صندلی و میز ناهارخوی نیمکتی

0

صندلی و میز ناهارخوی نیمکتی

صندلی و میز ناهارخوی نیمکتی : امیدواریم شما از علاقه­مندان به استایل و کوراشیون داخلی باشید و بخواهید تجربه تغییر استایل را داشته باشید. لازم نیست اصلا سخت بگیرید، گاهی تغییر استایل میتواند اضافه کردن صندلی و میز ناهارخوری نیمکتی به فضای موردنظرتان باشد. ما با مطلبی درباره صندلی و میز ناهارخوری نیمکتی به شما در خرید این آیتم برای دکوراسیون داخلی اتاق ناهارخوری یا آشپزخانه کمک می­کنیم. حتما دیده­اید که در بعضی از دکوراسیون­های داخلی که انجام شده در قسمت دنجی از اتاق نشیمن میز و صندلی ناهارخوری چیده شده است. در واقع زمانیکه خانه شما کوچک است. بر فرض مثال اگر شما یک خانه دانشجویی داشته باشید و بخواهید یک ناهارخوری شیک در این خانه بچینید، بهترین پیشنهاد به شما شاید رفتن به سراغ گوشه­های دنج خانه باشد.

 پیشنهاداتی برای انتخاب صندلی و میز ناهارخوری نیمکتی

در این قسمت از مطلب صندلی و میز ناهارخوری نیمکتی چند ایده جذاب برا شما آماده کردیم تا از مدل­های جدید و زیبای صندلی و میز ناهارخوری نیمکتی آشنا شوید و بهتر بتوانید تصمیم بگیرید که چه مدل و متریال­ها و اشکالی از صندلی و میز ناهارخوری نیمکتی را می­پسندید. صندلی و میز ناهارخوری که مناسب اعضای خانواده بوده با طراحی­های باشکوه و مجلل برای فضای مورد نظرتان ساخته شده باشد. ممکن است که شما برای خرید ناهارخوری تا به حال به صندلی و میز نیمکتی فکر نکرده باشید. پیشنهاد ما به شما این است که صندلی و میز ناهارخوری­هایی که در ادامه وجود دارند را ببینید.

آنها بسیار راحت و شیک هستند و مطمئنیم شما را برای خرید یک مجموعه از صندلی و میز ناهارخوری نیمکتی شیک ترغیب می­کند. بنابراین اگر به دنبال یک  معرفی خوب از مجموعه صندلی و میز ناهارخوری نیمکتی هستید، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

 مدل پیشنهادی اول برای خرید صندلی و میز ناهارخوری نیمکتی:

این مجموعه ناهارخوری چهار نفره در استایل سنتی و انتقالی می­باشد. این میزناهارخوری مستحکم که ظرافت باشکوهی دارد، کاملا مناسب دورهمی حتی با وجود کودکانی می­باشد که معمولا علاقه دارند،  همزمان بازی کنند. متریال این صندلی و میز ناهارخوری نیمکتی چوب درخت کاج است که نگاهی روستایی به این مجموعه ناهارخوری داده است ولی اگر به پایه­های میزنگاه کنید، متوجه می­شوید که طرحی به شکل پروانه دارد که به این مجموعه ناهارخوری چهره­ای آنتیک نیز بخشیده است. همچنین این صندلی و میز ناهارخوری نیمکتی به راحتی قابل گسترش است یعنی می­توانید در دو طرف میز ناهارخوری آن صندلی­های بیشتری بچینید که به هنگام مهمانی­ها بسیار گزینه کمک کننده­ای می­باشد و یک مکانی گرم و صمیمی برای گپ و گفتگو ایجاد می­کند.

 مدل پیشنهادی دوم برای خرید صندلی و میز ناهارخوری نیمکتی:

این صندلی و میز ناهارخوری بسیار شیک کاملا شما را برای خرید وسوسه می­کند. این مجموعه ناهارخوری همانطوری که می­بینید دارای دو نیمکت، دو صندلی و یک میز ناهارخوری می­باشد. این مجموعه ناهارخوری رنگ بسیار زیبایی دارد و اگر به قسمت بالایی میز و نشیمن­گاه صندلی و نیمکت­ها دست بزنید، متوجه خواهید شد که نرم و صاف است.

متریال استفاده شده در این صندلی و میز ناهارخوری نیمکتی چوب درخت بلوط است. شما می­توانید صندلی­های ناهارخوری ساخته شده با چوب درخت بلوط را با هر میزی با همان متریال هماهنگ کنید. این صندلی و میز ناهارخوری باکیفیت چهره­ای شیک و صنعتی به فضای خانه شما می­بخشد. همانطور که مشاهده می­کنید پایه­های میز و نیمکت­های این مجموعه ناهارخوری ایکس شکل است و پایه­های تمامی مجموعه ناهارخوری از صندلی­ها، نیمکت­ها و میز ناهارخوری از فلز ساخته شده است.

ترکیب شیک و زیبای چوب و فلز را در این صندلی و میز ناهارخوری نیمکتی خوش ساخت می­بینید. همچنین  یک نوار کششی و قوی در قسمت زیرین نیمکت­ها و میز ناهارخوری جلوه شهری به این مجموعه ناهارخوری داده است. بنابراین اگر به دنبال صندلی و میز ناهارخوری نیمکتی جذاب و باکیفیت هستید که از چوب ساخته شده باشد و کاملا مناسب فضای خانوادگی شما باشد، این مجموعه ناهارخوری می­تواند انتخاب عالی برای شما باشد.

مدل پیشنهادی سوم برای خرید صندلی و میز ناهارخوری نیمکتی:

اگر به دنبال صندلی و میز ناهارخوری نیمکتی هستید که مدرن، درخشان و نشان­دهنده استعداد طراح باشد به شما این مجموعه ناهارخوری را پیشنهاد می­کنیم. این مجموعه ناهارخوری دارای شش جا برای نشستن روی نیکت­های دنج و راحت خود دارد و میز این مجموعه ناهارخوری شیشه­ای است که هماهنگی زیبایی با نیمکت­های ناهارخوری دارد.

صندلی و میز ناهارخوی نیمکتی

بازتاب نور از قسمت بالایی میز فضای اتاق ناهارخوری را روشن­تر می­کند و شفافیت این میز تصور بزرگتربودن اتاق از اندازه واقعی آن را ایجاد می­کند. پایه­های میز بسیار هوشمندانه طراحی شده­اند و V  شکل هستند. این مجموعه ناهارخوری با استایل معاصر بسیار راحت هست. شما و اعضای خانواده با این مجموعه ناهارخوری زمان صرف غذا کاملا آسوده و راحت خواهید بود. پایه­های نیمکت­ها باریک و زاویه­دار است که نشانه­هایی از استایل قرن بیستم دارد و رنگ سیاه آن حس مدرن بودن به این نیمکت­ها داده است.

 

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی و میز ناهارخوی نیمکتی مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد