صندلی ناهارخوری پارچه‌ای

0

صندلی ناهارخوری پارچه‌ای یکی از انواع صندلی‌های ناهارخوری که عمدتا از جنس چوب است. این صندلی‌های ناهارخوری عمدتا از جنس چوب ساخته می‌شوند و بر روی قسمت کف و پشتی آن پارچه کار شده است. در واقع  روی این قسمت‌های صندلی ناهارخوری با پارچه پوشانده شده است.

صندلی ناهارخوری پارچه‌ای

صندلی‌های پارچه‌ای می‌تواند در تناسب با دیگر لوازم و محصولات خانگی خانه بر زیبایی آنها بیفزاید. انواع پارچه‌های زیبا و رنگی متناسب با رنگ و طراحی چوب این صندلی‌ها انتخاب می‌شود.

برندهای داخلی و خارجی مختلفی سازنده‌ی این نوع صندلی و میز ناهارخوری‌ها هستند که هر کدام از آنها خریداران و مصرف کنندگان خاص خودشان را دارند.

قبل از خرید صندلی ناهارخوری پارچه‌ای به چه نکاتی باید توجه شود؟

قبل از انتخاب و خرید صندلی ناهارخوری پارچه‌ای باید به نکات مختلفی توجه کرد. مهمترین نکته توجه به نوع طراحی و رنگبندی لوازم و وسایل خانه و دکوراسیون است.

باید به رنگ دیوار مکانی که قرار است از میز و صندلی ناهارخوری استفاده شود؛ توجه کنید. رنگ و طرحی برای پارچه‌ی صندلی و میز ناهارخوری باید انتخاب شود که به رنگ دیوار و طرح پرده و کفپوش بخورد. اگر فضایی که قرار است صندلی و میز ناهارخوری در آن قرار گیرد؛ کوچک باشد باید رنگ پارچه‌ای را انتخاب کنید که تیره نباشد چرا که فضای مورد نظر را کوچکتر می‌کند.

بنابراین در فضای کوچک باید صندلی و میز ناهارخوری‌ای را انتخاب کنید که دارای پارچه‌ای به رنگ روشن و شاد باشد تا فضا را بزرگتر نشان دهد. همچنین باید از پارچه‌ای استفاده شود که از کیفیت خوبی برخوردار بوده و طول عمر بالایی داشته باشد.

همچنین این پارچه باید قابلیت شستشو داشته باشد و در مجاورت هوا و آب خراب نشود.

انتخاب صندلی ناهارخوری پارچه‌ای

در انتخاب صندلی ناهارخوری پارچه‌ای باید به کیفیت و طراحی و رنگ‌‎بندی پارچه‌ی صندلی توجه زیادی شود.

معمولا پارچه‌های این صندلی‌ و میز ناهارخوری‌ها ساخت کشورهای چین و ترکیه است. که پارچه‌های ساخت کشور ترکیه از دوام و استحکام بیشتر و بهتری برخوردار است. همچنین این پارچه‌ها دارای رنگ‌بندی و طراحی متنوع و زیبایی است و هر سلیقه‌ای می‌تواند صندلی‌های ناهارخوری دارای این نوع از پارچه‌ها را انتخاب کند.

در انتخاب این نوع صندلی ناهارخوری هم مانند دیگر صندلی‌های ناهارخوری باید اصول مهندسی و ارگونومی در آن رعایت شده باشد.

صندلی‌ای باید انتخاب کنید که نشستن طولانی مدت بر روی آن فشار و آسیبی به مهره‌های کمر شما وارد نکند و غذا خوردن بر روی آن با لذت بیشتری همراه باشد.

ابعاد استاندارد این محصول

ابعاد استاندارد پهنای صندلی ناهارخوری پارچه‌ای مانند دیگر صندلی‌های ناهارخوری بدون دسته ۵۶ سانتی متر است.

در ساخت این صندلی‌ها باید ابعاد استاندارد آنها در نظر گرفته شود تا خریدار و مصرف کننده در هنگام استفاده از آن راحت باشد و مشکلی برای سلامتی او ایجاد نشود. ابعاد و مشخصات صندلی‌های ناهارخوری بستگی به ابعاد میز ناهارخوری آن دارد.

ممکن است میز ناهارخوری کوچکتر و بزرگتر نیاز به صندلی‌های ناهارخوری کوچکتر و بزرگتر نیاز داشته باشد. به طور کلی ابعاد پهنای صندلی میز ناهارخوری نباید کمتر از ۴۳ سانتی متر باشد. همچنین ارتفاع نشیمنگاه یک صندلی ناهارخوری استاندارد از سطح زمین باید ۴۵ تا ۴۸ سانتی متر باشد.

جنس پارچه صندلی ناهارخوری پارچه‌ای

صندلی ناهارخوری پارچه‌ای از جنس پارچه‌های مختلف ساخته می‌شود که هر کدام خصوصیات و ویژگی‌های خاص خودشان را دارد.

در بین صندلی‌های پارچه‌ای بهترین گزینه کتان و شبه جیر است. چرا که این جنس از پارچه استحکام و دوام بالایی دارد و با شستن‌های زیاد و متوالی کیفیت آن از بین نمی‌رود. استفاده از پارچه‌های مخمل و جاجیم چون پرز زیادی دارند و پس از شستشوی متوالی دچار فرسودگی می‌شوند؛ بدترین انتخاب است.

همچنین در بین صندلی‌های ناهارخوری پارچه‌ای با پارچه‌های ترکیبی بهترین انتخاب پارچه‌های طبیعی ترکیبی با پارچه‌های ریون و پلی استر است.

خرید اینترنتی این غذاخوری

بهترین و مناسب ترین روش خرید صندلی ناهارخوری پارچه‌ای، خرید اینترنتی است. با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی فروش صندلی‌های ناهارخوری پارچه‌ای، شما می‌توانید در هر ساعت شبانه روز و در هر جایی، به راحتی خرید خود را انجام داده و در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت کالاهای فروشگاه‌های اینترنتی بسیار ارزانتر از کالاهای فروشگاه‌های فیزیکی است. چرا که این فروشگاه‌ها از پرداخت بسیاری از هزینه‌های فروشگاه‌های فیزیکی معاف هستند.

هزینه‌هایی چون پرداخت اجاره مغازه و مالیات هزینه‌هایی هستند که می‌تواند بر قیمت نهایی کالاها و محصولات تاثیر مستقیمی بگذارد.

همچنین برخی از این فروشگاه‌های اینترنتی در برخی از ایام سال به مناسبت‌های مختلفی تخفیف‌های جذابی بر روی کالاهای خود می‌گذارند که با استقبال خریداران و مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. امکان ارسال رایگان کالاها و محصولات خریداری شده از دیگر تسهیلات و امکانات جذاب و فوق العاده فروشگاه‌های اینترنتی است.‌

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری پارچه‌ای مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد