صندلی ناهارخوری کودک

0

صندلی ناهارخوری کودک یکی از مهم ترین صندلی ها در هر رستورانی است. کودک شما در صندلی کودک زمان زیادی را صرف می کند. بسیاری از والدین، صندلی کودک را یکی از مبلمان خانه فرض می کنند. توجه کنید که نوزادان می توانند از صندلی کودک در هر زمانی سقوط کنند بنابراین والدین باید صندلی را انتخاب و خریداری کنند که پایداری بیشتری دارد. استانداردهای ایمنی را در مورد صندلی بسنجید.

صندلی ناهارخوری کودک

نحوه انتخاب صندلی ناهارخوری کودک

صندلی ناهارخوری کودک یکی از مهم ترین صندلی ها در هر رستورانی است. کودک شما در صندلی کودک زمان زیادی را صرف می کند. بسیاری از والدین، صندلی کودک را یکی از مبلمان خانه فرض می کنند.

مشخصات ایمنی

توجه کنید که نوزادان می توانند از صندلی کودک در هر زمانی سقوط کنند بنابراین والدین باید صندلی را انتخاب و خریداری کنند که پایداری بیشتری دارد. استانداردهای ایمنی را در مورد صندلی بسنجید. در صندلی باید کمربند ایمنی و کمربند دو وجهی کار گذاشته شده باشد تا کودک بعد از نشستن ایمنی بیشتری داشته باشد. چرخ های صندلی باید به گونه ای باشد که نلغزد و زمانی که کودک شما در صندلی قرار دارد بتوانید به او غذا بدهید. صندلی کودک باید تحمل وزن کودک شما را داشته باشد.

مشخصات اضافی صندلی بچه

صندلی ناهارخوری کودک علاوه بر ایمنی، باید مشخصات ذیل را نیز داشته باشد:

  1. جابجایی سینی اضافی ـ سینی های اضافی همیشه خوب بوده و باعث می شود که مادران بتوانند با خیال راحت به بچه های خود غذا بدهند ولی سینی های اضافی باعث آشفتگی به هنگام غذا دادن به کودک خواهد شد. شما می توانید یکی از ظرف ها شسته و با سینی تمیزی، به کودک خود غذا بدهید.
  2. چند منظوره متناسب با رشد و نیازهای کودک، صندلی ها نیز متفاوت خواهد بود. به طور مثال، صندلی ناهارخوری کودک می تواند بعد از بزرگ شدن کودک و تبدیل شدن به کودک نوپا می تواند متناسب با نیازهای او شکل بگیرد.
  3. تنظیم ارتفاع صندلی این ویژگی برای نوزادان که تازه متولد شده اند، خوب است، همه میزها با ارتفاع صندلی برابر نیستند.
  4. راحتی – صندلی ناهارخوری کودک را انتخاب کنید که همیشه راحت بوده و بتوانید همیشه و همه حال به او غذا بدهید.
  5. منعطف و جمع و جور زمانی که فضای خانه شما محدود است حتما صندلی ناهارخوری کودک را جمع کرده طوری که بتوانید آن را در جایی نگهداری کنید.
  6. سهولت در تمیزی نوزادان هنگام غذا خوردن، بسیار ریخت و پاش می کنند بنابراین صندلی را انتخاب کنید که براحتی تمیز شود. تمیز کردن غذا و مایعات روی صندل نباید به یک مشکل اساسی شما تبدیل شود.

ایمن نگه داشتن بچه

صندلی ناهارخوری کودک از بهترین مواد ساخته شده و می تواند مانع سقوط کودک شما شود. حتما به هنگام استفاده از صندلی کودک از کلیه کمربندها استفاده کنید. زمانی که کودک خود را در صندلی برای تغذیه قرار می  دهید حتما به موارد ایمنی توجه داشته باشید. همین قضیه از خفه شدن و سقوط کودک شما جلوگیری خواهد کرد.

انواع صندلی ناهارخوری کودک

صندلی ناهارخوری کودک باید ایمن و راحت باشد. این محصول باید الزامات شما را برآورده کند و این که بتوان آن را براحتی تمیز کرد. شما باید متناسب با بودجه و سبک زندگی، صندلی ناهارخوری کودک خود را انتخاب کرده و استفاده کنید. انواع صندلی ناهارخوری کودک به شرح زیر است:

  • صندلی چوبی ناهارخوری کودک

این نوع صندلی ها بسیار مرسوم است و در بسیاری از خانه ها مادران از این نوع صندلی بسیار زیاد استفاده می کنند و براحتی تنظیم می شود و چندین سینی نیز وجود دارد که شما می توانید به کودک خودتان غذا بدهید، براحتی تا شده و می توان آن را در انباری نگه داشت.

  • صندلی ناهارخوری پلاستیکی یا فلزی

صندلی هایی مدرن و سبک بوده و به راحتی حمل شده و تمیز می شوند و می توان آن ها را تا کرد و در انباری نگه داشت. بسیاری از کاربران این چنین صندلی هایی را دوست دارند.

  • صندلی ناهارخوری کامل

صندلی های بلندی بوده که گاهی اوقات به عنوان صندلی کودک یا گهواره با تاب بچه می توان از آن ها استفاده کرد. می توان در آن ها همه نوع زنگ و سوت را یافت. قابلیت تنظیم را دارد و به راحتی شسته شده و به راحتی می توان آن ها را حمل کرد.

  • صندلی ناهارخوری استاندارد سبک

  • صندلی ناهارخوری چند کاره

  • صندلی ناهارخوری تبدیل شونده

  • صندلی ناهارخوری قابل حمل

بهترین صندلی ناهارخوری کودک همان هایی هستند که کودک شما را ایمن و سالم نگه می دارند. می توان آن ها را تمیز کرد و در انباری نگه داشت. البته در قیمت های مختلف و متفاوتی وجود دارند. شما باید متناسب با بودجه خود این محصول را خریداری کنید.

موافقین صندلی ناهارخوری استاندارد 

  • ارزان تر در مقایسه با مدل های دیگر
  • سبک وزن
  • قابلیت تاشو و مناسب برای ذخیره و انبار کردن
  • قابلیت سهولت در تمیزی و پایه ساخته شده از پلاستیک و امکان جایگذاری غذای بیشتر برای کودک

این محصول باید به قدری راحت باشد که باعث آزار و اذیت کودک نشود و کودک از هر جهت در آن راحت باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری کودک مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد