میز ناهار خوری گرد گردون

0

 

میز ناهار خوری گرد گردون جدیدترین نوع میز ناهار خوری است. میز ناهار خوری گرد گردون طراحی منحصر به فردی دارد که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند

میز ناهار خوری گرد گردون

میز ناهار خوری یکی از مهمترین وسایلی است که امروزه در اکثر خانه ها دیده می شود. میز ناهار خوری گرد گردون جدیدترین نوع طراحی شده آن است که طراحی آن به گونه ای است که سرو غذا را بسیار راحت تر می کند و از نظر راحتی نیز بسیار ایده آل است. از این رو برای بیننده بسیار خاص و جذاب است.

میز ناهار خوری گرد گردون دارای صفحه ای گرد از جنس ام دی اف و روکش چوب است که زیبایی بسیار خاصی دارد. پایه های این میز تماما چوبی هستند و دارای استحکام زیادی می باشد. این میز به خاطر طراحی خاصی که دارد طرفداران بسیاری دارد از این رو امکان انتخاب رنگ آن، بر عهده مشتری گذاشته شده است. تنوع رنگ در این نوع میزها بسیار بالا است از این رو دست مشتری برای انتخاب بسیار باز است و محدودیتی برای انتخاب ندارد.

میز ناهار خوری گرد گردون دارای دو صفحه گرد است که صفحه کوچک روی صفحه بزرگ قرار دارد. اندازه صفحه بزرگ ۱۴۰ و اندازه صفحه کوچک ۷۰ سانتی متر است. اندازه های گفته شده برای میزهایی با ظرفیت ۶ نفر می باشد اما اگر مشتری میزی با اندازه های بزرگتر و یا کوچکتر نیاز داشت اندازه ها بسته به نیاز مشتری قابل تغییر است.

از آنجایی که روی صفحه چوبی ممکن است خط و خش ایجاد شود در صورت نیاز مشتری، صفحه ای شیشه ای برای هر دو صفحه تعبیه می شود که هزینه آن جدا از هزینه میز غذا خوری محاسبه می گردد.  داشتن صفحه ی شیشه ای برای محافظت از میز های چوبی بسیار حیاتی است.

راهنمای خرید میز ناهار خوری گرد گردون

برای خرید میز ناهار خوری نکات مهمی وجود دارد که باید به آن توجه کنیم. ابتدا باید تعیین کنیم که ابعاد میز مورد نیاز ما چقدر است. این اندازه را باید با توجه به تعداد نفرات خانواده و فضایی که در آشپزخانه یا گوشه ای از سالن پذیرایی در دسترس داریم تعیین کنیم. مورد بعدی که در خرید میز ناهار خوری باید به آن توجه کرد این است که دوست داریم میز ناهار خوری چه جنسی داشته باشد امروزه میزهای چوبی بسیار پرطرفدار تر از سایر میزها شده اند.

نکته دیگر در مورد این نوع میزها این است که مدل پایه آنها نیز بسته به نظر و سلیقه مشتری قابل تغییر است و شما عزیزان می توانید با توجه به مدلی که مد نظر دارید پایه میز ناهار خوری خود را تغییر دهید و یا طراحی کنید و البته همان طرح را برای ساخت سفارش دهید. به این نکته توجه کنید که صندلی های این نوع میز با توجه به سلیقه شما قابل تغییر است حتی می توانید تعدادی از صندلی ها را به صورت نیمکت سفارش دهید و یا پارچه ای، ست با مبل های خود کار کنید تا همخوانی میان دکوراسیون منزل شما ایجاد شود و هارمونی زیبایی را تشکیل دهد.

خرید اینترنتی میز ناهار خوری گرد گردون

امروزه با فراهم شدن خرید اینترنتی کار مشتریان بسیار راحت شده است و به سادگی امکان خرید مدل دلخواه خود را از هر کجای ایران دارند. تمامی فروشگاه های معتبر به خاطر راحتی شما عزیزان امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده اند. حسن خریدهای اینترنتی این است که شما عزیزان و سروران گرامی می توانید تمامی مدل های یک محصول را ببینید و با در نظر گرفتن استانداردهای مد نظر خود نسبت به خرید اقدام نمایید.

نکته مهم در خریدهای آنلاین و اینترنتی این است که حتما از سایت ها و درگاه های پرداخت ایمن و مطمئن خریداری کنید چرا که با افزایش خریدهای اینترنتی افراد سودجو نسبت به ساخت سایت ها و درگاه های تقلبی اقدام کرده اند و به کلاهبرداری از افرادی پرداخته اند که بدون دقت در آدرس سایت و درگاه های پرداخت اقدام به خرید می کنند. برای جلوگیری از چنین مشکلی حتما از سایت معتبر فروشگاه ها استفاده نمایید تا خریدی ایمن را تجربه کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز ناهار خوری گرد گردون مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد