صندلی ناهارخوری جهانتاب

0

صندلی ناهارخوری جهانتاب انواع مختلفی دارد. هر کدام از این صندلی ها مدل مخصوص به خود و همچنین قیمت متفاوتی دارند. در این مقاله ضمن اشاره به انواع مختلف صندلی ناهارخوری جهانتاب، سعی خواهیم کرد اشاره ای به قیمت های آن در بازار بکنیم.

صندلی ناهارخوری جهانتاب

کارخانه جهانتاب در سال ۱۳۵۳ شروع به فعالیت کرده و هم اکنون از پیشروان اصلی تولیدات مبل، میز، صندلی، صنایع چوبی و… در ایران است.

این کارخانه در طول فعالیت ۴۵ ساله خود سابقه تولید میز و صندلی های ادارات و سالن های گوناگونی نظیر بیمارستان و آمفی تئاتر ، اداری، غذاخوری، کارگاهی و … را در کارنامه خود دارد. در این مقاله ما قصد معرفی صندلی ناهارخوری جهانتاب را داریم.

بررسی انواع مختلف صندلی ناهارخوری جهانتاب

این محصول انواع مختلفی دارد. در این مقاله ضمن اشاره به انواع مختلف صندلی های این شرکت، سعی خواهیم کرد اشاره ای به قیمت های آن در بازار بکنیم.

صندلی ناهارخوری جهانتاب مدل پارکر

صندلی ناهارخوری جهانتاب مدل پارکر : بدنه این مدل صندلی ناهارخوری تمام فلزی است و در دو مدل ارائه می شود.

مدل پایه چوبی راش و مدل پایه فلزی با روکش از جنس کروم دو مدل از این صندلی ناهارخوری می باشند. جنس نشیمن این مدل از محصول، می تواند چرم یا پارچه باشد. از این صندلی می توان در تالارها، هتل ها، غذاخوری های شیک و مجهز،کافی شاپ و فست فود استفاده کرد.

هم اکنون این مدل صندلی ها را با قیمت ۸۹۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسانند.

صندلی غذاخوری مدل کارول دسته دار

صندلی ناهارخوری جهانتاب مدل کارول دسته دار: این مدل از صندلی غذا خوری با بدنه تمام فلزی و پایه چوب ارائه می شود.

این صندلی از جلوه زیبایی برخوردار است و نشیمن این صندلی ناهارخوری از جنس پارچه یا چرم می باشد. می توانید از این صندلی  به عنوان صندلی میزبان در دو طرف میز استفاده کنید. زیبایی این صندلی دسته دار واقعا خیره کننده است.

در رستوران ها، هتل ها، کافی شاپ ها و … می توانید از زیبایی این صندلی ها بهره ببرید. قیمت این صندلی مدل کارول دسته دار چیزی در حدود یک میلیون و صد هزار تومان می باشد.

صندلی غذاخوری مدل پنج انگشتی

مدل صندلی ناهارخوری جهانتاب پنج انگشتی : صندلی ناهارخوری پنج انگشتی دارای بدنه ای از جنس چوب و در رنگ های مختلفی نظیر عسلی، فندقی و سفید و… می باشد.

نشیمن این صندلی بستگی به درخواست مشتری دارد و می تواند از جنس پارچه با هر رنگی باشد. تکیه گاه آن دارای تیرک های چوبی است و برای پشت و کمر مناسب است.

از این صندلی در سالن های غذا خوری، منازل، کافی شاپ ها و رستوران ها استفاده می شود.

صندلی مدل بنکت

صندلی ناهارخوری جهانتاب مدل بنکت : این مدل از فلز ساخته شده است و نشیمن این صندلی می تواند از جنس پارچه یا چرم باشد.

در طراحی این صندلی با یک تیر دو نشان زده اند. اول اینکه این صندلی بسیار زیبا و جذاب است و دیزاین صندلی منحصر به فرد بوده و مناسب مراسمات رسمی و نیمه رسمی و همچنین تالارهای عروسی می باشد.

صندلی مدل ویونا

صندلی ناهارخوری جهانتاب مدل ویونا : بدنه این مدل صندلی از پروفیل آهن یا روکش کروم ساخته شده است.

نشیمن این صندلی هم بستگی به سلیقه شما مشتریان دارد و می تواند از جنس پارچه یا چرم باشد.

شما می توانید از این صندلی ناهارخوری در رستوران ها، کافی شاپ و فست فود، سالن های غذا خوری، آشپزخانه،  هتل و تالار استفاده کنید.

قیمت این صندلی در بازار تقریبا حدود ۵۸۰هزار تومان می باشد.

صندلی مدل آدریا C

صندلی ناهارخوری جهانتاب مدل آدریا C : این مدل صندلی ناهارخوری در دو مدل بدنه ساخته شده است. پروفیل آهن و یا آلومینیوم جنس بدنه این مدل از صندلی می باشد.

نشیمن این صندلی هم انواع مختلفی  دارد که می تواند بر اساس درخواست و سلیقه شما از جنس پارچه، چرم، چوب یا فلز باشد.

شما می توانید از این صندلی ناهارخوری در رستوران ها، کافی شاپ و فست فود، سالن های غذا خوری، آشپزخانه،  هتل و تالار استفاده کنید. قیمت این مدل از صندلی ناهارخوری چیزی در حدود ۳۶۰هزار تومان می باشد.

صندلی مدل پرنس

صندلی ناهارخوری جهانتاب مدل پرنس : بدنه این مدل از صندلی از جنس فلز می باشد. این مدل صندلی تنها از جنس فلز ساخته شده و نوع دیگری ندارد.

نشیمن آن هم از جنس پارچه یا چرم می باشد. شما می توانید از این صندلی ناهارخوری در رستوران ها، کافی شاپ و فست فود، سالن های غذا خوری، آشپزخانه،  هتل و تالار استفاده کنید.

قیمت این صندلی در بازار چیزی در حدود ۲۹۰ هزار تومان می باشد.

صندلی ناهارخوری جهانتاب مدل الیت

صندلی ناهارخوری جهانتاب مدل الیت: این صندلی هم از جنس فلز می باشد. پوشش بدنه این صندلی از جنس کروم، کفی و چوب چند لایه است.

نشیمن این صندلی تنها یک مدل است و آن هم از جنس چرم ضخیم می باشد. این مدل صندلی بیشتر مناسب رستوران ها و کافی شاپ ها است.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری جهانتاب مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد