صندلی ناهارخوری ساده

0

صندلی ناهارخوری ساده : اکثر ما عاشق سرگرمی و فراغت برای فرار از تابستان گرم هستیم، انتخاب میز و صندلی ناهارخوری ساده برای باغ و بالکن و یا مکان هایی را که ما می توانیم تا زمانی که آب و هوا اجازه می دهد لذت ببریم، باعث بهبود فضای باز می شود، در اینجا راهنمای خرید میز و صندلی ناهارخوری ساده پاسیو و باغ را در اختیارتان قرار می دهیم.

صندلی ناهارخوری ساده

راهنمای خرید میز و صندلی ناهارخوری ساده پاسیو و باغ

زمانیکه یک پاسیو یا باغ کوچک دارید، و می خواهید از فضای محدود بیشتری استفاده کنید، احتمالا در فکر شش صندلی ناهارخوری با میزی بزرگ خواهید بود که نمی توانید آن را خریداری کنید. اما به یاد داشته باشید حتی کوچک ترین باغ ها هم می تواند بسیار بزرگتر از آن چیزی باشند که واقعا وجود دارند.

مجموعه ای از دو صندلی و یک میز، مجموعه ای بی نظیر برای فضاهای کوچک مناسب است.

بسیاری از فلزات ساخته شده دارای طراحی ظریفی هستند. به این معنا که اغلب آن ها برای کوچکترین بالکن ها هم مناسبند. انتخاب مجموعه ای از میز و صندلی ناهارخوری ساده تاشو، فضای بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد، زیرا شما می توانید آنها را در هر قسمتی از فضا استفاده کنید.

در زندگی خیلی چیزهای خوب زیادی وجود دارد تا مانند خورشید به خانه ی شما گرما ببخشد. این که آیا شما یک بالکن کوچک در شهر و یا یک باغ بزرگ پر از منظره دارید؟ ما یک راهنمای مفید ارائه دادیم تا میز و صندلی ناهارخوری مناسب برای فضای باز خود را انتخاب کنید.

جنس میز و صندلی ناهارخوری پاسیو، باغ، بالکن

میز و صندلی ناهارخوری ساده فلزی

میز و صندلی ناهارخوری ساده فلزی باغ، یک گزینه ارزشمند است و یک ظرافت مدرن را به باغ شما اضافه می کند. از مزایای این نوع مدل، سبک و همه جانبه بودن آن است، می توان آن را به آسانی جا به جا کرد و تلاش کمتری برای نگهداری آن انجام می شود.

مگر اینکه از آلومینیومی ساخته شده باشد، که از آن با پوشش ضد زنگ محافظت می کنید. این در حالی است که وزن آن بسیار زیاد نیست، اما در آب و هوای طوفانی باید مراقب بود تا باد آن را جا به جا نکند.

میز و صندلی ناهارخوری ساده چوبی

میز و صندلی ناهارخوری ساده چوبی به باغ شما یک ظاهر طبیعی و سنتی می دهد که در خانه و در خارج از منزل مناسب است. این مدل میز و صندلی ناهارخوری می تواند با توجه به سلیقه شما رنگ آمیزی شده باشد. ناگفته نماند که رنگ کردن چوب طبیعی باعث ماندگاری بیشتر و عدم جذب رطوبت کمتر در محیط باز می شود.

از بهترین نوع چوب برای میز و صندلی ناهارخوری ، چوب هاردوود و یا چوب سخت است که از چوب های نرم کاج گران تر بوده و در مقابل باد و باران و خورشید محافظت می شود. میز و صندلی ناهارخوری چوبی برای باغ، به اندازه کافی در مقابل باد مقاوم است.

میز و صندلی ناهارخوری ساده چوب دستی

این نوع مدل میز و صندلی ناهارخوری تازه و مدرن در باغ است که تشکیل شده از چوب خیزران و انعطاف پذیری زیادی دارد. این نوع از میز و صندلی ناهارخوری اغلب سبک تر بوده و در مقابل آب و هوا عمری طولانی دارد.

نوعی بافت زیبا در طراحی این نوع میز و صندلی دیده می شود که به نظر می رسد تمیز کردن آن آسان بوده و حتی در کوچکترین باغ ها هم جا می شود.

نکاتی درباره میز و صندلی ناهارخوری ساده در باغ

برای آرامش در زیر خورشید و دیدن منظره ای دلنشین و خوردن غذایی فوق العاده می توانید بر پشت صندلی های میز خود، کوسن هایی زیبا قرار دهید. اینجا مکانی ایده آل برای آرامش و حتی خوردن قهوه ای کوچک و خواندن کتاب در زیر آفتاب بعد از ظهر است.

اگر از سبک های اروپایی لذت می برید، می توانید در باغ های کوچک و یا حیاط خلوت، میز و صندلی ساده دو نفره با رومیزی زیبا طراحی کنید که حیاط کوچک شما را جذاب و دوست داشتنی می کند. این راه حل برا کسانی است که هیچ پاسیو، باغ و حیاط بزرگی را در اختیارشان نیست و نیاز به یک آرامش در فضای کوچک بیرونی خانه ی خود دارند.

نیمکت ها

استفاده از نیمکت به جای میز و صندلی ناهارخوری هم می تواند ایده ای مناسب در باغ ها باشد. این کار اجازه خواهد داد تا از باغ خود لذت ببرید. نیمکت ها به طور معمول یا از چوب و یا از فلز ساخته می شوند و در هر نوع فضای آزاد، از آن ها می توان استفاده کرد.

بسیاری از میز و صندلی های ناهارخوری باغ، سایبانی بر بالای سرشان احاطه شده است که نکته ی مثبتی در طراحی باغ محسوب می شود.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری ساده مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد