مدلهای میز تلویزیون بیضی

0

کاربرد میز تلویزیون بیضی:

مدلهای میز تلویزیون بیضی : میز تلویزیون بعنوان یکی از ملزومات ضروری منزل محسوب می­­­شود. چرا که تلویزیون بعنوان یکی از کاربردی­ترین و پر مصرف­ترین لوازم خانگی از محبوبیت بالایی برخوردار است. امروزه به واسطه استفاده­­های گسترده­تر از تلویزیون در موضوعاتی چون طراحی و وب­گردی و غیره شاید بیش از یک دستگاه در هر منزل نیز وجود داشته باشد. برای استقرار این وسیله پرطرفدار در منزل با توجه به پارمترهایی چون زیبایی، سازگاری و ابعاد از میز تلویزیون استفاده می­شود. میز تلویزیون بیضی نیز در همین راستا از طرف مصرف کنندگان مورد توجه قرار گرفته است.

خصوصیات میز تلویزیون بیضی:

عموما هر طراحی غیرمتعارف می­تواند از جذابیت و مقبولیت بالاتری برای بیننده برخوردار باشد. به سبب اینکه ما اغلب به طراحی­هایی به شکل مربع و مستطیل عادت کرده­ایم. میز تلویزیون بیضی با اتکاء به شکل بیضی خود می­تواند نقش بسزایی در ایجاد جلوه و شکوه در طراحی دکوراسیون منزل ایفاء نماید.

طراحی میز تلویزیون بیضی باعث شده است که تعادل پایه­ها نسبت به سطح از استحکام بالاتری برخوردار باشد و از برخورد پا در هنگام عبور و مرور در اطراف میز به شکل موثری جلوگیری بعمل می­آورد.

این محصول به واسطه طراحی جذاب خود فضای بیشتری در اطراف خود برای استقرار وسایل جانبی ایجاد می­کند. از طرفی یکی از نگرانی­های خانواده­هایی که در منزل کودک خردسال دارند؛ برخورد اعضای بدن و خصوصا سر کودک به لبه­های تیز میز است. طراحی بیضی این نگرانی خانواده­ها را مرتفع می­سازد. از آنجائیکه کودکان علاقه وافری به نزدیکی به تلویزیون به جهت پخش جلوه­های بصری دارند؛ میز تلویزیون بیضی از بروز هر خطر احتمالی به طرز موثری پیشگیری نموده است.

طراحی میز تلویزیون بیضی از لحاظ بصری مفهومی متعادل، مستحکم، نمادی از مردانگی و منطق را در ذهن مشاهده کننده تداعی می­نماید. از نماد بیضی در ارائه مفهوم­های مذهبی و نمایش اصالت نیز استفاده می­نمایند از اینروست که بسیاری از اسماء متبرکه را در داخل این شکل نمایش می­دهند.

مدلهای میز تلویزیون بیضی

طراحی این محصول نمادی از نمایش حرکت و زمان است و مصرف­کنندگانی را که طالب القای محیطی مملو از آرامش هستند را به خود جلب نموده است. در بسیاری از طراحی­های نوین شکل بیضی نمادی از معنویت است که از این رو در بسیاری از تصاویر معاصر و قدیمی برای نمایش تبلور نور و ملکوت از این شکل استفاده می­گردد. خرید میز تلویزیون بیضی می­تواند این امکان را به خریدار هدیه نماید که از این همه زیبایی و مفهوم عمیق بهره­ ببرد.طراحی میز تلویزیون بیضی نمودی از عقلانیت را نمایش می­دهد و جلوه و زیبایی بی­نظیری را برای دکوراسیون منزل به ارمغان می­آورد.

بسته به محل قرار گیری میز تلویزیون بیضی، تعداد صفحات آن متغییر است. به شکل بسیار زیبایی می­توان از تلفیق بین رنگهای متنوع و اشکال بیضی با ابعاد متفاوت میز تلویزیونی منحصر به فرد تولید نمود. میز تلویزیون بیضی محلهایی برای جاگذاری وسایل جانبی دارند و ملزوماتی که نیازی به نمایش آنها نمی­باشد به طرز هوشمندانه­ای در داخل کشوهایی با کیفیت که بر روی ریلهای روانی حرکت می­نمایند قرار می­گیرند.

میز تلویزیون بیضی می­تواند با جنسهای متفاوتی از چوبی و MDF گرفته تا استیل و شیشه­ای تولید شوند. گاهی اوقات وجود المانهای خاص در داخل اتاق این ضرورت را ایجاب می­نماید که برای خلق میزی زیبا از تلفیقی از جنسهای متفاوت استفاده شود. به منظور ایجاد جلوه­های بصری می­توان از نور­پردازی­های هوشمندانه با رنگهای متناسب با محیط نیز بهره جست.

شکل بیضی در چهره انسان نیز آنرا به یک چهره برتر تبدیل می­کنند و افرادی که دارای چهره­ای بشکل بیضی هستند را معمولا افرادی خوش شانس می­دانند. چرا که شکل بیضی سازگاری بالایی در پشتیبانی از آرایش چهره دارد. میز تلویزیون بیضی نیز بعلت سازگاری بالای آن از پشتیبانی از زیبایی­های متناسب با خواست مصرف­کننده از محبوبیت و مقبولیت بالایی برخوردار است.

میز تلویزیون بیضی بعلت شکل خاص خود شاید صرفا بصورت زمینی استفاده شود چرا که شاید جلوه­های نوع دیواری؛ سازگاری لازم را در دکوراسیون ایجاد ننماید. از اینرو میز تلویزیون بیضی از استجکام بیشتری برای نگهداری تلویزیون برخوردار است و این موضوع به دلیلی شیوع زندگی­های آپارتمان نشینی و زلزله­خیز بودن کشور از نکته­نظر ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است.

با طراحی میزهای قاب چوبی و صفحه­ شیشه­ای به شکل بیضی، مصرف کننده می­تواند از زیبایی یک طراحی تلفیقی بهره ببرد. این طراحی می­تواند بطرز هوشمندانه­ای از شکل بیضی در تلفیق سایر المانهای موثر نیز استفاده نماید.

میزهای بیضی عموما از نوع پایه­دار هستند و از طراحی ساده و در عین حال زیبا برخوردار هستند. بدلیل شکل بیضی سطح میز؛ محدودیتهایی در طراحی قسمتهای تزئینی وجود دارد. از اینرو در طراحی این میز به ضروریات توجه ویژه شده است و از قرار دادن امکانات جانبی غیر ضروری و عمدتا تزئینی خودداری شده است که این موضوع باعث شده است که در ساخت میز تلویزیون بیضی از مواد اولیه کمتری برای ساخت استفاده شود که نهایتا باعث کاهش قیمت تمام شده محصول گردیده است. بنابراین خرید این نوع میز تلویزیون پایه دار به سبب زیبایی که دارد در اولویت خریداران میز تلویزیون از نوع پایه­دار قرار دارد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک مدلهای میز تلویزیون بیضی مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد