صندلی ناهارخوری جدید

0

صندلی ناهارخوری جدید : یک ویژگی بسیار مهمی که بعد از شکل و مدل ظاهری برای خریدار اهمیت دارد این است که نحوه قرار گیری بدن با پاها و زاویه ای که بین پاها و کمر ایجاد می شود، متناسب باشد. باید سرویس های ناهار خوری استاندارد باشد، به طوری که فردی که روی آن می نشیند راحت باشد.

نگاهی بر صندلی ناهارخوری جدید

صندلی ناهارخوری از اجزای مهم فضای خانه و آشپزخانه است. امروزه به دلیل اینکه صندلی ناهارخوری جدید و متنوعی در بازار وجود دارد، انتخاب را برای خریداران سخت کرده است. مردم به دنبال سرویس ناهار خوری هستند که در عین زیبایی و گیرایی، فضای کمتری را بگیرد و کم جا باشد.

صندلی ناهارخوری جدید

از جمله نکات مهمی که باید درباره صندلی ناهارخوری جدید به آن توجه داشت، رنگ و جنس نشیمن و رویه صندلی است که یا متضاد هم هستند یا متناسب و هماهنگ با رنگ و جنس میز ناهار خوری باشد. اما برخی از افراد ممکن است یک میز ناهار خوری با صندلی های یکسان و یک شکل را در هنگام خرید ترجیح دهند.

یک ویژگی بسیار مهمی که بعد از شکل و مدل ظاهری برای خریدار اهمیت دارد این است که نحوه قرار گیری بدن با پاها و زاویه ای که بین پاها و کمر ایجاد می شود، متناسب باشد. باید سرویس های ناهارخوری استاندارد باشد، به طوری که فردی که بر روی آن می نشیند چه در مدت زمان طولانی و چه در مدت زمان کوتاه، بر روی آن تمام و کمال احساس آسایش و راحتی کند.

انواع مختلف صندلی ناهارخوری مدرن و جدید :

انواع مختلف صندلی ناهارخوری جدید در بازار وجود دارد که نوع اول سرویس هایی هستند که میز آن ها گرد بوده و رویه ای متحرک و چرخان دارند و صندلی های ناهار خوری اطراف میز گرد چیده می شود.

این نوع میز بسیار کم جا بوده و مناسب خانه های نقلی و کوچک است. نوع دیگری نیز وجود دارد که میز آن به شکل مستطیل بوده  و صندلی ها کنار آن چیده می شود. این مدل فضای نسبتا زیادی را اشغال می کند. مدل دیگری نیز وجود دارد که میز آن به شکل منحنی بوده و صندلی های آن در یک طرف به شکل چهار پایه بوده و طرف دیگر بدون تکیه گاه بوده است.

تفاوت در انتخاب صندلی غذاخوری مدرن :

برای این که متفاوت باشیم باید اول از همه جرات متفاوت بودن را داشته باشیم. پس حتما نباید صندلی ناهارخوری جدید عین هم و ست باشند. پس لازم نیست که انتخاب هایمان در قید و بند شرایط و قوانین خاص باشد. چوبی یا فلزی، استیل یا کلاسیک، سرویس های ناهارخوری بدون دسته یا با دسته، سه پایه ها یا چهار پایه ها فرقی نمی کند.

مهم این است که در یک جای کار فقط با هم تلاقی داشته باشند. در صندلی ناهارخوری جدید قرار نیست اتحادی بین صندلی ها وجود داشته باشد، همین که تلفیق مدل ها و رنگ های مختلف و متفاوت یک دکوراسیون گیرا و چشم گیری را به وجود بیاورد یک ایده بسیار زیبایی است.

حتی اگر این وجه اشتراک خیلی کم و کاملا ناچیز باشد، و تشابه آن ها مثلا، در حد شباهت پشتی صندلی ها باشد، اصلا مهم نیست.

آنچه دارای اهمیت است همین تفاوت ها است. البته باید ذکر کنیم که این تفاوت ها نباید شلوغ و قر و قاطی باشد. باید یک طرح بدون شلوغی و کاملا هوشمندانه ای ایجاد کنیم. در طراحی متفاوت دکوراسیون منزل هر اتحاد و ساختاری را می توانیم بشکنیم.

ما در این انتخاب ملزم به ایجاد یک مدل و سبک خاص نیستیم. ما در این چیدمان می توانیم سبک مدرن و کلاسیک را باهم تلفیق کنیم و یک دکوراسیون خوب و زیبایی را به وجود بیاوریم.

جنس اکثر صندلی های ناهارخوری جدید و مدرن :

جنس بیشتر صندلی های امروزه اکثرا چوبی، پلاستیکی، استیل، کلاسیک و یا تاجدار و سلطنتی است. در بین جنس ها چوب و کلاسیک محبوبیت بیشتری دارد. در زیر به تحلیل هر یک می پردازیم.

صندلی هایی که جنس آن ها چوبی است، وزنشان بسیار سبک بوده و کم جا هستند. این نوع صندلی ها مناسب مکان های نقلی و کوچک بوده است. چوب نیز انواع مختلفی دارد مانند: چوب درخت گردو، بلوط و راش

در بین این چو ها هم چوب گرده بسیار محبوب بوده است. به دلیل اینکه هم استحکام بیشتری دارد و هم خورده نمی شود.

انتخاب صندلی پلاستیکی

صندلی های پلاستیکی مناسب برای مکان های عمومی مانند: تالارها، سالن ها و مغازه ها مناسب است.

صندلی ناهارخوری جدید استیل که به دلیل ظاهر زیبا و گیرایی که دارد بین مردم خیلی محبوب بوده و در هر مکانی که استفاده می شود دکوراسیون خیلی قشنگی به آن فضا می دهد. ولی نسبت به سرویس های چوبی فضای نسبتا زیادی را اشغال می کند.

سرویس های کلاسیک بیشتر مناسب خانه های کوچک است و مدل کاملا اسپورتی دارد.و…

امیدواریم اطلاعات این مقاله کمک شایانی به شما کرده باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری جدید مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد