طرز چیدمان میز و صندلی ناهارخوری رستوران

0

طرز چیدمان میز و صندلی ناهارخوری رستوران : زمانی که وارد رستورانی می شوید، نوع شیک بودن و طراحی داخلی آن برایتان پر اهمیت است. طرز چیدمان میز و صندلی ناهارخوری رستوران موضوع مهمی است که در دکوراسیون داخلی و جذب مشتری تاثیر گذار خواهد بود. طبق آمار گرفته شده از مشتریان، آن ها تمایل داشتند تا به رستوران هایی جذاب و شیک بروند.

طرز چیدمان میز و صندلی ناهارخوری رستوران

جدا از کیفیت نوع غذا، مدل میز و صندلی ناهارخوری انتخاب شده و طرز چیدمان آن مقوله ای در میزان تاثیرگذاری میان اجتماع دارد. همانطور که می دانید، چشم ظاهر را میبیند و همان را می پسندد.

مردم در رستوران هایی حضور پیدا می کنند که برای اوقات فراغت خود یا بعد از یک روز سخت کاری، چه از لحاظ جسمی و چه از لحاظ روحی تغذیه شوند.

در این مقاله اطلاعاتی در مورد طرز چیدمان میز و صندلی ناهارخوری رستوران در اختیارتان قرار می دهیم.

انتخاب سبک دکوراسیون

بعد از آنکه مکان رستوران شما تعیین شد، باید به فکر دکوراسیون آن باشید. باید فکر کنید که چه نوع طرحی از تزیینات داخلی رستوران برایتان جذاب بوده و تمرکز خود را بر روی آن قرار دهید. آیا به طرح های کلاسیک و مدرن علاقه مند هستید؟ یا به طرحهای سنتی و یا سلطنتی؟

مرحله ی بعدی انتخاب نوع میز و صندلی ناهارخوری است. میز و صندلی ناهارخوری یک رستوران باید طبق طراحی آن بوده و نوعی تعادل بین تعداد صندلی های موجود در فضای رستوران برقرار کند. بعضی از رستوران ها تنها به طراحی و دیزاین رستوران تمرکز کرده و توجهی به طرز چیدمان میز و صندلی ناهارخوری رستوران، ندارند و این موضوعی است که باعث عدم مقبولیت مشتریان خواهد شد و حتی خودشان هم علت آن را نمی دانند.

به فضای گذاشتن میز و صندلی ناهارخوری توجه کنید.

در مناطقی از رستوران، گذاشتن میز و صندلی ناهارخوری حسی منفی و زشت به محیط پیرامون می دهد.

ابدا میز و صندلی ناهارخوری را در کنار سرویس بهداشتی و یا روبروی در ورودی قرار ندهید.

برای ایجاد فضایی منظم در رستوران می توانید با پارتیشن و یا گیاهان آکواریومی، مناطق را از یکدیگر تفکیک دهید.

برای برطرف کردن این مشکلات، خود را جای مشتری بگذارید و بر روی یکی از صندلی های ناهارخوری بنشینید. در صورتیکه حس خوب و مثبتی نسبت به چیدمان محیط داشتید، پس توانسته اید که قدم اول را با موفقیت سپری کنید.

از صندلی هایی منحصر به فرد در تطبیق طراحی رستوران خود استفاده کنید و سعی کنید تا تعادل را در نوع برقراری ارتباط میان طرح، اندازه و رنگ و میز و صندلی ناهارخوری رستوران، با محیط پیرامون آن برقرار کنید. زمانی که شما توانستید رستوران خود را با ایجاد طرحی جدید و هماهنگ تطبیق دهید، نظر مشتریان را هم جلب خواهید کرد.

انتخاب یک محیط رستوران جذاب با طراحی سقف، دیوارها، نوع انتخاب میز و صندلی ها در نگاه اول این موضوع را نشان می دهد که، این رستوران می تواند محیطی هیجان انگیز برای ایجاد حس آرامش غذا خوردن در کنار دوستان و خانواده باشد.

تاثیر رنگ در طرز چیدمان میز و صندلی ناهارخوری رستوران

رنگ از عواملی است که می تواند ایجاد حس اشتها و یا بی اشتهایی را در فرد به وجود آورد. تطابق نوع رنگ میز و صندلی با نوع دکوراسیون از عوامل یک فروش خوب برای رستوران شما است. رنگ هایی مانند قرمز، زرد، سبز علاوه بر پر انرژی کردن فضا، حس تازگی و اشتهای افراد را دو چندان می کند. این حالت یک تلقین روانی است که فقط خود شما ازآن با خبر خواهید بود.

اضافه کردن فضای بیرونی برای رستوران

اگر رستوران دارای فضای بیرونی برای طراحی است، شما می توانید با کاشت گل و گیاه و یا درختچه هایی کوچک، ایجاد چشم اندازی عالی، فضایی رویایی را ایجاد نمایید.

در کنار گیاهان، میز و صندلی ناهارخوری را قرار دهید. به طوری که اگر رستوران شما در طبقه دوم قرار دارد، مشتری بتواند از پایین حس ملموس آرامش را در رستوران شما مشاهده کند. سایبان گزینه ی مناسبی برای جلوگیری از باران و آفتاب در فصل های سرد و گرم است.

  • خاطر نشان می گردد از گیاهانی استفاده کنید که عمر طولانی و نیاز به مراقبت کمتری دارند.
  • شما می توانید بر بالای دیوار میز و صندلی ناهارخوری، تابلوهای نقاشی زیبایی نصب کنید.
  • روشنایی بالای هر میز و صندلی ناهارخوری عامل موثری بر میزان اشتها است.
  • توجه کنید ایجاد فضایی روشن و یا نوری زیبا بر بالای میز و صندلی ناهارخوری علاوه بر حس زیبایی، باعث انرژی و ملموس بودن نوع غذای سرو شده در فرد می گردد. این نوع روشنایی می توانید نور غیر مستقیم یک پنجره باشد و یا استفاده از نورپردازی و لامپ های ال ای دی که بسیار کاربردی است.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک طرز چیدمان میز و صندلی ناهارخوری رستوران مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد