صندلی ناهار خوری پشت حصیری

0

صندلی ناهار خوری پشت حصیری

این روزها توجه و استقبال از صندلی ناهار خوری پشت حصیری افزایش یافته است. صندلی ناهار خوری پشت حصیری با ظاهر متفاوت خود، زینت بخش فضای دکوراسیون بسیاری از خانه ها شده است. این مدل صندلی به دلیل طراحی منحصر به فرد خود، به راحتی با هر سبک دکوراسیونی تطبیق پیدا می کند.

با کمک این ناهارخوری می توان فضایی خاص و متفاوت را در نوع چیدمان فضای غذاخوری اجرایی نمود. تنوع بالای این محصولات در رنگ و طرح، توجه سلیقه های مختلف را به سمت خود جلب می کند. صندلی ناهار خوری پشت حصیری برای استفاده در فضای باز، ویلا، باغ، رستوران و کافی شاپ انتخاب متفاوت و قابل قبولی به شمار می رود.

حس آرامش و راحتی موجود در این ناهارخوری با اولین نگاه به کاربر انتقال پیدا می کند. این مدل صندلی از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار می باشد. استفاده از ناهارخوری حصیری حس و حال طبیعت را در فضای دکوراسیون القا می کند. اضافه شدن این صندلی در هر محیطی، تداعی گر حس خوشایند آرامش و راحتی می باشد. غنی تر شدن فضای چیدمان در پرتو شکل و رنگ بافت ها محقق می شود. انتخاب مدل های حصیری در این زمینه سرآمد سایر طرح ها به شمار می آید.

برای داشتن دکوراسیونی متفاوت و خاص می توان روی صندلی ناهار خوری پشت حصیری حساب ویژه ای باز نمود. نظاره کردن ترکیب زیبای حصیر و چوب هر بیننده را به وجد می آورد. تزئین این مدل ناهارخوری با بافت حصیری، نمای جذاب و زیبا را برای فضای دکوراسیون به ارمغان می آورد. اعمال شیوه های خلاقانه و استفاده از نوآوری، باب میل بسیاری از افراد برای داشتن فضایی منحصر به فرد و خاص می باشد. خاص بودن این روزها واژه مورد علاقه بسیاری از افراد به شمار می رود. این افراد برای خاص و متفاوت بودن از هیچ کوششی دریغ نمی کنند. خاص بودن فضای دکوراسیون سلیقه و شخصیت فرد را در نوع چیدمان بازتاب می دهد.

به همین جهت، برای برخورداری از دکوراسیونی متفاوت و خاص، به وسایل و لوازم متفاوت نیز احتیاج پیدا می شود. صندلی ناهار خوری می تواند در این زمینه متفاوت بودن فضای چیدمان را دو چندان سازد. در کنار این صندلی ناهارخوری علاوه بر داشتن محیطی منحصر به فرد و چشم نواز، جذابیت و زیبایی بصری وصف ناپذیری را نیز با شاهد خواهید بود.

مشخصات مهم صندلی ناهار خوری پشت حصیری

یکی از ویژگی های بسیار مهم صندلی ناهار خوری، دوام و استحکام بالای آن می باشد. قسمت حصیری صندلی از جنس پلی اتیلن می باشد که ضمن سازگاری با محیط زیست، از مقاومت مناسبی بهره می برد. طراحی منحصر به فرد محصول، زیبایی و جذابیت آن را دو چندان ساخته است.

پشتی حصیری صندلی از میزان راحتی مناسبی برخوردار بوده و در اغلب موارد ضد حساسیت و ضد لک می باشد. پایه های صندلی ناهار خوری پشت حصیری، یکی از اجزای بسیار مهم و نگهدارنده آن به شمار می رود. جنس مقاوم پایه ها تعادل و ایستایی صندلی را به خوبی فراهم می سازد. حفظ تعادل صندلی در هنگام نشستن بر روی آن، با وجود پایه های مقاوم و بادوام به بهترین نحو صورت می گیرد. عمق نشیمن صندلی ناهارخوری نیز از میزان راحت مطلوبی بهره می برد.

این مدل ناهارخوری بر اساس استاندارد های روز طراحی و به مرحله تولید رسیده است. اصول ارگونومی نیز به طور کامل در صندلی جاری می باشد. در نتیجه، در هنگام استفاده از آن هیچگونه فشار اضافی به ستون فقرات و پاها وارد نمی شود. پشتی مناسب محصول، عمق کمر را تحت پوشش خود قرار داده و از خستگی و درد در این ناحیه جلوگیری به عمل می آورد. صندلی ناهار خوری پشت حصیری، ساخته شده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت می باشد. از برندهای ایکیا، جهانتاب، نظری، راد سیستم و آریان صنعت می توان به عنوان نمونه در این زمینه نام برد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهار خوری پشت حصیری مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد