مدلهای میز تلویزیون باکسی

0

کاربرد میز تلویزیون باکسی:

تلویزیون و محلهای اطراف استقرار آن در دکوراسیون منزل از اهمیت بسزایی برخوردار هستند. با گسترش زمینه­های استفاده از تلویزیون از دستگاهی برای دریافت تصاویر و اخبار گرفته تا استفاده از آن بعنوان یک رایانه پیشرفته برای وب­گردی و انجام پروژها؛ سبب شده است که این وسیله بعنوان پر کاربردترین وسیله الکترونیکی موجود در منزل استفاده گردد. میز تلویزیون نیز بعنوان وسیله­ای برای استقرار تلویزیون به اندازه خود تلویزیون دارای اهمیت است. میز تلویزیون باکسی نیز بعنوان مدلی زیبا از مدلهای میز تلویزیون از این قاعده مستثنی نیست. 

مزیت استفاده از میز تلویزیون باکسی:

گسترش زندگی در آپارتمانها و نیز استفاده از تلویزیون بعنوان یک وسیله کاربردی پر مصرف در محلهای پر تردد عمومی و خصوصی باعث بروز یک نیاز اساسی و اعلام آن از طرف مصرف­کنندگان شده است. این نیاز در راستای محدودیت جا برای استقرار  تلویزیون بیان گردیده است. شاید در بسیاری از آپارتمانها به علت پایین بودن متراژ، قرار دادن میزهای رایج زمینی موجبات اخلال در زیبایی دکوراسیون و نیز ایجاد مشکل در رفت و آمد را فراهم آورد. طراحان میز­های تلویزیون در راستای پاسخگویی مناسب به این نیاز اساسی مشتری ایده­های خلاقانه­ای را در طراحی، اجرا و توزیع میزهای تلویزیون ارائه داده­اند. شاید اغراق نباشد که طراحی میز تلویزیون باکسی را شاهکار این ایده­پردازی بدانیم.

میز تلویزیون باکسی بطرز حرفه­ای در قرار دادن تلویزیون بعنوان المان اصلی و نیز امکان قرار دادن وسایل جانبی عمل نموده است. طراحی به شکل باکس­های مجزا که به دو صورت زمینی و دیواری صورت می­گیرد؛ علاوه بر خلق زیبایی منحصر به فرد در ارتباط با دکوراسیون منزل، بطرز ماهرانه از فضای خالی دیوار برای قرار گرفتن وسایل بهره برده است. این موضوع در استفاده بهینه از فضا حائز اهمیت است.

از میز تلویزیون باکسی در اماکن پر تردد نظیر رستورانها و فروشگاهها نیز استفاده می­شود. امروزه در یک حرکت بازاریابی از نوع بصری با نوآوری جالب توجه؛ مراکز محصولات خود را از طریق صفحات تلویزیونی وسیع نمایش می­دهند. در بحث ارائه خدمات نیز برای جلب اطمینان مشتری، مراکز خدماتی با بهره­گیری از امکان پخش همزمان عملکرد به مشتری از تلویزیون استفاده می­نمایند. در اغلب این مراکز از میز تلویزیون باکسی بعنوان میزی برتر و شیک بهره­گرفته می­شود.

مدلهای میز تلویزیون باکسی

با توسعه فن­آوری تولید صفحات نمایش تلویزیونی گسترده و با توجه به گرانی برخی تجهیزات مربوط به ارائه و پرزنت در بسیاری از مراکز علمی و شرکتها از تلویزیون استفاده می­شود که میز تلویزیون باکسی می­تواند دکوراسیون فضای ارائه را با شایستگی تمام پشتیبانی نماید.

در تولید میز تلویزیون باکسی می­توان از مواد چوبی، فلزی، شیشه­ای و یا تلفیقی از این مواد استفاده کرد. شکل تلفیقی میز تلویزیون باکسی نمادی از زیبایی را خلق می­کند که با در نظر گرفتن منابع نوری مناسب می­توان شکوه و زیبایی آنرا چند برابر نمود.

میز تلویزیون باکسی مدیریت وسایل موجود در باکسها را نیز آسان نموده است چرا که به علت محدود شدن هر قسمت به وسیله یک باکس مشخص؛ دسترسی به وسایل با سهولت و سرعت بیشتری میسر خواهد بود. میز تلویزیون باکسی معمولا به همراه طراحی­های تلفیقی دیگری نظیر سنگ­چین دیواری، کاغذ دیواری و مواد تزئینی دیگری همراه می­شود که تاثیر گذاری آنرا چند برابر می­کند.

بحث دیگری که محبوبیت میز تلویزیون باکسی را در بین مصرف­کنندگان افزایش داده است؛ امکان اجرای پروژه بر اساس زاویه دید و ارتفاع دید تماشاگران تلویزیون می­باشد که این مورد با توجه به میزان ارتفاع صندلی و مبلهای اتاق و زاویه دید موجود، عملیاتی می­گردد. بسیاری از آسیبهای چشمی ناشی از بد نگاه کردن به تلویزیون می­باشد که از این لحاظ میز تلویزیون باکسی توانسته است نقش پررنگی در کم­تر شدن این ضایعات جسمانی ایفا نماید.

میز تلویزیون باکسی با امکان قرار دادن گیاهان طبیعی در باکسهای آن، علاوه بر خلق زیبایی در محیط منزل و برخورداری از مزایای وجود گیاه؛ به نیازهای مصرف­کنندگانی که فن­آوری را به همراه محیط زیست قبول دارند نیز به خوبی پاسخ داده است.

باکسها در این محصول عملا بعنوان محافظی عمل می­کنند که وسایل الکترونیکی و منجمله تلویزیون را احاطه نموده­اند. از این لحاظ این نوع میز تلویزیون از نکته نظر ایمنی نیز مورد توجه قرار می­گیرد. چرا که باکسها وسایل موجود را بسان حصاری مطمئن و زیبا از صدمات فیزیکی محافظت می­نمایند.

برخی از افراد مقاومت کم این محصول را مورد سئوال قرار می­دهند چرا که ظاهر طراحی میز را مشاهده می­کنند ولی در پاسخ باید اذعان کرد که اجزای میز تلویزیون باکسی شاید توسط پایه­های فلزی و جوشکاری که قابل مشاهده نیستند به طرز بسیار مطمئنی به دیوار متصل می­شوند و هیچ نگرانی را از لحاظ مقاومت و استقامت نباید متصور شد. زیرا تمامی اتصالات و اجزا بطرز حرفه­ای توسط ابزار به یکدیگر وصل می­شوند و در برخی از اوقات به واسطه استقلال هر باکس از باکسهای همجوار میزان استقامت از مدلهای مشابه نیز بیشتر می­گردد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک مدلهای میز تلویزیون باکسی مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد