میز ناهارخوری برای آشپزخانه

0

میز ناهارخوری برای آشپزخانه، از ملزومات لازم و جدایی ناپذیر برای تکمیل نمودن فضای چیدمان آشپزخانه محسوب می گردد. مدل های متنوع و مختلف میز ناهارخوری، برای انتخاب مدل متناسب با سبک و نوع چیدمان موجود در آشپزخانه، آزادی عمل بسیاری را با خود به همراه دارد.

میز ناهارخوری برای آشپزخانه

اندازه و ابعاد میز ناهارخوری متناسب با ابعاد و شکل آشپزخانه در نظر گرفته می شود. برای منحصر به فرد نشان دادن و جذابیت فضای دکوراسیون آشپزخانه می توان از غذاخوری مدل اپن، نهایت استفاده را برد.

این مدل غذاخوری در آشپزخانه های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول برای آشپزخانه، امروزه در هر خانه و آپارتمانی به یک عضو ثابت و تاثیر گذار در فضا و محیط چیدمان آشپزخانه مبدل گشته است.

میز ناهارخوری مناسب فضا غذاخوری

میز ناهارخوری برای آشپزخانه، در مورد مکان هایی که محدودیت جا و فضا دارند و فضا برای استفاده از غذاخوری چند نفره در محیط آشپزخانه مهیا نیست، انتخاب غذاخوری مدل اپن می تواند یک راهکار ساده و در عین حال کاربردی باشد.

با انجام این مورد، فضا برای میل نمودن غذا در کنار خانواده به نحو مطلوب فراهم می گردد. یکی از ارکان تاثیر گذار برای لذت بردن بیشتر از میز ناهارخوری، طراحی و ساخت مدل های متنوع آن می باشد.

همچنین میز ناهارخوری در فضای آشپزخانه بسته نیز قابلیت استفاده را دارد و صرفا مورد استفاده آن در آشپزخانه های اپن نمی باشد.

میزهای ناهارخوری تاشونده دیواری برای مواقعی که علاوه بر کمبود فضا، مشکل هزینه نیز مزید بر علت بوده، یک راه مناسب و مؤثر می باشد. استفاده از این مدل میز، ضمن ایجاد فضای مناسب برای انجام کارها، در فراهم آوردن میز ناهارخوری برای استفاده در این محیط کمک شایانی می کند.

اگر فضای دکوراسیون منزل بعد از مدتی دستخوش تغییرات می شود، باید غذاخوری را انتخاب نمود که در این مواقع قابلیت جابجایی و حمل راحت را داشته باشد.

اهمیت میز ناهارخوری

میز ناهارخوری، یکی از بهترین مکان ها برای گرد هم آمدن اعضای خانواده و صرف غذا با یکدیگر می باشد. همچنین میز ناهارخوری علاوه بر ایجاد شرایط بهتر در صرف غذا، در زیبایی و جذابیت محیط چیدمان آشپزخانه نیز بسیار تاثیر گذار است.

استفاده از میزهای ناهارخوری کم جا و کوچک ضمن اشغال فضای بسیار کم، در رفع نیازهای خانواده چند نفره نیز بسیار مفید و مناسب می باشند. یکی از نکاتی که برای محل قرارگیری میز ناهارخوری برای آشپزخانه باید مد نظر قرار گیرد، عدم قرار دادن میز در مکان پر رفت و آمد و شلوغ موجود در فضای آشپزخانه می باشد.

چرا که در این صورت برای صرف غذا و استفاده از میز مشکلاتی متعددی را به وجود می آورد.

ویژگی ها و خصوصیات میز ناهارخوری برای آشپزخانه

میز ناهارخوری برای آشپزخانه به دلیل کاربرد گسترده، از چارچوب مستحکم و مقاومی برخوردار می باشد. در طراحی و ساخت میز ناهارخوری از متریالی همچون چوب، ام دی اف، فلز، پلاستیک، شیشه و فایبرگلاس استفاده می شود.

استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت برای ساخت میز ناهارخوری، موجب حفاظت از میز در برابر رطوبت و حرارت می گردد. پایه های میز به ویژه محل متصل شدن پایه به بدنه، از ثبات و مقاومت مطلوبی بهره می برد. چراکه پایه های میز علاوه بر تحمل وزن میز، وزن وسایلی را که بر روی آن قرار می گیرد را نیز تحمل می نماید.

راحتی استفاده از این محصول، به عواملی نظیر محل قرار گرفتن پایه ها، سطح قابل دسترس از محل نشستن و ارتفاع آن بستگی دارد. رعایت تمام اصول و استانداردهای ارگونومیک، یکی از ویژگی های شاخص میز ناهارخوری برای آشپزخانه به شمار می رود.

همچنین استانداردهای مناسب و لازم در این مدل میزها به شکل ویژه رعایت می گردد. میز ناهارخوری دونفره، سلطنتی، تاشو، چهار نفره، شش نفره و هشت نفره انواع مختلف میز ناهارخوری می باشد. همچنین میز ناهارخوری به شکل مستطیلی و گرد نیز وجود دارد.

نکات مهم و مفید در خرید میز ناهارخوری برای آشپزخانه

برای خرید این محصول به مواردی همچون ابعاد میز، فضای مورد استفاده، راحت بودن برای نشیمن، برخورداری از استحکام و کیفیت بالا، تعداد نفرات و مقاومت نسبی رنگ میز در برابر حرارت و رطوبت باید دقت و حساسیت به کار برد.

در این زمینه توجه به نکاتی مانند قیمت میز ناهارخوری، سازگاری آن با شرایط آب و هوایی، جنس متریال بکار رفته در ساختار و نوع میز باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. سهولت در حمل میز ناهارخوری در مواقع نقل مکان از یک خانه به خانه دیگر، باید مورد توجه واقع شود.

در انتخاب رنگ میز ناهارخوری هم باید دقت کافی را به عمل آورد و رنگ هایی را مد نظر قرار داد که از ماندگاری بالاتری برخوردار می باشند. به منظور جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی سطح میز ناهارخوری برای آشپزخانه، می توان رومیزی مناسب را در این زمینه مورد استفاده قرار داد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز ناهارخوری برای آشپزخانه مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد