میز تلویزیون ترکیه ای

0

میز تلویزیون ترکیه ای، رقیبی برای محصولات خوش ساخت داخلی

تحول تلویزیون در همین سال های اخیر از لحاظ کیفی و ساختاری موجب شده است که تجهیزات مربوط به آن نیز در مسیر مدرن شدن قرار بگیرند. میز تلویزیون نیز از جمله ی شاخص ترین این تجهیزات می باشد. کشور ترکیه از طرفی با توجه به همجواری با بازار های متنوع و مدرن اروپایی و از طرفی دیگر برقراری ارتباطات وسیع اقتصادی و صنعتی با مراکز بزرگ صنعتی در قلب اروپا، به خوبی توانسته است که در مسیر رشد هر چه بیشتر تلویزیون و ملزومات آن گام بردارد. از طرفی وجود بازار پر رونق ایران که در همسایگی ترکیه قرار دارد، ورود راحت‌ تر محصولات ترکیه ای در بازار های ایران را موجب خواهد شد.

میز تلویزیون ترکیه ای

تمامی مواردی که ذکر شد در کنار سلیقه ی ایرانی که نگاهی مقبول نسبت به محصولات ترکیه ای دارند، به رونق هر چه بیشتر این محصولات در بازار ایران انجامیده است. میز تلویزیون نیز از جمله ی همین محصولات است که در سطح کیفی مناسب، همراه با نگاه مقبول شده ی خریدار ایرانی، راهی بازار های داخل ایران می شود. تولید کنندگان میز تلویزیون در کشور ترکیه به جهت قرارگیری در جوار بازار ها و صنایع بسیار پیشرو و قدرتمند اروپایی به خوبی توانسته اند که به تولید میز تلویزیون های متنوع، خلاق، زیبا و با سطح کیفی مطلوب دست یابند.

کیفیت و میز تلویزیون ترکیه ای

میز تلویزیون که در بازار ایران وجود دارد، غالباً از کیفیت مطلوبی برخوردار است. استفاده از متریال های با کیفیت، طراحی های نوین و خلاقانه، یراق آلات مناسب با سطح کارآیی و کیفی مطلوب و مونتاژ عالی، تقریباً در تمام میز تلویزیون های خارج شده از تولیدات شرکت های بزرگ ترکیه ای دیده می ‌شود. این سطح از هنرمندی در طراحی تا دقت در ساخت و کیفیت بالا در میز تلویزیون  موجود در بازار ایران، هم به جهت همجواری با مراکز صنعتی پیشرو در سطح جهانی ایجاد شده است و هم به واسطه ی حضور تولید کنندگان مطرح و توانمند داخلی می باشد که این توانایی مطلوب در تولید کننده ی داخلی باعث خواهد شد تا تاجر وارد کننده ی ایرانی در انتخاب میز تلویزیون وارداتی خود وسواس بیشتری به خرج بدهد.

آنچه مشخص است میز تلویزیون اگر قرار به فروش در بازار ایران دارد، باید بتواند در مقابل تولید برخی از تولید کنندگان مطرح و خوش ساخت داخلی حرفی برای گفتن داشته باشد. در غیر این صورت، وجود حجم بسیار محصولات با کیفیت تولید داخل اجازه ی عرض اندام به میز تلویزیون را نخواهند داد. درک درست این نیاز در بازار های داخل ایران باعث شده است تا میز تلویزیونی که از طریق کشور ترکیه وارد بازار های ایران می شود، عموماً از سطح کیفی مطلوب و طراحی چشم گیر برخوردار باشند.

میز تلویزیون ترکیه ای در عرصه رقابت

آن چه به خوبی می توانیم در بازار میز تلویزیون شاهد آن باشیم، توانمندی بالای تولید کننده ی داخل در ساخت میز تلویزیون مدرن و همسو با نیاز های بازار است. اما نگاه مقبول مشتری ایرانی به کالای ترکیه ای و از طرفی استفاده ی برند ترکیه ای از متریال های خاص با کیفیت مطلوب و به روز در مونتاژ میز تلویزیون موجب خواهد شد تا میز تلویزیون در بازار ایران جایگاهی برای خودش دست و پا کرده باشد. البته این حضور پر رنگ می تواند زمینه ساز ورود هر چه با کیفیت تر و مقبول تر تولید ایرانی در بازار داخل نیز بشود. به هر حال تولید کننده ی ایرانی که حضور یک رقیب خارجی سرسخت را در بازار های خود احساس می کند، قطعاً بر سطح کیفی محصولات خود خواهد افزود.

برند های مطرح ترکیه ای در بازار میز تلویزیون ایران

شاید از آنچه تا اینجای مقاله گفتیم این تفکر را در ذهن مخاطب ایجاد کند که میز تلویزیون به هر صورت یک محصول برتر، ایده آل، به روز و مرغوب باشد. اما آنچه در واقعیت خواهید یافت، قطعا این طورها هم نخواهد بود. وجود محصولات متفرقه ی ترکیه ای و حتی محصولاتی که شاید اصلا ترک نباشند و نام میز تلویزیون ترک را یدک می کشند، در بازار های داخلی ایران به وفور یافت می شود که تهیه ی آنها شاید موجبات پشیمانی برای شما داشته باشد. برای آنکه گرفتار این اتفاق ناگوار نباشید، بهتر است که میز تلویزیون را از برند های صاحب نام این کشور تهیه نمائید. برند هایی مانند یاتاش ، انزاهوم و بیچر و… می تواند پیشنهاد مطمئنی برای خرید میز تلویزیون باشد. البته این امر در مسیر تحقیق درست و کافی کسی که قصد تهیه ی میز تلویزیون را خواهد داشت بهتر نتیجه خواهد داد.  آنچه مسلم است خرید میز تلویزیون باید همراه با تحقیق کافی باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز تلویزیون ترکیه ای مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد