میز تلویزیون سلطنتی

0

میز تلویزیون سلطنتی، به دلیل استفاده از هنر منبت کاری در تار و پود آن، یکی از منحصر به فردترین مدل های میز تلویزیون به شمار می آید. برای ایجاد هماهنگی به ویژه در سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک، استفاده از میز تلویزیون مدل سلطنتی می تواند نقش مؤثری را ایفا نماید. تعادل و نظم در دکوراسیون سبک کلاسیک، یکی از عناصر اساسی و کلیدی محسوب می گردد. به همین جهت انتخاب میز سلطنتی برای تلویزیون، نظم و تقارن مد نظر را به بهترین نحو محقق می کند. رنگ های روشن در دکوراسیون سبک کلاسیک، حضور مؤثر و تاثیر گذاری دارند. بر همین اساس در رنگ آمیزی میز تلویزیون سلطنتی، رنگ طلایی در طیف وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد.

میز تلویزیون سلطنتی

انتخاب میز تلویزیون سلطنتی برای ایجاد فضایی لوکس و مجلل، یکی از گزینه های هوشمندانه و مطلوب در این زمینه به شمار می رود. در هر خانه، سالن پذیرایی سبک و نمای بکار رفته در آن را به تصویر می کشد. امروزه با تغییر و تحولات صورت گرفته در نوع و نحوه چیدمان و دکوراسیون منزل، سبک و نوع زندگی نیز به سمت مدرنیته و مدرن بودن سوق پیدا کرده است.

در سبک کلاسیک نیز برای عقب نماندن از این تحولات، تغییرات گسترده ای صورت گرفته است به طوریکه امروزه شاهد تولید میز های تلویزیون سلطنتی با طراحی مدرن و شیک می باشیم. به طور کلی هر فرد در ذهن خود نمایی از یک چیدمان شیک و منحصر به فرد را مجسم می نماید. برخی از افراد در سبک و نوع چیدمان خود بسیار حساسیت به خرج داده و در جهت تحقق ایجاد فضایی مورد توجه و شکیل در محیط دکوراسیون داخلی منزل خود می باشند تا بتوانند دکوراسیون مطابق با سلیقه خود را تجلی بخشند.

از طرفی برخورداری از دکوراسیون جذاب و شیک بدون در نظر گرفتن میز تلویزیون مناسب، همانند قطعه گمشده ای از یک پازل می ماند. به عبارت دیگر، تکمیل و تکامل چیدمان منزل، با انتخاب میز تلویزیون مناسب موضوعیت می یابد. برای انتخاب میز تلویزیون نیز باید تمام عناصر و موارد تاثیر گذار در این زمینه را به دقت مورد بررسی قرار داد. هر چند خرید میز تلویزیون تا حدی باعث اغنای روحی افراد می شود اما تناسب و همخوانی آن با نوع و سبک دکوراسیون و اجزای تشکیل دهنده چیدمان داخلی، سبب رسیدن به حد کمال زیبایی و جذابیت در این زمینه می گردد. بر همین اساس انتخاب میز تلویزیون سلطنتی می تواند ضمن رفع نیازهای به وجود آمده در این مورد، محیطی دلپسند و قابل توجهی را تحقق بخشد.

ویژگی ها و مشخصات میز تلویزیون سلطنتی

متریال مورد استفاده در میز تلویزیون سلطنتی متناسب با نوع کاربرد، از ام دی اف و چوب می باشد. پایه های این مدل میز نقش مهمی در ساختار میز عهده دار است. چرا که علاوه بر برخورداری از زیبایی و جذابیت، نگهداری و تحمل وزن تلویزیون وابستگی شدید به آن دارد. به همین جهت دوام و استحکام پایه های میز باید در الویت قرار گیرد.

طول این مدل میز متناسب با سلیقه مشتری، از یک تا دو متر در سایز و اندازه، با توجه به ابعاد سالن پذیرایی و مکان قرارگیری، قابلیت تغییر را دارد. تنوع رنگ در این مدل میز تلویزیون نیز به چشم می خورد هر چند که استفاده از رنگ طلایی در آن رواج بسیاری یافته است. این امر آزادی عمل مشتری برای انتخاب تلویزیون، مطابق با اجزای دکوراسیون داخلی منزل را افزایش می دهد. معمولا در طراحی میز تلویزیون مدل سلطنتی از هنر منبت کاری به شکل ویژه ای استفاده می گردد.

در اغلب موارد میز سلطنتی برای تلویزیون به صورت سه تکه طراحی و تولید می شود. کشوهای موجود در میز برای باز و بسته شدن راحت و آسان، به صورت ریلی می باشد. استفاده از چوب یا چوب راش در ساختار میز تلویزیون سلطنتی، موجب افزایش قیمت آن نسبت به مدل مشابه از جنس ام دی اف می شود. کارما چوب، آسیا چوب و صنایع چوبی تخت طاووس از برندهایی می باشند که در این زمینه تولیداتی مناسب و مطلوبی را به بازار ارایه نموده اند.

نکات کاربردی مهم در انتخاب میز تلویزیون سلطنتی

امروزه تمایل به سبک دکوراسیون لوکس و مجلل، بسیار مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی و تولیدکنندگان میز تلویزیون قرار گرفته است. بهره مندی از دکوراسیون لوکس موجب اغنای روحی بسیاری از مردم می گردد. به ویژه اگر این طراحی همراه با رنگ طلایی صورت گرفته باشد، جذابیت و تاثیر گذاری آن دو چندان می گردد. بر همین اساس، خرید میز تلویزیون سلطنتی می تواند یکی از انتخاب های راهگشا و کاربردی در این زمینه به شمار رود. برای انتخاب این مدل میز تلویزیون باید عواملی نظیر تناسب ابعاد و اندازه ها میز با تلویزیون، مطابقت و هماهنگی آن با محیط دکوراسیون، رنگ همخوان و متقارن با چیدمان منزل و محل قرار گیری مناسب میز تلویزیون سلطنتی مورد توجه ویژه واقع شود.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز تلویزیون سلطنتی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد