میز تلویزیون شیشه ای

0

میز تلویزیون شیشه ای، یکی از مدل های متنوع میز تلویزیون به شمار می رود که ویژگی بارز و شاخص آن، درخشش شیشه استفاده شده در میز می باشد. میز شیشه ای برای تلویزیون های کوچک، متوسط و بزرگ قابلیت استفاده را دارد. رنگ غالب در این مدل میز تلویزیون در اغلب موارد مشکی بوده و علاوه بر جذابیت، دارای سطحی براق و زیبا می باشند. همچنین طراحی، تولید و رنگبندی این نوع میز تلویزیون از تنوع مناسبی بهره می برد. میز تلویزیون  نیز در ایجاد فضایی مناسب و تاثیر گذار برای محیط دکوراسیون داخلی منزل از مزایای مفیدی برخوردار می باشد.

میز تلویزیون شیشه ای

میز تلویزیون در ابتدای عرضه شدن، مورد استفاده و استقبال قابل توجهی از سوی مردم قرار گرفت. اما با طراحی و ساخت میزهای تلویزیون های چوبی و تحولات صورت گرفته در این زمینه، عرضه میزهای شیشه ای کمتر مورد توجه واقع گردید. با این وجود طراحی و تولید این نمونه میز، همچنان طرفداران و مخاطبان خود را حفظ نموده است هر چند مانند گذشته رونق مورد نظر را ندارد.

استفاده از شیشه در طراحی میز تلویزیون علاوه بر شفافیت، سبب درخشندگی و شفافیت چیدمان می شود. استفاده از نورپردازی مناسب در فضای چیدمان خانه موجب بازتاب زیبای نور میز شیشه ای می گردد که جلوه ای زیبا و قابل توجه را محقق می سازد. در اغلب موارد زیبایی و هماهنگی مطلوبی در فضاهای مختلف چیدمان، توسط میز شیشه ای به علت برخورداری از حالت خنثی و بی رنگ به وجود می آید.

با استفاده از میز تلویزیون مدل شیشه ای می توان جلوه بصری مطلوبی را در هنگام تماشای تلویزیون به نظاره گر شد. انتخاب میز تلویزیون برای بزرگ تر نشان دادن محیط های کوچک می تواند گزینه مناسب و قابل قبولی باشد. میزها قابلیت کاربردی چند منظوره دارند و باعث خوش درخشیدن در نوع و سبک های مختلف چیدمان می شوند. یکی از ویژگی های و مشخصه های بارز میز تلویزیون مدل شیشه ای، سهولت در تمیز نمودن و نظافت میز می باشد.

یکی از عوامل مؤثر و تاثیر گذار در نحوه دیزاین و چیدمان محیط، بهره مندی فضای دکوراسیون از جذابیت و زیبایی بصری است. با استفاده از میزهای تلویزیون مدرن شیشه ای تا حد بسیار زیادی می توان به این مزیت دست یافت. همچنین ایجاد منظره ای جذاب و مطلوب به وسیله این نمونه میز به میزان مناسبی میسر می گردد. یکی دیگر از نکاتی که در نوع چیدمان منزل به آن توجه زیادی می شود، ست بودن و یکپارچه نمودن فضای دکوراسیون است. میز تلویزیون در این مورد نیز می تواند کمک شایانی انجام دهد.

خصوصیات و ویژگی های میز تلویزیون شیشه ای

میز تلویزیون همانطور که از اسم آن تداعی می شود، از بکارگیری جنس شیشه در بخش عمده ای از ساختار خود بهره می برد. این مدل میز تلویزیون با استفاده از ام دی اف و چوب نیز قابلیت طراحی و تولید را دارد. برای بررسی بیشتر نیم نگاهی به مدل میز تلویزیون Glass tv table 201 ساخت کشور ایتالیا می اندازیم. این مدل میز تلویزیون در طبقه میزهای مدرن قرار می گیرد. برخورداری از ستون های زیبا، بدنه شیک و براق، زیبایی آن را دوچندان ساخته است.

روکش محافظ بکار رفته در این مدل میز، باعث تمایز و متفاوت بودن آن می شود. رنگ غالب میز مشکی بوده و در اندازه های ۱۲۰ و ۱۴۰ سانتیمتر به مخاطبان خود عرضه می گردد. این میز برای قرار دادن تلویزیون های با سایز های ۳۲، ۵۰، ۴۲ و ۶۵ انتخاب مفید و مناسبی می باشد. در تمام ساختار این مدل میز تلویزیون، شیشه های سکوریت نشکن بکار رفته است. جنس پایه های فلزی میز محکم و بادوام بوده و به دلیل برخورداری از روکش محافظ، بر روی سطح فرش یا موکت هیچ آسیبی ایجاد نمی سازد. این میز تلویزیون دارای کشوهایی با دستگیره های حلقه ای و مناسب می باشد. برندهایی مانند کارما چوب، کاج چوب، ایکیا و آسیا چوب در زمینه تولید میز تلویزیون فعالیت دارند.

روش های نگهداری از میز تلویزیون شیشه ای

یکی از مواردی که همواره در میز تلویزیون به چشم می خورد، وجود خط و خش ایجاد شده به مرور زمان در آن می باشد. خط و خش اگرچه در ابتدا به وسیله چشم دیده نمی شود اما پس از مدتی و به دلیل جرم گرفتن سطح میز، به خوبی مشخص و برجسته می گردد. برای از بین بردن این مشکلات راهکارهایی وجود دارد که یکی از این راهکارها استفاده از خمیر دندان در این زمینه می باشد. برای انجام بهینه این کار، ابتدا باید با استفاده از دستمال نرم و مناسب، سطح میز را به دقت تمیز نمود.

سپس بر روی خش های ایجاد شده مقداری خمیر دندان مالیده و با انگشت آن را بر روی خش ها پخش کرده و به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه اجازه داده خمیر دندان را بر روی سطح میز باقی بماند. پس از این کار با استفاده از یک پارچه نرم، خمیر دندان را به روش دورانی بر روی خش ها آغشته نموده و پس از اطمینان از اینکه خط ها محو شده اند، به وسیله شیشه شور سطح میز تلویزیون شیشه ای را تمیز می نماییم.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز تلویزیون شیشه ای مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد