک میز تلویزیون خاص برای خانه خود تهیه کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید تا چندین نمونه از این نوع میزها را به شما معرفی کنیم.

میز تلویزیون با پایه های بلندگویی

این نوع میز تلویزیون خاص دارای دو کمد طرح بلندگو در دو طرف خود می باشد که همین موضوع باعث جذاب شدن این میز تلویزیون شده است. علاوه بر زیبایی وجود این دو کمد باعث می شود که امکانات زیادی در اختیار استفاده کننده قرار بگیرد و لوازم دکوری و غیردکوری مختلفی را بتوان در قفسه های آن جا داد. ضمن اینکه می توان اسپیکرهای سیستم صوتی را نیز در داخل این کمدها قرار داد. البته دقت داشته باشید که این میز تلویزیون خاص برای فضاهای بزرگ مناسب است.

میز تلویزیون شناور یا معلق

این میز تلویزیون خاص از جمله مدرن ترین طرح های میز تلویزیون است که به شدت نیز مورد استقبال قرار گرفته است. این میزهای تلویزیون به دیوار نصب می شوند و دارای فاصله کمی با تلویزیون هستند اما این گونه به نظر می رسد که تلویزیون بر روی این میز قرار گرفته است. این نوع میز تلویزیون به عنوان یک دکوراتیو دیواری نیز محسوب می شود و با توجه به امکان تزئین فضای اطراف تلویزیون، این نوع میز می تواند بسیار کاربردی باشد. حتی می توانید از این نوع میز به عنوان یک کتابخانه کوچک نیز استفاده کرده و جلوه بصری جالبی را به خانه خود بدهید.

میز تلویزیون مدل دیوار سرگرمی

اگر علاقه دارید یک میز تلویزیون خاص را در خانه خود داشته باشید مدل دیوار سرگرمی را به شما پیشنهاد می کنیم. این میز تلویزیون بیشتر شبیه یک یک نمایشگاه دکوری است که دارای قفسه های زیادی می باشد. شما می توانید انواع لوازم دکوری خود را در اطراف تلویزیون خود قرار بدهید. مطمئنا استفاده از چنین میز تلویزیونی در خانه باعث ایجاد یک کانون توجه خواهد شد اما حتما به این نکته توجه داشته باشید که اولا این نوع میز فضای بسیار زیادی را اشغال می کند و دوما این نوع میز تقریبا دائمی بوده و امکان جابه جایی را نخواهد داشت. بنابراین اگر علاقه به خرید آن دارید حتما در مورد محل نصب آن اطمینان کامل حاصل کنید.

معرفی چند میز تلویزیون خاص

تا کنون با چندین مدل مختلف از انواع میز تلویزیون خاص آشنا شدید. در ادامه قصد داریم تا چندین طرح خاص از انواع برندهای میز تلویزیون معرفی نماییم.

 میز تلویزیون new king

این برند از جمله برندهایی است که طرح های بسیار خاص و جذابی را در حوزه میز تلویزیون ارائه می کند. این میز تلویزیون یک تکه بوده و قابلیت بازشوندگی نیز ندارد. این میز یک کشو دارد که از نوع مگنت دار می باشد. جنس آن از ام دی اف و جنس روکش آن از ام دی اف های گلاس می باشد. این میز تلویزیون پایه نداشته و طبیعتا قابلیت تنظیم پایه را نیز دارا نمی باشد. طراحی این میز تلویزیون فوق العاده جذاب و دوست داشتنی است.

میز تلویزیون جیوانی مدل Gi0011M

این میز تلویزیون یک تکه بوده و قابلیت بازشوندگی ندارد. این میز دارای یک کشو و همچنین پایه می باشد و جنس آن از چوب است. جنس پایه های این میز هم از چوب می باشد و قابلیت تنظیم ندارد. ضمن اینکه این میز تلویزیون دارای دو کمد دو طبقه نیز بوده و همچنین محفظه ای جهت قرارگیر پخش کننده خانگی دارد. از جمله ویژگی های این میز تلویزیون کیفیت ساخت خوب و طراحی مدرن و متفاوت آن می باشد.

میز تلویزیون کرال استند مدل X2-140

این میز تلویزیون نمونه یک میز تلویزیون خاص با طراحی مدرن و شیک می باشد که از دو بخش با رنگ های سفید و قهوه ای تشکیل شده است. این میز از دو کشو و دو قفسه برای لوازم دکوری تشکیل شده که کشوهای آن از نوع مگنت دار هستند. جنس قسمت قهوه ای رنگ این میز از ام دی اف و قسمت سفید رنگ از ام دی اف ای گلاس می باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک معرفی چند میز تلویزیون خاص مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد