قیمت صندلی ناهارخوری کودک

0

قیمت صندلی ناهارخوری کودک به عواملی وابسته است. عواملی مانند قیمت مواد اولیه و قیمت بالاسری نیز در این میان تعیین کننده است. قیمت صندلی ناهارخوری کودک را باید براساس عوامل مختلفی سنجیده شده و مشخص شود.  هر چقدر که صندلی با کیفیت و بزرگ تر باشد، به همان اندازه قیمت آن بالاتر خواهد بود.

قیمت صندلی ناهارخوری کودک

عوامل موثر بر قیمت صندلی ناهارخوری کودک

قیمت صندلی ناهارخوری کودک را باید براساس عوامل مختلفی مشخص شود. امنیت و تعداد سینی های موجود در صندلی نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد. شما باید براساس عوامل مختلفی صندلی ناهارخوری کودک را مشخص کرده و قیمت خرید صندلی ناهار خوری پرداخت کنید.

یک صندلی ناهارخوری کودک می تواند به تغذیه کودک شما کمک کند. البته شما صندلی هایی را دوست دارید که متناسب با رشد کودک بزرگ شده و توسعه پیدا کند.

شما می توانید مدل های مورد نیاز خود را در فروشگاه امتحان کنید و در برخی موارد ویژگی های مفیدی را ارائه می دهند. شما می توانید با کاتالوگ محصول مورد علاقه خودتان را یافته و مدل مورد علاقه خود را خریداری کنید.

حقیقتی در مورد صندلی ناهارخوری کودک

صندلی ناهارخوری کودک تا سن سه سالگی طراحی می شوند و حداکثر وزن آن ها نیز ۲۲ کیلوگرم است. در اینجا برخی عوامل تاثیرگذار بر قیمت خرید صندلی ناهارخوری کودک را بررسی می کنیم:

ایمنی مهم ترین عامل در قیمت صندلی ناهارخوری کودک

ایمنی مهم ترین ویژگی صندلی ناهارخوری کودک است. این نوع صندلی ها فاقد چرخ بوده و در ۵ نقطه ایمن سازی شده اند. شما باید صندلی را انتخاب و خریداری کنید که هنگام بستن‌آن دست تان بین قطعات آن گیر نکند.

متداول ترین آسیب و جراحت کودک در این چنین صندلی هایی، افتادن کودک بعد از این که او تلاش می کند تا بیاستد اتفاق می افتد. شکستن انگشتان دست و پا از همین عامل ناشی می شود و بنابراین شما باید صندلی ناهارخوری کودک را انتخاب کنید که کلیه قطعات آن به راحتی از هم جدا شود.

حتما صندلی را امتحان کنید و کودک خود را به صورت کوتاه مدت در صندلی قرار داده و او را بگردانید تا نسبت به ایمن بودن صندلی اطمینان حاصل کنید.

دقت کنید که براساس استانداردهای ایران طراحی و تولید شده باشد. صندلی ناهارخوری کودک را نیم متر بیشتر تنظیم کنید تا کودک شما در آن احساس راحتی کند. صندلی باید امکانات کشش را داشته باشد تا بتوانید آن را براحتی به طرف خود بکشید.

سبک و طرح تاثیرگذار بر قیمت صندلی ناهارخوری کودک

صندلی ناهارخوری کودک عادی تا مدرن در سبک های مختلفی طراحی و تولید می شوند. برخی از صندلی ها،سینی های دارند که می توان آن ها را در ماشین لباسشویی قرار داد و به سرعت تمیز کرد.

برخی صندلی هایی هستند که صندلی به هنگام تغذیه کودک با بطری شیر می توان آن را عقب کشید تا کودک بتواند به راحتی شیر بنوشد، شما می توانید متناسب با قد کودک، ارتفاع صندلی را تنظیم کنید، تنظیم ارتفاع مهم ترین مشخصه صندلی بوده و صندلی نیز متناسب با ارتفاع تنظیم می شود.

حتی می توانید موقع تغذیه کودک نیز بنشینید. برخی دیگر از صندلی ها به گونه ای هستند که کودک می تواند بعد از بزرگ شدن روی میز آن بنشیند. اگر صندلی کوچکی را انتخاب و خریداری می کنید باید کمربندهای صندلی نیز به همان اندازه کوچک باشد.

باز و بسته کردن صندلی

شما باید یک صندلی متناسب با رشد کودک خود انتخاب کنید. شما می توانید صندلی ناهار خوری کوچکی و دستی را خریداری کنید و در صورتی که نسبت به این گونه صندلی ها تمایلی ندارید، صندلی بزرگ و کاملی را خریداری کنید تا کلیه نیازهای شما را برآورده کند.

متناسب با امکانات صندلی، قیمت خرید صندلی ناهار خوری متفاوت خواهد بود.

توجه به ۵ نقطه مهار صندلی

شانه ها، کمر و لگن و بچه باید در صندلی قرار گرفته، طوری که بچه از صندلی نیفتد.

  • کمربند شانه ای باید به گونه ای باشد که شانه های بچه را دربر گرفته و پشت کودک رو به صندلی بوده و محکم شده باشد.
  • کمربند لگن باید به اندازه ای عقب باشد که کودک به یک طرف نلغزد.
  • سگک کمربند باید به راحتی باز و بسته شود.
  • بهتر است که نقاط مهار به صندلی محکم شده باشد و از آن جدا نشود. شما باید کلیه قسمت های ایمنی را از صندلی بیرون نکشید یا از آن جدا نکنید.

ساخت صندلی ناهارخوری کودک عامل تاثیرگذار بر قیمت صندلی ناهارخوری کودک

این صندلی باید به گونه ای ساخته شود که بتواند وزن کودک را تحمل کند. شما می توانید از فروشنده محکم بودن صندلی را جویا شوید.

پایداری عامل تاثیرگذار بر قیمت صندلی ناهارخوری کودک

شما باید صندلی ناهارخوری کودک را خریدار ی کنید که پایه های صندلی نسبت به سایر اجزای آن رو به بیرون باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک قیمت صندلی ناهارخوری کودک مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد