مبل رستورانی

0

مبل رستورانی مناسب، جذابیت و زیبایی دکوراسیون رستوران را دو چندان می سازد. برخورداری از طراحی و دکوراسیون داخلی جذاب و زیبا، یکی از معیارهای مهم و تاثیر گذار برای رستوران ها به شمار می رود. سبک میز، نوع صندلی و مبلمان، تاثیر بسیار بسزایی در نوع چیدمان و دیزاین این مکان های پر رفت و آمد دارد.

مبل رستورانی

بهره مندی از مبل و مبلمانی مناسب در فضای رستوران، در استفاده بهینه از محیط آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. علاوه بر ارایه غذایی با کیفیت و لذیذ، نوع چیدمان و دکوراسیون داخلی رستوران نیز باید مشتری پسند و جذاب باشد. چرا که برای تاثیر گذاری و جلب توجه مشتری، نوع دیزاین فضای رستوران اهمیت بسیار بالایی دارد. بر همین اساس انتخاب مبل رستورانی مناسب، می تواند در این زمینه کمک شایانی انجام دهد.

مبل رستورانی متناسب با سبک دکوراسیون

مبل رستورانی متناسب با رنگ و تم استفاده شده در فضای دکوراسیون داخلی رستوران، در نگاه اول چشم بیننده را به خود معطوف می سازد. به عبارت دیگر، استفاده از این مدل مبل، در نزدیک شدن فضا و تم بکار رفته در محیط رستوران نقشی بسیار پر رنگ و تاثیر گذاری دارد.

برخورداری از دکوراسیون زیبا و منحصر به فرد می تواند مشتری های زیادی را به سمت رستوران سوق دهد. برای داشتن دکوراسیونی تاثیر گذار در این زمینه، باید تمام اجزای دکوراسیون، تعادل و توازن مناسب و مطلوبی با یکدیگر برقرار نمایند.

به منظور تاثیر گذاری بیشتر و جلب توجه مشتری، فضای دکوراسیون داخلی رستوران باید از یکپارچگی و هماهنگی مناسبی برخوردار باشد. فضای مورد استفاده در دکوراسیون باید از سازماندهی و انسجام مطلوبی نیز بهره ببرد. سبک چیدمان و دیزاین رستوران، وابستگی عمیقی با نوع حس و حال مشتری دارد.

چیدمان مناسب

یکی از اصول مهم و اساسی در تار و پود هر رستوران، داشتن ظاهری جذاب و شکیل برای ایجاد ارتباط بصری مناسب با مشتری می باشد. وجود مشتری بیشتر، افزایش کارایی و فعالیت گسترده رستوران را نیز با خود به همراه دارد. هر رستوران برای ادامه حیات خود نیاز به مشتری های ثابت و وفادار دارد.

بر همین اساس، برای تحقق این امر باید نوع و سبک چیدمانی را در این زمینه مورد استفاده قرار داد که علاوه بر جنبه زیبایی بصری، با دل و احساس مشتری نیز ارتباط تاثیر گذاری بر قرار نماید. هماهنگی چیدمان فضای رستوران با نوع نگاه مشتری، می تواند زمینه ساز القای جذابیت بصری در او شود.

یکی از اجزایی که در چیدمان فضای دکوراسیون این مکان ها می تواند مزیت های تاثیر گذاری با خود به دنبال داشته باشد، استفاده از مبل رستورانی متناسب با سبک دیزاین رستوران است. توجه به این امر به عنوان یکی از اصول تاثیر گذار در مخاطب، ضمن جلب نظر و توجه او، دکوراسیونی هماهنگ و برخورداری از هارمونی مناسب را نیز به بیننده القا می سازد.

ویژگی ها و خصوصیات مبل رستورانی

مبل رستورانی با توجه به نوع استفاده و کاربرد می تواند از جنس ام دی اف، پلاستیک، چوب و بامبو، طراحی و ساخته شده باشد. طراحی این مدل مبل از تنوع بسیار مطلوبی برخوردار است و می تواند متناسب با نوع چیدمان و دیزاین رستوران، آن را مورد استفاده قرار داد.

جنس پایه های استفاده شده در مبل نیز از استحکام و دوام مناسب و مطلوب برخوردار می باشد. یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در انتخاب مبل مدل رستورانی، توجه به جنس پارچه و الیاف استفاده شده در آن است. در اغلب موارد پارچه های بکار رفته در تار و پود مبل، ضد آب و ضد حساسیت می باشد.

نوع فوم به کار رفته در مبل

فوم های بکار رفته برای قسمت نشیمن مبل، علاوه بر انعطاف پذیری بالا، بسیار راحت و مطلوب است. در طراحی و ساخت مبل، یکی از موارد بسیار تاثیر گذار توجه به اصول و استانداردهای ارگونومی بدن می باشد. مبل رستورانی با رعایت این اصول، موجب خستگی و ایجاد فشار در ستون فقرات، بازو، مفاصل لگن و گردن نمی گردد.

توجه به این مورد، برای جلب نظر مشتریان با وضعیت فیزیکی و جسمانی متفاوت و گروه های سنی مختلف، می تواند بسیار تاثیر گذار و مؤثر باشد. پشتی های بکار رفته در مبل طراحی شده برای رستوران، قابلیت عبور جریان هوا را از خود دارد، که این ویژگی از ماندن رطوبت در مبل و ایجاد قارچ و کپک در آن جلوگیری به عمل می آورد.

نکات مهم و تاثیر گذار در انتخاب مبل رستورانی

توجه به جنس مورد استفاده در ساختار مبل از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد، چرا که دوام و افزایش طول عمر مبل رستورانی به کیفیت مواد اولیه استفاده شده در آن، وابستگی دارد. یکی از نکات حایز اهمیت در انتخاب مبل برای رستوران، توجه به ابعاد و اندازه های متناسب آن با فضای دکوراسیون داخلی آن می باشد.

راحتی مبل نیز باید به طور ویژه مد نظر قرار گیرد. کیفیت و راحتی مبل هم یکی از عوامل تاثیر گذار به شمار می رود. توجه به نوع کاربرد و کاربری مبل نیز دارای اهمیت است. تناسب رنگ مورد استفاده در مبل رستورانی با فضا و دیزاین آن نیز نباید دور از نظر باقی بماند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک مبل رستورانی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد