صندلی ناهارخوری فانتزی

0

صندلی ناهارخوری فانتزی محصول بازی آزادانه تخیل طراح است و از سبک و مکتب طراحی خاصی تبعیت نمی­کند. استفاده از طرح فانتزی در دکوراسیون کمک می­ نماید تا عنصر روزمرگی تا حدود زیادی از بین برود. استفاده از صندلی ناهارخوری فانتزی در فضای آشپزخانه و یا سالن پذیرایی می­تواند با القای حس کنجکاوی در بیننده جلوه ­ای لوکس به فضا ببخشد.

صندلی ناهارخوری فانتزی 

صندلی ناهارخوری فانتزی در حقیقت صندلی ناهارخوری کاربردی است که از طراحی نامتعارف بهره­ می­برد. استفاده از وسایل با طراحی یکسان شاید حس یکنواختی را در منزل ایجاد کند. این موضوع در فضا­های محدود نظیر آپارتمان ها بیشتر مشهود است.

سایت دکوکده به منظور مساعدت مصرف ­کنند­گان برای بهره ­مندی از تنوع محصول، ایده معرفی مجموعه ­ای از برندهای معتبر در زمینه تولید صندلی غذاخوری، اجرایی نموده است.

انواع صندلی ناهارخوری فانتزی:  

در گذشته در طراحی به رنگ اشیاء توجه می­شد، در حال حاضر طرح اشیاء موضوعی است که در اولویت توجه قرار گرفته است. در طراحی صندلی ناهارخوری فانتزی سعی شده است از ایده ­های خلاقانه و علمی با توجه به مسایل بهداشتی و حفاظتی استفاده شود.

از دیدگاه بسیاری از مصرف­ کنندگان شاید استفاده از این نوع صندلی نتواند تمامی انتظارات را پاسخگو باشد. چرا که صندلی ناهارخوری فانتزی با بهره ­مندی از طرح عجیب و خارج از عرف این تصور اشتباه را القاء می­کند که مسائل علمی و خصوصا ارگونومیکی در آن رعایت نشده است.

لازمه دقت در طرح و نیز خصوصیاتی که سبب شود مصرف­ کننده با آرامش خاطر از صندلی ناهارخوری استفاده کند شاید موضوع اصلی است که طراحی این نوع صندلی­ها را با صندلی­های ناهارخوری معمولی متمایز ساخته است.

دلایل استفاده از صندلی ناهارخوری فانتزی:

استفاده از صندلی ناهارخوری فانتزی در فضای آشپزخانه و یا سالن پذیرایی می­تواند با القای حس کنجکاوی در بیننده جلوه­ای لوکس به فضا ببخشد.

استفاده از این صندلی غذاخوری در سطح گسترده ­ای در کافی­ شاپ ها و رستوران های مدرن استفاده می­شود. تحقیقات معتبر بازاریابی مشخص نموده است که مراجعین جوان به کافی­ شاپ ها و یا فست­ فودها قبل از اطمینان از کیفیت غذا، محیط فست­فود و یا کافی­شاپ را مورد ارزیابی قرار می­دهند.

استفاده از طرح هایی فانتزی می­تواند به واسطه استفاده از قدرت تخیل طراح در تغییر در رویه تولید صندلی غذاخوری صورت گیرد. بطور مثال با تغییر در مواد اولیه و استفاده از مواد اولیه نامتعارف می­توان صندلی زیبایی را تولید نمود.

ساخت صندلی غذاخوری

استفاده از چوب، فلز، شیشه و مواد پلیمری از مواد اولیه ­ای هستند که در ساخت صندلی ناهارخوری مورد استفاده قرار می­گیرند. در ایده ­پردازی نوین شاید استفاده از مقوای باطله برای تولید صندلی ناهارخوری فانتزی ایده ­ای عجیب به نظر برسد. ولی همین ایده توانسته است در تولید یک صندلی ناهارخوری مقاوم و شیک جوایز متعدد ایده­پردازی را به خود اختصاص دهد.

استفاده از مواد اولیه بشکل نامتعارف نیز می­تواند ایده تولید یک صندلی فانتزی باشد. بطور مثال استفاده از حصیر و چوبهای جنگلی خشک شده و یا نی و تلفیقی از این موارد توانسته است در تولید این محصول نقش داشته باشد.

طراحی فانتزی و نامتعارف در ساخت صندلی

استفاده از شکل نامتعارف برای صندلی غذاخوری نیز از شیوه ­های بسیار رایج در تولید صندلی فانتزی از طرف تولیدکنندگان می­باشد. طراحی شکل باید با رعایت مسایل حفاظتی و بهداشتی صورت گیرد. تا علیرغم فانتزی بودن محصول از آن بتوان بصورت کاربردی نیز استفاده کرد.

تغییر در شکل می­تواند به استناد خیال­ پردازی طراح صورت گیرد و یا اینکه برای القای موضوعی خاص از عنصری الهام گرفته شده باشد. امروزه از هنر طراحی می­توان در زمینه ترویج پیام استفاده کرد. از این رو طراحی این صندلی ها نیز می­توان حامل پیامی خاص از طرف طراح باشد.

شکل طرح این صندلی می­تواند بصورت سفارشی موضوع و یا آرم برند را در ذهن مخاطبین تداعی نماید. در بسیاری از سازمانها بزرگ و مطرح از این شیوه طراحی به منظور ترویج کسب و کار به شیوه بسیار هوشمندانه استفاده می­شود.

استفاده از این محصول می­تواند به منظور ایجاد تمایز یک فعالیت با فعالیتهای مشابه صورت گیرد. شاید بسیاری از مشتریان، مراکز را از روی نوع چیدمان و دکوراسیون بیشتر بشناسند تا نام برند.

در کشور ما نیز برندهای بسیاری در زمینه تولید صندلی ناهارخوری فانتزی فعالیت دارند که می­توان بعنوان  نمونه به برندهای ملیکا، گل­بند، چیدانه، تیمیس، ایمالز، ژاو، لمکده، مارت، بیستون، جهان­تاب و ده ­ها شرکت و برند دیگر اشاره کرد.

تهیه صندلی ناهارخوری فانتزی:

شاید تهیه یک صندلی ناهارخوری فانتزی برای مصرف کننده به دلیل خاص بودن طرح آن مشکل باشد. مصرف­کننده نیاز دارد برای تهیه صندلی فانتزی به مراکز و فروشگاهای متعددی مراجعه نماید که این موضوع هزینه­بر و وقت گیر است.

سایت دکوکده سعی نموده است مجموعه­ای از برندهای مطرح و بنام که در زمینه تولید صندلی ناهارخوری فانتزی فعالیت دارند را بصورت تصویری به مصرف­ کنندگان معرفی نماید. هر تصویر شامل نکات فنی مربوط به محصول است که امکان مقایسه را برای مشتریان مهیا نموده است.

با انتخاب محصول مورد نظر و تسویه حساب از طریق درگاه مطمئن الکترونیکی سایت، سفارش در اسرع وقت در درب محل تحویل متقاضی می­گردد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری فانتزی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد