میز ناهار خوری مدرن و شیک

0

مطالعه یک راهنمای کامل برای خرید میز ناهار خوری مدرن و شیک، کمک بسیاری به شما در انتخاب یک دست میز ناهار خوری مدرن و شیک خواهد کرد.

راهنمای کامل برای خرید میز ناهار خوری مدرن و شیک

داشتن یک دست میز ناهار خوری مدرن و شیک شاید در گذشته نوعی تجمل به حساب می آمد اما امروزه با توجه به سبک زندگی در عصر مدرن دیگر اینطور نیست. تنوع تولید میزهای ناهار خوری، بسیاری از سلیقه ها رو پوشش می دهد و افراد زیادی حتی آن هایی که در خانه های کوچک آپارتمانی زندگی می کنند نیز تمایل به خرید میز ناهار خوری برای منزل خود دارند. در ادامه با راهنمای خرید میز ناهار خوری مدرن و شیک همراه شما هستیم.

میز ناهار خوری مدرن و شیک

برای خرید میز ناهار خوری مدرن و شیک باید به ابعاد و نقشه منزل خود دقت کنید. توجه کنید که هنگام نشستن بر روی صندلی باید کاملا راحت باشید. راحتی به این معنی است که دستتان هنگام صرف غذا به دست کسی که روی صندلی کناری نشسته تماس نداشته باشد، جای کافی برای گذاشتن بشقاب ها و لیوان ها وجود داشته باشد و برای نشستن و بلند شدن از پشت میز، جای کافی برای جلو عقب بردن صندلی خود را داشته باشید.

مثلا اگر قصد خرید میز ناهار خوری ۴ نفره را دارید،  باید آن را در مکانی از منزل قرار دهید که معیارهای راحتی را تا جای ممکن داشته باشد.

مبلمان و میز ناهار خوری را با هم ست کنید؟

باید دیزاین منزل و سبک مبلمان خود را در هنگام انتخاب میز ناهار خوری حتما لحاظ کنید. اگر مبلمان شما سبک استیل است، بهتر است میز ناهار خوری خود را نیز از سبک استیل و مشابه با مبلمان خود انتخاب کنید. باید به انتخاب رنگ نیز توجه ویژه داشته باشید.

بسته به سبک دیزاین منزل خود، می توانید مبلمان و میز ناهار خوری را هم رنگ و یا به صورت مکمل انتخاب کنید. مثلا اگر از سبک کلاسیک غلیظ استفاده می کنید، بهتر است از میز ناهار خوری و مبلمان ست چوبی با طرح های کلاسیک استفاده کنید که طرح روی پارچه آنها یکی باشد. یا اگر از سبک مدرن و ماکسیمال استفاده می کنید، می توانید میز ناهار خوری و مبلمان را با آزادی بیشتری در شکل ها و رنگ های متنوع انتخاب کنید، اما حفظ هارمونی و تم اصلی دیزاین را حفظ کنید.

راهنمای خرید میز ناهار خوری مدرن و شیک

اگر منزل شما خیلی کوچک است و یا نقشه آن طوری است که امکان گذاشتن میز ناهار خوری را به راحتی به شما نمی دهد، بهتر است سعی کنید تا از فضاهای پرت منزل بیشترین استفاده را کنید. مثلا فضای بین آشپزخانه و هال به جای اپن می تواند یکی از این مکان ها باشد.

برای خرید میز ناهار خوری مدرن و شیک، همچنین می توانید از میزهای تاشوی مثلا ۲ نفره به ۴ نفره استفاده کنید. و یا انواعی از میز ها هستند که روی دیوار نصب می شوند و فقط هنگام صرف غذا می توانید آن را باز کنید. اگر منزلتان بسیار کوچک است و چنین دیواری مثلا در آشپزخانه دارید، می توانید از این روش برای داشتن میز ناهار خوری مدرن در منزل کوچک خود استفاده کنید.

خرید اینترنتی میز ناهار خوری مدرن و شیک

آیا برای خرید میز ناهار خوری مدرن و شیک باید حتما به بازار بروید ؟جواب منفی است. اتفاقا ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از رفتن به بازار، از تمام سایت های فروش مبلمان و میز ناهار خوری بازدید کنید.  نمونه کارهای بسیاری را با مشخصاتشان ببینید.

شاید در بازار، فروشنده وقت کافی برای جواب دادن به بسیاری از سوالات شما را نداشته باشد، اما در اینترنت جواب همه سوالات خود را خواهید گرفت. می توانید در کمال آرامش، انواع مختلف میز ناهار خوری را با هم مقایسه کرده و حتی در صورت تمایل، اقدام به خرید اینترنتی میز ناهار خوری مدرن و شیک کنید.

داشتن یک دست میز ناهار خوری مدرن و شیک نه تنها دیگر تجمل نیست بلکه تبدیل به یک نیاز شده است. با کمی دقت و مطالعه و آشنایی با انواع میز ناهار خوری و سبک های طراحی، می توانید انتخاب مناسب تری در خرید یک دست میز ناهار خوری مدرن و شیک داشته باشید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز ناهار خوری مدرن و شیک مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد