صندلی ناهارخوری خام

0

صندلی ناهارخوری خام نوعی از صندلی ناهارخوری از جنس چوب خام است که هنوز پرداختی بر روی آن صورت نگرفته است. صندلی و میز ناهارخوری‌های چوبی پس از انتخاب نوع چوب و اعمال طرح مورد نظر بر روی آنها رنگ و پرداخت خواهند شد.

صندلی ناهارخوری خام

برخی از صندلی‌ و میز ناهارخوری‌ها به صورت خام خرید و فروش می‌شوند که البته خرید و فروش صندلی ناهارخوری خام و میز آن به این شکل و بدون پرداخت دلایل خاص خودش را دارد.

دلایل خرید و فروش صندلی ناهارخوری خام

همانطور که در بالا اشاره شد، خرید و فروش صندلی ناهارخوری خام و میز آن دلایل خاص خودش را دارد. چرا که خریداران این محصولات و لوازم افراد و اقشار مختلفی هستند. برخی از خریداران صندلی و میز ناهارخوری‌های خام نجاری‌ها، فروشگاه‌های فروش این لوازم و محصولات و حتی افراد هستند.

این فروشگاه‌ها مشتریانی دارند که خواستار خرید صندلی و میز ناهارخوری‌های کاملا سفارشی هستند. در واقع آنها یا خودشان ابزار و شرایط پرداخت و رنگ آمیزی صندلی و میز ناهارخوری‌های خریداری شده دارند و یا می‌خواهند مراحل پرداخت و رنگ آمیزی آنها در جا و مکان دیگری انجام شود.

برخی از کارخانه‌های تولید صندلی و میز ناهارخوری هم هستند که خودشان ابزار و شرایط پرداخت و رنگ آمیزی آنها را ندارند و برای مراحل بعدی آماده سازی آنها به کارخانه‌ها و کارگاه‌های پرداخت و رنگ آمیزی می‌سپارند.

انتخاب صندلی ناهارخوری خام

در واقع مقصود از انتخاب این محصول انتخاب نوع چوب آن است. چرا که نوع چوب مورد استفاده در لوازم و محصولات چوبی بسیار مهم است. هر نوع چوبی شرایط و خصوصیات خاص خودش را دارد و هر کدام برای یک نوع شرایط آب و هوایی مناسب است.

به طور کلی محصولات و لوازم چوبی تحت آزمون‌ها و آزمایش‌های مختلف سختی، مقاومت و کششی قرار می‌گیرند. برای داشتن یک صندلی و میز غذاخوری باکیفیت و مناسب خام که بتواند به خوبی پرداخت و رنگ آمیزی شود، بهتر است که چوب‌های MDF انتخاب نشود.

هرچند چوب‌های MDF مخلوطی از چوب‌های نرم و سخت هستند و از دوام خوبی برخوردارند اما از استحکام و مقاومت مناسب و خوبی نسبت به چوب‌های جنگلی طبیعی برخوردار نیستند. برای ساخت یک میز و صندلی ناهارخوری با دوام و کیفیت مناسب انتخاب چوب درخت‌های ماهون، گردو، افرا و بلوط توصیه می‌شود.

قیمت این صندلی ها

قیمت صندلی ناهارخوری خام بستگی به نوع چوب و طرح‌های ایجاد شده بر روی آن دارد. هرچه این صندلی‌ها از چوب جنگلی مستحکم و مقاوم تر انتخاب شده باشند از قیمت بیشتری هم برخوردارند.

محصولات و لوازم چوبی به دلیل مزایای زیادی که نسبت به لوازم و محصولات فلزی و پلاستیکی دارند؛ از قیمت بیشتر و بالاتری برخوردارند. در میان لوازم و محصولات چوبی آن دسته از لوازم و محصولاتی که از چوب MDF ساخته شده اند، قیمت کمتری دارند.

چرا که آنها از انواع و مخلوط چوب‌های سخت و نرم درخت‌های مختلف ساخته شده اند و آن اصالت و خلوص چوب‌های جنگلی طبیعی را ندارند. البته به طور کلی قیمت صندلی ناهارخوری خام و میز آن به دلیل اینکه هنوز پرداخت خاصی بر روی آنها صورت نگرفته است و رنگ آمیزی نشده اند به نسبت محصولات و لوازم چوبی پرداخت و رنگ شده بسیار کمتر است.

خرید اینترنتی این محصول

برای خرید صندلی ناهارخوری خام به صورت‌های مختلف می‌توان اقدام کرد. شاید در گذشته تنها افراد و شرکت‌های خاص پرداخت و رنگ آمیزی این نوع از صندلی و میزهای ناهارخوری کارخانه‌ها و کارگاه‌های فروش محصولات و لوازم چوبی خام را می‌دانستند.

اما امروزه فروشگاه‌های اینترنتی تخصصی فروش انواع محصولات و لوازم چوبی ایجاد شده اند که هر فرد، گروه و شرکتی می‌تواند به راحتی انواع صندلی و میز غذاخوری چوبی خام را خریداری نمایند. وجود چنین فروشگاه‌هایی باعث شده تا فروش این محصولات دیگر از حالت انحصار خارج شود.

مزیت دیگر خرید از فروشگاه‌های اینترنتی تخصصی محصولات و لوازم چوبی دسترسی به تمامی محصولات اصل از برندهای معتبر است.

چرا که فروشگاه‌های اینترنتی دارای نمادهایی چون نماد اعتماد الکترونیکی و دیگر نمادها و نشانه‌های اعتبار سنجی از سوی مراکز نظارتی هستند و همواره اعتبار و اصالت آنها تحت آزمون‌ها و آزمایش‌های مختلف قرار می‌گیرند. بنابراین این فروشگاه‌های اینترنتی معتبر توانسته اند اعتماد خریداران و مصرف کنندگان مختلف را جلب کنند.

خرید اینترنتی صندلی ناهارخوری خام ارزان

قیمت مناسب و ارزان صندلی ناهارخوری خام و میز آن و دیگر محصولات و لوازم چوبی از دیگر مزیت‌های این فروشگاه‌های اینترنتی است.

چرا که بیشتر این فروشگاه‌ها کالا و محصولات خود را به صورت مستقیم از تولید کننده و از بهترین و معتبرترین برندها می‌گیرند و کالا و لوازم خریداری شده را درب منزل و یا محل کار خریدار به صورت رایگان در هر روز و ساعت درخواستی ارسال می‌کنند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری خام  مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد