صندلی ناهارخوری اپن

0

صندلی ناهارخوری اپن

صندلی ناهارخوری اپن یکی از آن انتخاب هایی است که می تواند باعث زیبایی منزل شما شود و همین اینکه کمبود فضای خانه را به رخ شما نکشد و در نهایت سادگی با اپن منزل شما همراه شده و محیطی گرم و دلپذیر را برای وعده های غذایی شما فراهم می کند. صندلی ناهار خوری اپن را فقط به چشم یک صندلی مدرن نبینید.

امروزه اپن، صندلی ناهار خوری اپن و فضای اطراف آن منطقه ای استراتژیک در هر خانه ای محسوب می شود. محلی برای صرف وعده های مختلف غذایی، محلی برای گپ های دوستانه، محلی برای حساب و کتاب های روزانه، محلی برای کودکان که هم دیکته شب خود را بنویسند و هم به آشپزی مادر نگاه کنند و در این میان چیزی هم بخورند. با این اوصاف صندلی ناهارخوری اپن کاربرد های زیادی دارد؛ پس باید در انتخاب آن مواردی را در نظر بگیرید. در خانه های امروزی آشپزخانه ها معمولا اپن ساخته می شود و دارای طرح های متفاوتی هستند و اینجاست که صندلی ناهار خوری اپن در طرح های گوناگون زیبا و متنوع ساخته می شود تا جای صندلی ناهارخوری معمولی و متداول را بگیرد.

با این مدل از صندلی ناهارخوری می توان طراحی داخلی منزل را کامل کرد. صندلی ناهارخوری اپن باید زیبایی و کیفیت را با هم داشته باشد و هنگام نشستن بر روی آن ستون فقرات، زانو و گردن ایمن بمانند. صندلی اپن در منزل، فست فود ها و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد و به طور کلی هر جا که اپن باشد، صندلی اپن هم متواند باشد. جنس صندلی اپن هم از چوب است و هم از فلز. جنس چوب در صندلی ناهار خوری اپن معمولا راش است که دارای کیفیت و ظرافت بالایی است. کافی است بر روی قسمت های چوبی آن دست بکشید، چوب راش یکدست ، لطیف و بدون زبری است و رنگ آن کرم مایل به قرمز است.

باید و نباید های صندلی ناهارخوری اپن

صندلی ناهار خوری اپن دارای ویژگی هایی است که هنگام خرید توجه به آن ضروری به حساب می آید تا بتوان خریدی سالم و با کیفیت داشت. در هنگام انتخاب صندلی ناهارخوری اپن به مواردی مانند ارتفاع، نشیمن و وجود رکاب در پایین آن توجه کنید.

صندلی اپن می بایست نشیمنگاه راحت و نرمی داشته باشد تا در هنگام صرف غذا بدن در آرامش باشد. صندلی ناهار خوری اپن باید دارای ارتفاع مناسب باشد و با ارتفاع اپن آشپزخانه هماهنگ باشد. این ارتفاع نباید آنقدر زیاد باشد که مجبور شوید قوز کنید و نه آنقدر کم باشد که مجبور شوید ستون فقرات را در حالت کشیده و انقباض قرار دهید؛ ستون فقرات باید در حالت طبیعی خود باشد. در ضمن توجه کنید در قسمت پایین صندلی ناهارخوری اپن جای پا که اصطلاحا به آن رکاب گفته می شود، در نظر گرفته شده باشد تا به ترتیب از پا و زانوی شما محافظت شود. صندلی اپن شما می تواند دسته دار باشد. در این صورت حواستان باشد که این صندلی می بایست در فضای زیر اپن قرار بگیرد و وجود دسته ها مانعی برای آن نباشد.

 صندلی ناهار خوری اپن و تنوع در آن

صندلی ناهارخوری اپن مدل های شیک و مدرنی دارد که وسوسه خریدن آن را به جان شما می اندازد. شما با توجه به نوع، اندازه و طرح اپن می توانید صندلی ناهار خوری اپن خود را انتخاب و خریداری کنید. صندلی ناهارخوری اپن می تواند کاملا از جنس فلز باشد که یقینا به لحاظ استحکام و مقاومت بی رقیب هستند؛ از آنجایی که فلز قابلیت رنگ پذیری بالایی دارد و  می توان آن را در مقابل رطوبت مقاوم کرد و همچنین پتانسیل خوبی جهت شکل دهی دارد، گزینه مناسبی برای انتخاب خواهد بود .گزینه دیگر شما در انتخاب صندلی ناهار خوری اپن طرح چهارپایه است که طرحی خاص، شیک و جوان پسندانه است. این مدل از صندلی اپن را درکافی شاپ ها نیز می توانید ببینید که چوبی آن بیشتر از نوع فلزی طرفدار دارد. چوب به علت داشتن ماهیت زنده بودن محیط را برای شما گرم و دوستانه مهیا می کند و به طور کلی دکوراسیون با لوازم چوبی راحت تر انجام می پذیرد.

صندلی اپن با طراحی پشتی انتخابی عاقلانه است چراکه معمولا ارتفاع اپن ها بلند است و زمانی که بر روی صندلی اپن می نشینید، پاها از سطح زمین فاصله می گیرند و احساس بی تعادلی به فرد دست می دهد. وجود پشتی در صندل ناهارخوری اپن باعث می شود تا شما احساس بی ثبات بودن نکنید و در آرامش غذای خود را صرف کنید. البته پشتی این نوع صندلی ناهارخوری اپن آنقدر بلند نیست که تمام محدوده ستون فقرات را پوشش دهد، اما محدوده کمر حفظ می کند.

صندلی ناهار خوری اپن از نوع جک دار طراحی هوشمندانه ای است در پاسخ به ارتفاعات مختلف اپن. از آنجا که ارتفاع اپن منازل در یک سطح نیست و از آن مهمتر قد افراد نیز یکسان نبوده، این امر خرید صندلی ناهارخوری  اپن را با مشکل جدی مواجه می کند. این مسئله در خانواده هایی که کودک و نوجوان و یا افراد سالخورده در منزل دارند، بیشتر نمود پیدا می کند. با انتخاب صندلی اپن جک دار می توانید این مشکل را حل کنید و دیگر نگران قد و یا ارتفاع اپن خود نباشید؛ البته باید گفت طرح های جک دار صندلی ناهارخوری اپن به دلیل همین ویژگی قیمت بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری اپن مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد