میز تلویزیون جدید سلطنتی

0

بررسی ویژگی ها و مشخصات فنی میز تلویزیون جدید سلطنتی

یکی از رایج ترین مدل میز تلویزیون هایی که امروزه به صورت گسترده در بازار عرضه شده است میز تلویزیون سلطنتی می باشد. برخلاف مدل میز تلویزیون مدرن، میز تلویزیون سلطنتی دارای طرح های پیچیده می باشد و به طور کلی می توان گفت یکی از ویژگی های بارز میز تلویزیون های سلطنتی بهره گیری از نگارهای مختلف در تولید آن ها می باشد. در تولید میز تلویزیون های سلطنتی از هنرهای مختلف همچون منبت کاری استفاده شده است و همین امر باعث شده است محصول نهایی تولید شده از جذابیت و زیبایی خاص و منحصر به فردی بهره مند باشد. در ادامه با ویژگی های فنی برخی از مدل های میز تلویزیون سلطنتی جدید آشنا خواهید شد.

آشنایی با انواع برند میز تلویزیون جدید سلطنتی

میز تلویزیون جدید سلطنتی شباهت بسیار زیادی به کابینت ها دارد و تا حدی حس نوستالژیک را در شما احیا می کند. استفاده از طرح های کار شده روی میز تلویزیون جدید سلطنتی و رنگ آمیزی جذاب آن باعث شده است این مدل میز تلویزیون به عنوان یکی از مدل های شیک و لوکس میز تلویزیون شناخته شود.

میز تلویزیون سرامیکی سلطنتی تاج

یکی از میزهای تلویزیون که در عین حال نوین و به روز بودن، سلطنتی و کلاسیک می باشد میز تلویزیون سرامیکی سلطنتی تاج است. تا حدودی می توان گفت میز تلویزیون سلطنتی اغلب یک تکه ای و چند تکه ای می باشد و میز تلویزیون سرامیکی سلطنتی تاج از مدل چند تکه آن می باشد که دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد. یکی از ویژگی های بارز میز تلویزیون جدید سلطنتی امکان تغییر حالت و چیدمان مختلف آن می باشد که به سادگی امکان ایجاد تنوع در منزل را برای شما فراهم آورده است. در ساخت این مدل میز تلویزیون سلطنتی از روکش هایگلاس و سرامیک روشن استفاده شده است و همین امر باعث افزایش زیبایی این محصول گردیده است. همچنین در تولید این نوع میز تلویزیون از طراحی های منبت کاری استفاده شده است و پایه های آن از جنس پلیمر فایبر گلاس باکیفیت می باشد. طول این مدل میز تلویزیون جدید سلطنتی که دارای دو کشواست به یک متر و ۴۰ سانت می رسد.

مشخصات فنی میز تلویزیون جدید سلطنتی مدل MT 460

یکی از مدل های میز تلویزیون جدید سلطنتی، میز تلویزیون سلطنتی مدل MT460 می باشد که بسیار زیباست و طراحی آن فوق العاده عالی است. بدنه و صفحه این میز تلویزیون سلطنتی mdf با نمایی از جنس پلی استر می باشد. امروزه طرح های مختلف و مدل های جدید میز تلویزیون سلطنتی مدل MT460 در حال تولید می باشند.

میز تلویزیون جدید سلطنتی

ضخامت صفحه های این مدل میز تلویزیون جدید سلطنتی به صورت دوبله می باشد و یکی از ویژگی های بارز آن دارا بودن ۶ پایه است. برای تولید پشت این میز تلویزیون سلطنتی از ام دی اف سه میل مالزی بهره گرفته شده است و برای عبور سیم و کابل دو سوراخ در آن تعبیه شده است. طول کلی این میز تلویزیون سلطنتی دو طبقه ۱۵۶ سانت می باشد. یکی از نکات جالب در رابطه با این مدل میز تلویزیون رنگ بندی نامحدود آن است. از آنجا که مدل این میز تلویزیون ثبت شده است کپی برداری از آن با پیگرد قانونی همراه خواهد بود.

میز تلویزیون جدید سلطنتی چند تکه ملکه

طراحی میز تلویزیون جدید سلطنتی چند تکه ملکه کاملاً منحصر به فرد است و به دلیل زیبایی چشمنواز آن با انتخاب این مدل میز تلویزیون برای منزل خود می توانید باعث شوید منزل شما فوق العاده زیبا به نظر برسد. از دیگر ویژگی های این مدل میز تلویزیون سلطنتی می توان به قابلیت تغییر طول و چیدمان آن اشاره کرد. این مدل میز تلویزیون سلطنتی دارای دو بخش متحرک نیز می باشد. جنس این مدل میز تلویزیون جدید سلطنتی ام دی اف و جنس پایه ها و رویه های آن از فایبرگلاس می باشد.

میز تلویزیون جدید سلطنتی اوج

طراحان ایرانی و حرفه ای این مدل میز تلویزیون در مراحل ساخت آن از طرح های ایتالیایی بهره گرفته اند. این مدل میز تلویزیون سلطنتی دارای ۴ کشو است و طول آن به حدود ۱۳۰ سانت می رسد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این میز تلویزیون سلطنتی می توان به نمای سرامیکی آن اشاره کرد.

لیست قیمت میز تلویزیون جدید سلطنتی

قیمت انواع میز تلویزیون جدید سلطنتی تا حدودی مناسب می باشد و اغلب افرادی که دوست دارند دکوراسیون منزل خود را به صورت سلطنتی بچینند به دنبال این نوع میز تلویزیون ها هستند. علاوه بر در نظر گرفتن مدل دکوراسیون منزل هنگام خرید میز تلویزیون باید بودجه خود و قیمت میز تلویزیون مورد نظر را نیز مورد توجه قرار داد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز تلویزیون جدید سلطنتی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد