صندلی ناهارخوری برای اپن

0

صندلی ناهارخوری برای اپن

صندلی ناهارخوری برای اپن، معنا و مفهوم دیگری به جذابیت و زیبایی فضای دکوراسیون داخلی می بخشد. به علت قابل مشاهده بودن قسمت اپن از فضای نشیمن و پذیرایی، صندلی ناهارخوری تاثیر بسزایی در زیبایی بصری این فضا از خود بر جای می گذارد. صندلی ناهارخوری اپن به عنوان یکی از اجزای دکوراسیون، در اولین نگاه در چشم بیننده اثر گذاری بالایی با خود به همراه دارد.

امروزه طراحی آشپزخانه های اپن در بسیاری از فضاهای دکوراسیون داخلی منازل و آپارتمان ها باب شده است. در محیط های کوچک و کم مساحت به دلیل محدودیت فضا، بسیاری از افراد از قسمت اپن آشپزخانه در نقش میز ناهارخوری استفاده می برند. به دلیل اهمیت بسیار بالایی فضای آشپزخانه در طراحی و نوع چیدمان، این محیط به عنوان قلب خانه در نظر گرفته می شود. در صورت نبودن فضای کافی، سطح اپن آشپزخانه، علاوه بر پر کردن جای خالی میز ناهارخوری، لذت خوردن غذا در کنار یکدیگر را برای افراد مقدور می سازد.

در این مواقع، وجود یک صندلی ناهارخوری مناسب و راحت بیش از پیش احساس می شود. بر همین اساس، باید نسبت به انتخاب و استفاده از صندلی ناهارخوری برای اپن اقدام نمود. امروزه در بیشتر خانه ها صندلی اپن نقش ثابت و پر رنگی را ایفا می کند. در آپارتمان های کوچک و برای استفاده بهینه از فضا، صندلی ناهارخوری اپن در کنار سطح اپن آشپزخانه، جایگزین بسیار مناسب و کاربردی برای میز ناهارخوری به شمار می رود. انتخاب صندلی اپن شیک و منحصر به فرد، ضمن ایجاد زیبایی بصری در دکوراسیون، معطوف ساختن نگاه ها را نیز با خود به همراه دارد. محیط آشپزخانه به عنوان یکی از بخش های مهم و پر کاربرد فضای منزل، باید از دکوراسیون و چیدمان قابل قبولی برخوردار باشد.

برای ساختن نما و جلوه ای متفاوت و خاص از فضای آشپزخانه، در انتخاب صندلی ناهارخوری برای قسمت اپن آشپزخانه باید نهایت دقت و سلیقه را به کار گرفت. صندلی اپن علاوه بر گردآوری اعضای خانواده در کنار یکدیگر، لذت صرف غذای دسته جمعی را نیز برای آنها فراهم می سازد. استفاده گسترده و بسیار بالا از این مدل صندلی، این محصول را به یکی از اجزای جدایی ناپذیر فضای دکوراسیون تبدیل نموده است. صندلی ناهارخوری برای اپن، از قابلیت کاربردی فراوانی نیز بهره می برد. راحتی اعضای خانواده و استراحت کردن در هنگام پختن غذا به وسیله وجود این نوع صندلی ناهارخوری به سهولت امکان پذیر می شود.

ویژگی و مشخصات صندلی ناهارخوری برای اپن

یکی از ویژگی های مهم و تاثیر گذار صندلی ناهارخوری، ارتفاع مناسب این صندلی می باشد. ارتفاع این نوع صندلی باید متناسب با ارتفاع اپن آشپزخانه در نظر گرفته شود. ارتفاع صندلی ناهارخوری به طور معمول با ارتفاع ۴۵ سانتیمتر مناسب می باشد. این میزان برای صندلی های بار و کانتر در حدود ۷۰ سانتیمتر در نظر گرفته می شود. صندلی هایی که برای تنظیم ارتفاع از جک برخوردار هستند در مورد انتخاب ارتفاع مناسب با محدودیتی روبرو نمی باشند، چرا که به راحتی و متناسب با ارتفاع اپن قابلیت تنظیم را دارند. ارتفاع مناسب صندلی، فرم صحیح را در هنگام غذا خوردن برای کاربرد ایجاد می سازد.

برای راحت بودن و آرامش داشتن بیشتر در هنگام استفاده از این محصول می توان مدل های پشتی دار را انتخاب نمود. بر همین اساس، یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم انتخاب صندلی ناهارخوری برای اپن، طراحی بر اساس اصول ارگونومی و میزان راحتی آن می باشد. شرط اول برای انتخاب این محصول میزان راحتی آن به شمار می آید. طراحی ارگونومی صندلی ناهارخوری سبب ایجاد حس راحتی در هنگام نشستن بر روی آن می گردد. همچنین از ایجاد خستگی نیز جلوگیری به عمل می آورد.

صندلی متناسب با اصول ارگونومی بدن، از ایجاد فشار و درد در ناحیه گردن و ستون فقرات جلوگیری نموده و سلامت و امنیت فرد را به نحو مطلوب تامین می نماید. از مدل های صندلی ناهارخوری برای اپن می توان به صندلی مدل BH220 ساخته شده توسط شرکت هوگر اشاره نمود. از دیگر برندهای موجود در این زمینه شرکت ایکیا، سالی وان و راد سیستم را می توان نام برد.

نکات مهم و کاربردی در خرید صندلی ناهارخوری برای اپن

در هنگام خرید صندلی ناهارخوری برای اپن، باید به کیفیت محصول توجه ویژه نمود. برای انجام این امر قسمت نشیمنگاه و اسکلت صندلی باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. فوم بکار رفته در قسمت نشیمن صندلی علاوه بر ایجاد حس راحتی، هیچگونه فرورفتگی و برآمدگی را نباید در سطح خود داشته باشد. ثبات و حفظ تعادل نیز باید در این صندلی مورد بررسی واقع شود. ثبات صندلی ناهارخوری برای اپن، امنیت و راحتی کار را تامین می کند. محل قرار گیری مناسب پا در هنگام نشستن بر روی صندلی نیز باید در نظر گرفته شود. در این زمینه می توان با نشستن بر روی صندلی از میزان قرارگیری وضعیت پاها به خوبی اطلاع یافت.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری برای اپن مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد