مدلهای میز تلویزیون ایکیا

0

کاربرد میز تلویزیون ایکیا:

مدلهای میز تلویزیون ایکیا : در عصر دیجیتال و فن آوریهای نوین از تلویزیون بعنوان پرکاربردترین و محبوبترین وسیله الکترونیکی منزل؛ در انجام کارهای نوینی نیز استفاده می­گردد. امروزه از تلویزیون برای ارتباطات تصویری و نیز جستجو در اینترنت بعنوان جایگزینی مناسب برای مانیتورهایی با سطح نمایش محدود استفاده می­شود. برای استقرار این محصول پر بیننده میز تلویزیون ایکیا یکی از گزینه­های محبوب و منحصر به فرد است. میز تلویزیون از جهت در معرض دید بودن و قرار گیری در محلهایی نظیر اتاق پذیرایی باید علاوه بر خصوصیت یک وسیله تکمیلی و نگهدارنده از ویژگیهایی نظیر طراحی برتر، دوام و سازگاری با وسایل موجود در دکوراسیون را نیز برخوردار باشد.

آشنایی با میز تلویزیون ایکیا:

شرکت اروپایی ایکیا در زمینه تولید لوازم داخلی منزل فعالیت می­نماید و مقر آن در کشور سوئد واقع شده است. اعتبار میز تلویزیون ایکیا تا جایی است که فروش آن در ۳۳ کشور جهان از طریق بیش از ۲۵۰ فروشگاه توسعه یافته است. نام میز تلویزیون ایکیا از تلفیق حرف اول نام و نام خانوادگی مالک مجموعه و نیز حروف اول دهکده­ای در کشور سوئد که محل تولد مالک بوده است؛ به وجود آمده است.

این میز عمدتا بصورت فلت­ پک عرضه می­گردد. به این معنی که برای استفاده از آن باید قسمتهای آن مونتاژ شود. این موضوع باعث شده است که حمل و نقل این محصول به سهولت انجام گیرد. در برخی از منازل؛ خصوصا منازل آپارتمانی که در طبقات بالا واقع شده­اند انتقال میز تلویزیون از طریق آسانسور با توجه به ابعاد و شکل میز امکان­پذیر نمی­باشد. خرید میز تلویزیون ایکیا این امکان را برای مصرف­کننده ایجاد کرده است که فارغ از این دغدغه مدل مورد دلخواه خود را انتخاب و به سهولت به واحد مسکونی منتقل نماید.

پس از انتقال میز تلویزیون ایکیا می­توان به سهولت براساس نقشه­های راهنمای موجود در جعبه نسبت به مونتاژ میز اقدام نمود. از طرفی از این طریق هزینه­های انبارداری و و نیز حمل و نقل نیز به طرز قابل توجهی کاهش می­باید و نهایتا محصولی با کیفیت با قیمتی مقرون به صرفه­ به دست مصرف­کننده می­رسد. مونتاژ میز تلویزیون ایکیا بسیار آسان است و اجباری برای پرداخت هزینه­ای اضافی برای مونتاژ نظیر سایر محصولات مشابه وجود ندارد.

این محصول به واسطه بهره­مندی از خلاقیت و نوآوری­های پرسنل زبده این شرکت به طرز باشکوهی با نیازمندیهای مشتریان سازگاری دارد. واحدهای تحقیق و توسعه با تلاش مداوم سعی در شناسایی نیازهای مشتریان خود دارند و بر اساس گزارشهاییکه از ارتباط منسجم با مصرف­کنندگان کسب می­کنند؛ تولیدات خود را طراحی می­نمایند.

تنوع بسیار زیاد محصولات نشانه گستردگی و اعتبار این شرکت؛ بعنوان برندی جهانی است که خریداران میز تلویزیون ایکیا را در انتخاب نوع محصول کاملا مطمئن می­نماید.

مقبولیت محصولات زیبای این شرکت تا جایی است که برخی از افراد سودجو را به فکر تولید محصولات مشابه انداخته است. ولی هیچگاه محصولات ارائه شده از طرف این افراد اصالت کافی و وافی موجود در میز تلویزیون ایکیا را نداشته­ است.

ذهن مدیریتی ایکیا بر این اساس حرکت می­کند که محصولی باید تولید شود که در عین کیفیت و زیبایی توانایی خرید آن برای همه اقشار جامعه وجود داشته باشد. مدیریت این شرکت در روستایی متولد شد که ساکنین آن عادتی ستودنی به استفاده از حداقل امکانات را داشتند و این موضوع کافی بود چنین استراتژی تولیدی در این شرکت برنامه­ریزی ، طراحی و اجرا شود.

طراحان شرکت ایکیا قبل از اقدام به تولید از همه تخصص خود برای تولید یک محصول مقرون بصرفه با کیفیت استفاده می­کنند. از اینرو میز تلویزیون ایکیا در مقایسه با محصولات مشابه از قیمت مناسبتری برخوردار است.

مدلهای میز تلویزیون ایکیا

عرضه این میز از طریق نمایندگان و عاملین فروشی در سراسر جهان صورت می­گیرد که تمامی ارزشهای مورد پسند مشتری را دارا باشند. از اینرو این شرکت در تعیین نمایندگان فروش خود بسیار حساسیت نشان می­دهد. چرا که معتقد است برای بهترین شدن باید از بهترینها استفاده کرد. این شرکت با اتخاذ چنین استراتژیهایی به برند مشتری مدار در زمینه تولید ملزومات خانگی مبدل شده است.

ترویج محصول میز تلویزیون ایکیا از طریق ارائه کاتالوگهای بسیار حرفه­ای صورت می­گیرد که به مصرف­کننده این امکان را می­دهد. آنچه را که زیبا و صلاح می­داند انتخاب نماید. کاتالوگهای محصولات ایکیا بسیار تخصصی هستند و مدام به روز می­شوند و تمامی مشخصه­های فنی و نگهداری در آنها به دقت درج شده است.

استراتژی نامگذاری محصولات ایکیا نیز نکته جالبی است. این شرکت سعی می­کند هر یک از محصولات را بر اساس موضوعی خاص نامگذاری نماید.در راستا برای نام­گذاری محصول میز تلویزیون ایکیا  بیشتر از اماکن کشور سوئد برای این منظور استفاده شده است.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک مدلهای میز تلویزیون ایکیا مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد