صندلی ناهار خوری اسپرت، دنیایی از طرح و رنگ

0

صندلی ناهار خوری اسپرت، دنیایی از طرح و رنگ

صندلی ناهار خوری اسپرت دنیایی از طرح و رنگ را به خانه شما می آورد. از مهم ترین موارد دکوراسیون منزل مبلمان آن می باشد که در این میان میز و صندلی ناهارخوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که بیشترین میزان استفاده از آن صورت می پذیرد. میز و صندلی ناهار خوری در انواع اسپرت، مدرن و کلاسیک وجود دارد. میز و ناهارخوری اسپرت در سایز های دو نفره، چهار نفره، شش نفره، هشت نفره، ده نفره و دوازده نفره طراحی و تولید می شود. مبلمان اسپرت را می توانید در انواع راحتی و طرح ال(L) تهیه کنید.

صندلی ناهار خوری اسپرت از جمله مبلمان های فانتزی است که بسیار زیاد مورد توجه جوانان می باشد. شما می توانید با یک انتخاب مناسب از صندلی ناهارخوری اسپرت فضای متفاوتی را در منزل خود به وجود بیاورید.

صندلی ناهارخوری اسپرت و فضای خانه شما

فضای کوچک خانه همیشه دغدغه ای قابل ملاحظه بوده و مانعی جدی در برابر انتخاب های ما محسوب می شود. چنانچه قصد خرید صندلی ناهار خوری اسپرت را دارید، سعی کنید به سراغ آن دست از مدل های اسپرت بروید که از نظر حجم و سایز کوچکتر باشند. تنوع در رنگ و طراحی میز و صندلی ناهارخوری اسپرت ربطی به سایز و اندازه آن ندارد و شما می توانید یکی از زیبا ترین ها و کم حجم ترین های یک میز و صندلی ناهارخوری اسپرت را داشته باشید و در کنار این ویژگی ها از سبک بودن میز و صندلی ناهارخوری اسپرت خود نیز بهره ببرید و نگران جا به جایی و تغییر دکوراسیون منزل خود نباشید. به یاد داشته باشید رنگ میز و صندلی ناهارخوری شما بی ارتباط با فضای منزل شما نیست، هر چقدر رنگ میز و صندلی ناهارخوری اسپرت خود را روشن تر انتخاب کنید، کمک می کنید تا فضای خانه شما بزرگتر به نظر برسد. از این نکته نیز غافل نشوید که هر چقدر رنگ را روشن تر انتخاب کنید، به همان میزان باید به تمیز نگه داشتن آن دقت کنید.

با توجه به اینکه صندلی ناهار خوری اسپرت در رنگ بسیار متنوع است، لذا به رنگ آن در نمایشگاه دقت کنید، معمولا فضای نمایشگاه ها دارای نور پردازی های متنوع و جذاب است و همین امر تاثیر بسزایی بر رنگ دارد. برای خرید مبلمان اسپرت، خرید خود را به شب موکول نکنید تا بتوانید تشخیص درستی از رنگ داشته باشید. یکی دیگر از مواردی که باید در نمایشگاه ها رعایت کنید، این است که این اماکن معمولا وسیع هستند و حجم صندلی ناهارخوری اسپرت را به خوبی نشان نمی دهد، پس همواره اندازه های سرویسی که مورد نیاز شما است، یادداشت کنید تا در مورد اندازه مبلمان خود دچار اشتباه نشوید.

صندلی ناهار خوری اسپرت خود را تست کنید

صندلی ناهار خوری اسپرت خود را با هوشیاری انتخاب کنید. اجازه ندهید رنگ و طرح فانتزی و زیبای آن شما را از توجه به نکته مهمی باز دارد. این نکته مهم ایمن بودن بدن شما هنگام نشستن است. روی صندلی ناهارخوری اسپرت خود بنشینید، به زانو و کف پاهای خود توجه کنید، ببینید آیا کف پای شما در تماس کامل با زمین است یا خیر؟ به زانو های خود نگاه کنید آیا به راحتی در زاویه ۹۰ درجه قرار گرفته است؟ پشتی صندلی اسپرت شما چگونه است؟ آیا شیب و ارتفاع لازم برای محافظت از ستون فقرات شما را دارد؟ آیا گردن و کمر شما در راستای طبیعی خود قرار گرفته اند؟ وقتی روی نشیمنگاه صندلی می نشیند، احساس راحتی دارید؟ ارتفاع صندلی ناهارخوری اسپرت خود را چک کنید. این ارتفاع باید به گونه ای باشد که مجبور نشوید برای صرف غذا کاملا کشیده و منقبض بنشینید و یا آنقدر کوتاه باشد که مجبور شوید ستون فقرات خود را به جلو خم کنید. به وضعیت دستان خود توجه کنید، دستان شما باید به راحتی بر روی میز قرار گیرند.  آیا در زیر صندلی ناهار خوری اسپرت شما فضا به اندازه کافی برای پاها در نظر گرفته شده است ؟

مهم نیست که شما قصد خرید صندلی ناهارخوری اسپرت را دارید یا استیل و یا فلزی و چوبی، اینکه صندلی ناهار خوری اداری باشد یا برای رستوران خریداری شود، اینکه صندلی ناهار خوری ارزان قیمت باشد یا از برندی معروف و یا اینکه صندلی ناهار خوری اپن باشد و … در هر صورت باید قبل از خرید هر کدام از این صندلی های ناهارخوری، اول بر روی صندلی بنشینید و  با بدنتان مشورت کنید، اگر بدنتان صندلی ناهار خوری را تایید کرد، آنگاه سایر موارد را در نظر بگیرید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهار خوری اسپرت، دنیایی از طرح و رنگ مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد