ست میز تلویزیون و کنسول

0

نحوه چیدمان و ست میز تلویزیون و کنسول

امروزه در برخی از منازل، وسایل کوچک بسیار زیادی وجود دارد از این رو در هنگام خرید میز تلویزیون بهتر است مدلی را انتخاب نمایید که برای نگهداری و قرار دادن این وسایل دارای فضای کافی باشند. امروزه انواع میز تلویزیون ها در مدل های مختلف طراحی شده اند که دارای سطح، کشو و طبقات مخصوص در زیر تلویزیون می باشند که می توان وسایل تزئینی بسیار زیادی را در آن ها نگاهداری کرد. در کنار این میز تلویزیون ها اغلب کمد، بوفه، کشو و یا شلف هایی وجود دارند که در مجموع یک میز تلویزیون را تشکیل می دهند. در صورت انتخاب ست میز تلویزیون و کنسول می توانید از فضای اطراف آن برای قرار دادن وسایل بیشتر استفاده نمایید.

ست میز تلویزیون و کنسول چگونه است؟

اندازه میز یکی از مهمترین نکاتی است که هنگام خرید میز تلویزیون باید رعایت کرد زیرا هر میز تلویزیون را نمی توان با هر نوع تلویزیون ست نمود. اگر تلویزیون منزل شما ۴۸ اینچ باشد قطعا طول آن به ۱۱۰ سانت خواهد رسید و باید میز تلویزیون را انتخاب نمایید که طول آن حدود ۱۰ تا ۱۵ سانت از هر طرف بیشتر باشد زیرا قرار دادن تلویزیون مماس با لبه های میز امنیت تلویزیون شما را به خطر انداخته و ظاهر زیبایی نیز نخواهد داشت. ست میز تلویزیون با طول ۱۴۰ سانت برای یک تلویزیون ۴۸ اینچ مناسب خواهد بود.

نکته دیگر که هنگام خرید میز تلویزیون باید مورد توجه قرار گیرد مکان قرار گیری آن در منزل شماست، بهتر است طوری برنامه ریزی کنید که میز تلویزیون در وسط دیوار مورد نظر شما قرار بگیرد. انتخاب رنگ میز تلویزیون نیز در هنگام ست میز تلویزیون و کنسول از اهمیت ویژه ای برخوردار است، سعی کنید رنگی را برای میز تلویزیون خود انتخاب نمایید که با رنگ دکوراسیون منزل شما هماهنگی داشته باشد. هنگام انتخاب میز تلویزیون در نظر داشته باشید که ست میز تلویزیون و کنسول با تلویزیون شما یک رنگ نباشد.

امروزه ست میز تلویزیون و کنسول مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است زیرا می توانید برای قرار دادن سی دی و دی وی دی از کشوها و طبقات تعبیه شده در آن ها استفاده نمایید. این مدل میز تلویزیون امروزه با استفاده از شرکت های بزرگ که از ماشین آلات پیچیده استفاده می کنند تولید شده اند و جنس میز تلویزیون طراحی شده نیز می تواند چوب یا ام دی اف باشد که در طرح های گوناگون تولید می شوند.

ست میز تلویزیون و کنسول

برای تولید ست میز تلویزیون از دستگاه هایی پیشرفته همچون سی ان سی، روکش وکیوم، دستگاه برش ام دی اف، پی وی سی صاف، پی وی سی منحنی و دستگاه های مربوط به تولید محصولات چوبی استفاده شده است.

گاهی اوقات ممکن است یکی از دیوارهای اتاق نشیمن شما دارای فرورفتگی هایی باشد که قصد پوشاندن آن ها را داشته باشید در این صورت شما می توانید کنسول سراسری انتخاب نموده و از آن به عنوان میز تلویزیون نیز استفاده نمایید. ست میز تلویزیون به شما این امکان را می دهد تا به طبقه بندی و نظم دهی وسایل و لوازم موجود در منزل خود بپردازید.

در آخر به بیان این نکته خواهیم پرداخت که هدف شما از خرید میز تلویزیون در انتخاب مدل میز تلویزیون تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. هدف شما از خرید میز تلویزیون ممکن است قرار دادن تلویزیون روی آن یا استفاده از فضای آن برای ذخیره سازی روزنامه ها، مجلات، سی دی ها و دیگر لوازم جانبی باشد. در صورتی که هدف شما از خرید میز تلویزیون تنها قرار دادن تلویزیون روی آن باشد می توانید از مدل های ساده آن استفاده کنید اما اگر قصد دارید تا سیستم های بازی، فیلم ها و دستگاه های دیجیتال را روی آن قرار دهید توصیه می کنیم به فکر ست میز تلویزیون باشید. در این صورت می توانید اقدام به خرید میز تلویزیون کنسولی با قفسه ها و کشوهای بزرگ بپردازید تا تمام لوازم جانبی را درون خود جای دهد.

چیدمان و ست میز تلویزیون و کنسول

گاهی اوقات انتخاب و خرید میز تلویزیون کنسولی باعث می شود بخشی از منزلتان به نقطه عطف منزل تبدیل شود که ممکن است در طرح های مختلف و از موادی همچون چوب و فایبرگلاس استفاده شود.

برخی از میز تلویزیون های کنسولی دارای قابلیت نصب روی دیوار را دارند و می توان به راحتی ارتفاع آن از سطح زمین را تنظیم کنید، همین ویژگی این امکان را به شما می دهد تا تنظیمات دلخواه خود را روی پیکربندی اتاق شخصی سازی نمایید.

ایده آل ترین ست میز تلویزیون برای فضای نشیمن یک ست مجهز به سیستم صوتی مناسب، کمد، کشو و قفسه های وابسته به آن می باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک ست میز تلویزیون و کنسول مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد