مبل رستورانی نیلپر

0

مبل رستورانی نیلپر ، یکی از محصولات زیبا و جذاب شرکت تولیدی نیلپر به شمار می رود. شرکت نیلپر، یکی از شرکت های تولید کننده معتبر صندلی در کشور محسوب می گردد. در این شرکت درصد بالایی از قطعات اولیه محصولات، تولید آن توسط خود شرکت صورت می ‌گیرد.

مبل رستورانی نیلپر

مبل رستورانی نیلپر، یکی از عناصر اصلی و اجزایی مهم  فضای داخلی رستوران ها به شمار می رود. رویکرد اصلی شرکت نیلپر، جلب رضایت و نظر مشتری بر اساس عواملی نظیر کاهش قیمت تمام شده، بهبود و ارتقای توانایی طراحی و افزایش سطح کیفی محصولات انجام می گیرد.

این شرکت با بهره گیری از استاندارد های روز و دستگاه های پیشرفته، محصولات متنوع و با کیفیتی را روانه بازار می نماید. گستره محصولات این شرکت در طیف وسیعی به چشم می خورد که شامل مبلمان خانگی، مبلمان رستورانی و صندلی های اداری می گردد. مبل رستورانی نیلپر، به دلیل کیفیت و طراحی منحصر به فرد، برای تزیین و دیزاین دکوراسیون فضای رستوران، یک گزینه قابل قبول و مطلوب به شمار می رود.

ویژگی راحتی مبل نیلپر

خاصیت راحتی کافی و نشستن مشتری هنگام استفاده از مبل رستورانی، برای او حس خوشایندی را با خود به همراه دارد و سبب لذت بردن از خوردن غذا میشود. جای نشستن یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در راحتی مشتری می باشد.

با طراحی و تولید مبل رستورانی، در نوع دیزاین و دکوراسیون فضای رستوران ها، سالن های غذاخوری و فست فود ها و همین طور در نوع نشستن، تغییر و تحولات تاثیر گذار و مطلوبی به وجود آمد. بر همین اساس بسیاری از رستوران ها در اثر همین عوامل تغییرات چشمگیر و اساسی را در نوع چیدمان فضای خود ایجاد نمودند تا با استفاده از تغییرات ظاهری انجام شده، به بازار خود رونق بیشتری ببخشند.

طراحی دکوراسیون با مبلمان نیلپر

طراحی دکوراسیون و دیزاین منحصر به فرد و همینطور استفاده از مبل های رستورانی راحت، در وارد شدن افراد به این محیط جدید بسیار تاثیر گذار می باشد. در این شرایط ایجاد حس آرامش و امنیت موجود در نوع دکوراسیون داخلی و القای این حس به مشتری، در انتخاب این محیطها برای صرف غذا، به مشتری کمک شایانی می کند.

تاثیر چیدمان مناسب در دکوراسیون

یکی از پایه های مهم و اساسی مدرن نمودن سبک دکوراسیون و نوع چیدمان رستوران ها، استفاده از مبل رستورانی می باشد. انتخاب مبل رستورانی نیلپر، در کنار عناصری مانند استفاده از کفپوش های مناسب، رنگ مورد توجه و نورپردازی مطلوب فضای رستوران، در ایجاد چشم اندازی جذاب و ویژه برای محیط رستوران بسیار تاثیرگذار و کارآمد می باشد.

انتخاب مبل رستورانی ساخته شده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. همچنین توجه به استحکام و اصول استاندارد این نوع مبل بسیار حائز اهمیت است. انتخاب مبل رستورانی نیلپر ضمن دارا بودن تمام خصوصیات ذکر شده، زیبایی و جذابیت مطلوبی نیز به سبک و سیاق دکوراسیون فضای داخلی می بخشد.

خصوصیات بارز و مهم مبل رستورانی نیلپر

یکی از نکات مثبت و تاثیرگذار در انتخاب مبل رستورانی نیلپر، جنبه دوام و استحکام بالای این محصول می باشد. مواد اولیه مرغوب و استاندارد استفاده شده در ساختار این مدل مبل رستورانی، دوام و مقاومت آن را تامین می کند.

یکی از مدل های قابل بررسی مبل رستورانی تولید شده توسط شرکت نیلپر مدل FR 737  می باشد که در رنگهای متنوع و مختلف ارائه می گردد. طراحی مدل مبل ضمن مناسب بودن و پاسخگویی سلیقه ‌های گوناگون،  بسیار چشم نواز و مورد توجه می باشد.

برای جلوگیری از خستگی و ایجاد فشار به ستون فقرات، از زوایای ارگونومی مناسب بین بخش های نشیمنگاه و پشتی مبل استفاده شده است. برای ایجاد ثبات و عدم لغزش در پایه های مبل، قطعات پلاستیکی به عنوان ضربه گیر به کار رفته است.

مبلمان رستورانی

مبل رستورانی به منظور حفظ افزایش زیبایی و همینطور پیشگیری از زنگ زدگی، به وسیله آبکاری نیکل، اجزای فلزی آن پوشش داده شده است. فوم های به کار رفته در بافت مبل از تراکم مطلوب و انعطاف پذیری بهره می برد. در چارچوب مبل از تسمه های فولادی و پروفیل استفاده شده است که به استحکام و دوام آن کمک شایانی می کند.

روکش های استفاده شده در قسمت های مختلف مبل رستورانی نیلپر، از دقت و کیفیت بالای دوخت برای افزایش طول عمر روکش و جذابیت آن برخوردار است. عرض مبل ۱۲۲، عمق و ارتفاع آن به ترتیب ۷۰ و ۹۲ سانتیمتر می باشد. همچنین ۳۲ کیلوگرم وزن این مدل مبل رستورانی می باشد. برای استفاده در فضای دکوراسیون داخلی فست فود ها و رستوران ها، مبل رستورانی نیلپر، بسیار کاربردی و مطلوب است.

نکات حائز اهمیت در انتخاب مبل رستورانی نیلپر

در انتخاب مبل رستورانی نیلپر، توجه به عواملی همچون کیفیت پایه ها، جنس پارچه و روکش استفاده شده در تار و پود مبل، قیمت محصول، رعایت اصول استاندارد و ارگونومی متناسب با وضعیت فیزیکی افراد و رنگ هماهنگ با سبک چیدمان و دیزاین، از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

همچنین نداشتن سطح زنگ زده و خراشیده از دیگر اصولی است که باید در این زمینه مورد توجه واقع شود. از توجه به ثبات و ایستایی پایه های مبل رستورانی نیلپر نیز نباید غافل شد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک مبل رستورانی نیلپر مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد