صندلی ناهارخوری دست دوم

0

صندلی ناهارخوری دست دوم : همیشه قبل از خرید مبلمان آن را به لحاظ راحتی امتحان کنید و به حس درونی خود نسبت به رفع بوهای صاحب قبلی اعتماد کنید. تشک های مبلمان و صندلی ناهارخوری دست دوم را بشویید. در صورت امکان مبلمان خود را تعمیر کرده و مبلغ آن را صرفه جویی کنید و حتی با تعمیر مبلمان خود ، تا مدتی از خرید مبلمان دست اول آسوده خاطر باشید.

صندلی ناهارخوری دست دوم

نکاتی برای خرید صندلی ناهارخوری دست دوم

صندلی ناهارخوری دست دوم نسبت به صندلی های تولید کارخانه ارزان است و بنابراین مشتریان بسیار زیادی دارد. شما همیشه مبلمان منزل خود را دوست دارید، مبلمان به راحتی شما کمک کرده و باعث می شود تا از زندگی خود لذت ببرید.

از آن جایی که همیشه دوست داریم که برای خانه خودمان وسایل جدیدی را خریداری کنیم بنابراین خرید وسایل و مبلمان دست دوم حس خوبی را به ما منتقل نمی کند. چرا به عوض خرید مبلمان دست دوم، دوست نداریم که مبلمان خود را تعمیر و بازسازی کرده و دوباره از آن استفاده کنیم؟

نکات مهم در رابطه با خرید مبلمان و صندلی ناهارخوری دست دوم

  1. امتحان مبل قبل از خرید

چه این که مبلمان دست دوم خریداری کنید یا حتی منزل خود را با مبلمان دست اول کارخانه ای بیارایید، باید حتما قبل از این که مبلغ آن را بپردازید، راحتی آن را امتحان کنید.

کشوهای میز آن را باز و بسته کنید، روی صندلی آن بنشینید و میز غذاخوری آن را امتحان کرده و حتی اندازه میز را جویا شوید. حتی اگر قسمتی از مبلمان شکسته شده باشد، نسبت به رفع شکستگی مبل جویا شده و حتما درخواست کنید که قبل از جابجایی به منزل شما، شکستگی مبلمان رفع شده باشد و در صورت لزوم قطعه دیگری را جایگزین قطعه شکسته شده بنمایند.

  1. اعتماد به حس درونی به هنگام خرید مبل

مبلمان دست دوم و صندلی ناهارخوری دست دوم به طور یقین بوی بدن صاحبان قبلی را در خود دارد. بنابراین به حس درونی خود اعتماد کنید، شاید صاحب قبلی مبلمان و صندلی ناهارخوری دست دوم، سیگاری بوده و  شما بوی سیگار را خیلی خوب حس می کنید.

بوی حیوان خانگی آن ها نیز دقیقا همین گونه است. بنابراین حتما آن ها را بشویید و در صورت لزوم مواد خوشبو کننده به آن ها بزنید، بخاطراین که این مبلمان در آینده بخشی از خانه شما خواهد شد و شما باید نسبت به آن حس خوبی داشته باشید.

به هنگام خرید صندلی ناهارخوری دست دوم ارزان توجه کنید که محکم باشد تا در درازمدت بتوانید از آن استفاده نماییید.

  1. آلوده بودن تشک های مبلمان و صندلی ناهار خوری دست دوم به میکرب ها

اگرچه توصیه می کنیم که در صورت امکان هرگز مبلمان و صندلی ناهارخوری دست دوم خریداری نکنید بخاطر این که به میکروب ها و باکتری ها ‌آلوده شده اند. میکروب هایی که شما قادر به دیدن آن نیستید و می تواند محل زندگی مملو از شور و شوق شما را آلوده کرده و خسارات جسمی و روحی یا حتی مالی را به به بار بیاورد.

بنابراین اگر به لحاظ شرایط مالی، قادر به خرید مبلمان و صندلی ناهارخوری جدیدی نیستید، در این صورت می توانید مبلمانی را خریداری کنید که در کوتاه مدت از آن استفاده کرده و بعدها مبلمان و صندلی ناهارخوری جدیدی را خریداری کنید.

  1. تعمیر مبلمان و صرفه جویی مالی

با کمی دقت و حوصله می توانید کلیه اجزای تشکیل دهنده مبلمان و صندلی ناهارخوری دست دوم را تعمیر کرده و آن را مانند روز اول تازه و زیبا کنید.

شما می توانید مبلمان و صندلی ناهارخوری دست دوم خود را به یک تعمیرکار مبلمان به سپارید تا آن را تعمیر کرده و چهره جدیدی به مبلمان و صندلی ناهارخوری دست دوم شما بدهد. با این کار شما در امور مالی خود صرفه جویی می کنید و می توانید طی ماه های بعدی نسبت به خرید مبلمان دست اول اقدام نمایید.

  1. توجه به تشک نیمکت ها

نیمکت ها نسبت به مبلمان به گونه متفاوتی طراحی و ساخته می شوند. فوم و تشک نیمکت را بخوبی بشناسید و توجه داشته باشید که این تشک ها به مدت زمان طولانی دوامی نخواهند داشت. این تشک ها با فوم سرد و محکمی درست نشده اند بلکه با پر اندود شده و روی آن ها پارچه یا چرم یا جیری کشیده شده است.

  1. زیبا کردن مبلمان با لمینیت و روکش سازی

مبلمانی که شما خریداری می کنید فقط چوب نیست بلکه ترکیب چوب و چرم یا مواد اولیه دیگری است که باعث زیبایی آن شده است.

بنابراین اگر نسبت به زیبایی مبلمان و صندلی ناهارخوری دست دوم خود حس خوبی ندارید هرگز آن را خریداری نکنید. شما می توانید مبلمان خود را با رنگ آمیزی و با قراردادن فوم هایی در زیر تشک زیباتر و کاربردی تر کنید.

این کارها باعث خواهد شد تا مبلمان شما در درازمدت دوام آورده و قابل استفاده باشد و حتی باعث خواهد شد تا چوب مبلمان نیز که بخاطر پاره شدن فوم مشخص شده بود مخفی بماند. شما می توانید با چسب چوب، فوم ها و چرم و جیر را به مبلمان بچسبانید و آن را زیباتر کنید. باید توجه کنید که قسمت های بزرگ مبلمان را نیز مانند قسمت های کوچک تعمیر کرده و آن ها را زیبا کنید.

صندلی ناهارخوری دست دوم ارزان بوده و شما می توانید از وب سایت هایی مانند دیوار و شیپور آن را خریداری نمایید و حتی با بازارگردی نیز می توانید این مبلمان را از سمساری ها خریداری کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری دست دوم مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد