ست میز ناهارخوری سفید

0

ست میز ناهارخوری سفید : به راحتی می توان با یک ست میز ناهارخوری سفید، دکوراسیون منزل را متحول کرد. سفید، رنگی که حال ملایم را به چشم و ذهن بیننده منتقل می کند، می تواند در دکوراسیون منزل بسیار تاثیر گذار باشد.

ست میز ناهارخوری سفید

انتخاب ست میز ناهارخوری سفید را این روزها توسط نوعروسان، در خرید جهیزیه به وفور شاهدیم. شاید به این علت، که شیک بودن و جذابیت در رنگ سفید ذاتی است.

آنچه با خود به همراه دارد نمادی از زیبایی و خوش سلیقه گی محسوب می شود. علاوه بر این ست میز ناهارخوری سفید را می توان به راحتی و بدون نگرانی با سایر لوازم و وسایل تزیینی  دیگر، در دکور منزل هماهنگ کرد و این مزیتی است که مخصوصا خانمهای خوش سلیقه آن را هنگام چیدمان منزل درک خواهند کرد.

ست میز ناهارخوری سفید همراه همیشگی مد:

بدون شک ست میز ناهارخوری سفید و مبلمان سفید، می تواند برای سالیان سال در گردونه مد رقابت کند و  حرفی برای گفتن داشته باشد و هرگز از دیدن آن احساس خستگی به بیننده دست نمی دهد.

رنگ سفید جز آن دسته از رنگ هایی است که  می تواند پاسخگوی سلایق مختلف باشد. اگر کانون توجه در دکوراسیون منزل شما یک ست زیبای میز ناهارخوری و مبلمان سفید است، پس دستتان به قدر کافی باز خواهد بود تا در چیدمان سایر وسایل تزیینی مانند بوفه، پرده، آباژور، میز عسلی، کنسول، کتابخانه، و حتی فرش و کاغذ دیواری، بهترین تصمیم  ممکن را بگیرید.

در واقع انتخاب یک ست میز ناهارخوری سفید، در کنار کیفیت بالای کالا، قیمت مناسب از یک برند معتبر داخلی یا خارجی، از یک فروشگاه معتبر در سبد خرید یک خانواده، می تواند تجربه خریدی بی نقص و منحصر به فرد را به همراه داشته باشد.

نکات مهم در خرید میز ناهارخوری سفید

اصولا در فرایند تصمیم به خرید یک کالا مانند میز غذاخوری و مبلمان،  عوامل بسیاری دخیل است ولی آنچه مسلم است و از نگاه خریداران بر می اید، خرید ست میز ناهارخوری سفید همیشه رضایت بخش بوده است. با انتخاب ست میز ناهارخوری و مبلمان روشن به سالن پذیرایی خود اجازه خودنمایی دهید.

رنگ سفید به دکوراسیون منزل شخصیت و ابهت را تزریق می کند.  انتقال حس جلال و شکوه، یکی از مزیت های  ذاتی رنگ سفید است. دقیقا مانند عروسی که با لباس سفید در مجلس می درخشد. شاید به خاطر همین خصوصیت است که لباس عروس هم به رنگ سفید انتخاب می شود.

اگر به دنبال خریدی با حداقل ریسک هستید،  اگر می خواهید عدم اطمینان را از خود دور کنید حتما با انتخاب یک فروشگاه میز ناهارخوری و مبلمان، که انواع برندها و مدل ها را دارد خرید خود را آغاز کنید و اگر به دنبال خاص بودن دکوراسیون منزل خود هستید، خرید ست میز ناهارخوری سفید را در اولویت قرار دهید.

در یک مهمانی شب، انچه بیشتر از هر چیزی در تاریکی و روشنایی کمتر، جلوه می کند بازتاب نور از یک ست میز ناهارخوری سفید است که در کانون و نقطه تمرکز دکوراسیون داخلی منزلتان قرار داده شده است.

یکی دیگر از مزیت های استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون منزل، سادگی پایان ناپذیر ان به همراه جذابیت فوق العاده آن می باشد.  استفاده از رنگ سفید ایده ای جذاب  برای بزرگتر نشان دادن فضا و بلندتر دیده شدن سقف اتاق است.

انتخاب رنگ

انتخاب رنگ میز ناهارخوری و مبلمان یکی از المان های اصلی برای  داشتن دکوراسیونی زیبا در منزل است.  با انتخاب ست میز ناهارخوری سفید، بدون دغدغه می توانید  سایر عناصر تزیینی را با ترکیبی از سبک قدیمی و مدرن  انتخاب کنید. به طور مثال:

  • با ترکیب رنگ سفید و ابی می توانید روح ساحلی و البته با شکوه را به اتاقتان ببخشید.
  • و یا با ترکیب رنگ سفید و قهوه ای سبکی امیخته از مدرن و کلاسیک را به چشم بیننده القا کنید.
  • ترکیب رنگ خنثی همیشه در دکوراسیون منزل غوغا می کند. سفید، مشکی و خاکستری سه رنگ جادویی و خنثی که هیچوقت خستگی و دلزدگی به همراه ندارند، و همیشه یک گام از مد و زیبایی روز جلوتر هستند.

سایز مناسب غذاخوری با توجه به محیط منزل

ابعاد و سایز میز ناهارخوری(۴ ،۶ ،۱۰ ،۱۲، ۱۸) نفره  و همچنین مدل میز ناهارخوری( گرد، مستطیل، مربع) فارغ از رنگ آن، به عواملی چون: تعداد نفرات و فضای  مورد نظرتان بستگی دارد.  و این موضوعی است که ارتباط مستقیم با شرایط خریدار دارد.

البته برای خریدی رضایت بخش و کاملا منحصر به فرد لازم است قبل از خرید، درباره ابعاد میز، مدل میز، برند مورد نظر، و حتی دکوراسیون منزل، با افرادی متخصص و حرفه ای در این زمینه مشاوره و گفتگو کنید تا در نهایت بهترین تصمیم خود را در فرایند خرید ست میز ناهارخوری و مبل  داشته باشید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک ست میز ناهارخوری سفید مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد