لمس راحتی با صندلی ناهارخوری بوگاتی

0

صندلی ناهارخوری بوگاتی انتخابی برای راحت طلبان

لمس راحتی با صندلی ناهارخوری بوگاتی : صندلی ناهارخوری بوگاتی از نظر راحتی در استفاده، از بهترین های بازار می باشد. صندلی ناهارخوری بوگاتی همان صندلی راحتی است که وقتی روی آن می نشینید، دیگر سخت می شود شما را از روی آن بلند کرد. به طور کلی مبلمان بوگاتی از آن دست مبل های راحتی است که می شود گفت مورد تایید اکثر افراد هست.

در ساخت مبلمان بوگاتی از چرم و پارچه استفاده می شود. در کنار هم قرار گرفتن چرم و پارچه ویژگی زیبایی را بر راحتی بوگاتی افزوده است. پارچه های به کار رفته شده در صندلی ناهار خوری بوگاتی و همچنین مبل پذیرایی آن از پارچه های مرغوب مخملی ساده است که دارای رنگ های متنوع و شاد می باشد. البته امروزه پارچه های متنوع و مرغوبی در بازار یافت می شود که اتفاقا بر گرفته از نام اتومبیل های لاکچری می باشند؛ این پارچه ها آنقدر زیبا و مرغوب هستند که اگر با قیمت آن مشکلی نداشته باشید، حتما آن را تایید کرده و  از آن در ساخت مبل خود به صورت سفارشی استفاده می کنید. از جمله پارچه هایی که می توانید در قسمت نشیمن صندلی ناهارخوری بوگاتی استفاده کنید، می توان این اسامی را نام برد:

لمس راحتی با صندلی ناهارخوری بوگاتی

بوگاتی: با بکار بردن پارچه بوگاتی در صندلی ناهارخوری بوگاتی بافت بسیار نرمی خواهید داشت. پارچه بوگاتی دارای پرز متوسط است و این امر باعث می شود سطح نشیمنگاه صندلی ناهارخوری بوگاتی به صورت سایه و روشن نمایش داده شود. به علت خواب کمی که این پارچه دارد، طرح زیبایی بر روی این پارچه نقش می بندد که در عین سادگی جذاب و شیک و مدرن هم است. پارچه بوگاتی پارچه ای است ساده، دارای تراکم بالا، نرم و سبک، رنگارنگ و متنوع. در بازار هم پارچه بوگاتی ایرانی موجود است و هم نوع وارداتی آن که نوع وارداتی آن از ترکیه کیفیت مناسبی دارد.

از دیگر پارچه هایی که به صورت سفارشی می توانید آنها را در صندلی ناهار خوری بوگاتی خود استفاده کنید، پارچه مازراتی و پورشه است که آنها نیز مانند بوگاتی بافتی مخملی دارند. پارچه پورشه خواب کمتری دارد و ردی بر روی آن باقی نمی ماند، پارچه پورشه را می توان در مدل های ساده و طرحدار استفاده کرد.

صندلی ناهارخوری بوگاتی و جنس چوب آن

صندلی ناهار خوری بوگاتی با چوب های مختلف ساخته می شود از جمله راش و توسکا. صندلی ناهارخوری ساخته شده از چوب راش بافتی مقاوم و متراکم دارد و همین امر باعث می شود تا در مقابل حشرات مقاوم باشد. صندلی ناهار خوری بوگاتی از جنس راش دارای رنگ کرم مایل به قرمز می باشد، سطح آن کاملا صاف بوده  هیچ زبری در آن دیده نمی شود.

صندلی ناهار خوری بوگاتی از جنس توسکا نیز یافت می شود. این چوب در ایران به وفور یافت می شود. چوب توسکا در برابر آب مقاوم است و خود را حفظ می کند. این چوب به لحاظ رنگ پذیری و ابزارخوری مناسب است؛ اما توسکا جزء چوب های کم دوام محسوب می شود و مبلمان های ساخته شده از این نوع چوب از قیمت کمتری برخوردار هستند. این چوب رنگ کرم مایل به قرمز دارد و پس از چوب راش بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است.

صندلی ناهار خوری بوگاتی و بازار مبلمان

صندلی ناهارخوری بوگاتی جز مبلمان های گران می باشد، اما  بازار همیشه سعی می کند که محصولی مشابه محصول اصلی ارائه کند تا بتواند پاسخگوی عموم مردم باشد. در بازار طرح هایی بر اساس مدل بوگاتی عرضه می شود که از نظر ظاهری قابل قبول می باشد، اما برای پایین آوردن هزینه ها ممکن از جنس چوب و یا پارچه و فوم مبلمان ارزان قیمت استفاده کنند. این مورد به این بستگی دارد که شما چقدر قادر به پرداخت هزینه هستید، اما اگر اقتصادی فکر کنید، می بینید که بهتر است با هزینه ای که دارید با کیفیت ترین محصول را خریداری کنید نه یک محصول متوسط رو به پایین از یک طرح لاکچری.

صندلی ناهار خوری بوگاتی خود را براساس فضای منزل خود انتخاب کنید، اگر فضای منزل شما محدود است لازم نیست میز و صندلی ناهارخوری بوگاتی خود برای تعداد نفرات بالا خریداری کنید، این کار باعث می شود که مدام با میز و صندلی برخورد داشته باشید.

هنگام خرید صندلی ناهار خوری بوگاتی حتما روی آن بنشینید و مطمئن شوید که متناسب با بدن شماست. ستون فقرات می بایست توسط پشتی کاملا حفظ شود، زانوها به راحتی ۹۰ درجه قرار گیرند و کف پا کاملا در تماس با زمین باشد. دست ها به راحتی بر روی میز قرار بگیرند. ارتفاع صندلی به گونه ای نباشد که مجبور شوید خود را خم یا کشیده و منقبض نگه دارید. صندلی ناهار خوری بوگاتی شما باید فضایی را در پایین صندلی برای جا به جایی پای شما داشته باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک لمس راحتی با صندلی ناهارخوری بوگاتی مراجعه کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد