صندلی ناهار خوری بچه

0

صندلی ناهار خوری بچه

صندلی ناهار خوری بچه ، یکی از وسایلی به شمار می رود که در طول شبانه روز همواره در دسترس کودک قرار دارد. حس غذاخوردن کودک بر روی صندلی ناهار خوری مخصوص به خود و همراه با پدر مادر، لذتی وصف ناپذیر را برای والدین و کودک به دنبال خود دارد. نیاز مبرم به صندلی ناهار خوری بچه، به ویژه از زمانی که غذا دادن به کودک آغاز می شود، بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

هر کودکی به وسیله ای برای نشستن و خوردن وعده های غذایی خود احتیاج دارد. کودک به علت برخوردار نبودن از شرایط سنی مناسب، قابلیت نشستن بر روی صندلی ناهارخوری معمولی را ندارد، علاوه بر این در چنین مواقعی امنیت کودک نیز با خطر مواجه می شود. بر همین اساس، انتخاب صندلی ناهار خوری بچه در این شرایط انتخاب مفید و راهگشایی می باشد.

صندلی های کودک در سبک و مدل های متنوعی طراحی و تولید می گردند. صندلی کودک از آنجایی که رابطه مستقیم با امنیت و سلامت بچه دارد، به همین منظور برای انتخاب آن باید فاکتورهای مهم و تاثیر گذاری در این زمینه مورد توجه واقع شود. نشیمنگاه راحت و نرم، برخورداری صندلی از بدنه با دوام، پایه های مقاوم و محکم و پارچه های قابل شستشو، از فاکتورهای تاثیر گذار در انتخاب این محصول می باشد. برای تامین سلامت کودک باید ایمنی صندلی ناهار خوری و در عین حال سبکی آن نیز مورد توجه قرار گیرد. برای والدین در اغلب موارد، غذا دادن به کودک در حالت ثابت با دردسرها و مشکلاتی همراه می باشد. خرید صندلی ناهار خوری بچه، تا حد زیادی مشکلات در این زمینه را از بین می برد.

ویژگی ها و مشخصات مهم صندلی ناهار خوری بچه

صندلی ناهار خوری بچه، به عنوان یک وسیله کاربردی و مفید برای آموزش غذا دادن به کودک می تواند مورد استفاده قرار گیرد. به دلیل حساسیت موجود در رابطه با کودکان، صندلی ناهارخوری باید کاملا استاندارد و متناسب با ساختار بدن کودک طراحی شده باشد. در اغلب موارد صندلی ناهار خوری بچه به همراه یک سینی تولید می گردد.

این نمونه صندلی با هدف سهولت در تغذیه کودک، به مشتریان عرضه می گردد. به دلیل حرکت و جنب و جوش کودک در هنگام نشستن بر روی صندلی، پایه های مقاوم محصول، ثبات و تعادل آن را به نحو مطلوب تامین می سازد. تشک ها و پشتی های استفاده شده در این نوع محصولات، از خاصیت ضد حساسیت بودن بهره می برد. برای تامین سلامتی کودک، تمام استاندارد های ایمنی در آن کاملا رعایت شده است. کمربندهای ایمنی تعبیه شده در صندلی، امنیت کودک را دو چندان می کند.

ضد تعریق بودن جنس تشک صندلی نیز یکی از ویژگی های مهم آن به شمار می رود. نحوه قرارگیری پایه های صندلی ناهار خوری بچه به صورتی انجام گرفته است که خطر از بین رفتن تعادل و افتادن صندلی را تا میزان قابل توجهی کاهش می دهد. تحرک کودک به وسیله طراحی منحصر به فرد محصول، تحت کنترل کامل قرار می گیرد. اصول ارگونومی نیز به طور کامل در این نمونه صندلی انجام شده است. این مدل صندلی از سنین شش ماهگی تا ۴ سالگی می تواند مورد استفاده کودک قرار گیرد. راحتی و ایمنی کودک به وسیله این صندلی به نحو مطلوب تامین می شود. برندهای ایکیا، چیکو، کاپلا، سامر، مک بیبی و فرست یرز، محصولات متنوع و متفاوتی را در این زمینه تولید و ارائه می کنند.

نکات مفید در هنگام خرید صندلی ناهار خوری بچه

اولین نکته ای که در هنگام خرید صندلی ناهار خوری بچه باید مد نظر قرار گیرد، سبکی و قابل حمل بودن صندلی می باشد. این گزینه در هنگام مسافرت و نقل مکان، جابجایی و حمل آن را به سهولت میسر می کند. به دلیل اهمیت سلامت کودک، جنس پایه های صندلی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. بر همین اساس، پایه های صندلی ضمن برخورداری از دوام و استحکام مناسب، نباید دچار شکستگی و ترک خوردگی شده باشند. اسکلت و ساختار صندلی نیز باید مقاومت مطلوب و مورد نظر را داشته باشد.

قسمت نشیمن صندلی ناهار خوری بچه، باید راحتی و آرامش کودک را در هنگام غذا خوردن تامین نماید. مواد اولیه بکار رفته در ساخت و تولید صندلی، نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. چرا که در کیفیت و طول عمر محصول بسیار حائز اهمیت می باشند. ارتفاع مناسب محصول نیز در نحوه قرار گرفتن صحیح پاهای کودک در هنگام نشستن بر روی صندلی بسیار تاثیر و گذار و مؤثر است. جنس تشک و الیاف بکار رفته در آن نیز به دلیل پوست حساس کودک، باید مورد بررسی ویژه قرار گیرد. همچنین بهداشتی بودن و استاندارد بودن صندلی ناهار خوری بچه، نقش پر رنگ و برجسته در سلامت و امنیت کودک با خود به دنبال دارد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهار خوری بچه مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد