ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک

0

ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک، در فضایی با چیدمان کلاسیک که اصالت، پایبندی، رسمی بودن و حس و حال قدیمی را به بیننده منتقل می کند. می تواند فضایی دلنشین و چشم گیر باشد. آنچه در این سبک خودنمایی می کند نظم، وقار،  هماهنگی  و پایداری است که در تک تک عناصر موجود در فضا به چشم دیده می شود و هر وسیله در مکانی مشخص و محدود جای می گیرد.

ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک:

سبک کلاسیک، متمرکز بر خطوط منحنی است. زمانی که  ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک، در کانون توجه قرار می گیرد، چشمها را به سمت خود جذب می کند. استفاده از رنگ های باوقار، در این سبک برای ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک و سایر لوازم دکوری به فضا جذبه و شخصیت خارق  العاده ای می بخشد.

ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک سبکی ماندگار:

  • ترکیب رنگ هایی با تناژ قهوه ای سوخته و روشن، خاکستری مایل به قهوه ای،  طلایی،  کرم  و بژ در مبلمان این سبک،  و استفاده از وسایل دکوری چوبی، میز آباژورهای با پایه چوبی،  بوفه ای با پایه منحنی و چوبی،  پرده هایی  والان دار،  گلدان های بزرگ،   تابلوهای کلاسیک، فرش هایی با نقوش زیبا، کف پوش های چوبی،  پارچه های فاخر از جنس ابریشم یا مخمل و  کتابخانه چوبی بزرگ، متمایز کننده این سبک از سایر سبک های دکوراسیون می باشد.
  • در انتخاب ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک، از ایده تقارن و تعادل برای دکور اتاق پیروی کنید. سبک کلاسیک نمادی از رنگ های تیره و سوخته است که خاصیت ماندگاری در مد را یدک می کشد.  و همیشه جایگاهی قوی  در مد و زیبایی  دارد. برای همین می توانید با به کار بردن  محتاطانه رنگ های روشن و براق در حاشیه به آن رنگ و لعاب تازگی و طراوت ببخشید.
  • از نورپردازی و انعکاس نور در فضا غافل نشوید البته انتخاب ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک در مرکز توجه خود انعکاسی از نور و جذبه را در فضا منعکس می کند.

انواع مبل و میز غذاخوری در سبک های متنوع

در دنیای ارتباطات این روزها دیدن انواع مبل و میز غذاخوری در سبک ها و رنگ های مختلف و از برند های مختلف کار دشواری نیست. فقط در چند ثانیه و با زدن چند کلیک قادر هستیم هزاران طرح و عکس و مطلب درباره آن بدانیم و جمع آوری کنیم تا در هنگام خرید اطلاعات درستی برای یک خرید رضایت بخش داشته باشیم.

انتخاب یک شزلون خاص با پایه های منحنی و کنده کاری شده در کنار این محصول  با یک پارچه طرح دار فاخر قدرت خاصی را به فضا اعمال می کند.

سبک دکوراسیون کلاسیک

اگرچه ذات سبک دکوراسیون کلاسیک نگاه به تاریخ و گذشته را نمایان میکند.  ودیدگاهی سنتی محسوب می شود  ولی می توان با اضافه کردن لایه هایی از  سبک مدرن به صورت کاملا محتاطانه به فضا و با حفظ جذبه و درخشندگی مبلمان کلاسیک، ترکیب چوب و هنر مدرن را در کنار هم حس کرد.

آنچه اهمیت دارد احساس راحتی و ارامشی است که این سبک القا می کند.  زمانی که انتخاب ها درست باشد و ترکیب صحیحی از وسایل قدیمی و جدید در کنار هم قرار بگیرند این سبک برجسته ترین خواهد بود.

قیمت مناسب ست مبلمان و میز کلاسیک

انتخاب ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک، با قیمت مناسب از یک برند معتبر داخلی یا خارجی،  از یک فروشگاه معتبر می تواند تجربه خریدی رضایت بخش  را به همراه داشته باشد. اصولا در فرایند خرید ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک، سلیقه و حس و حال خریدار بسیاری دخیل است.

افرادی که دوستدار وسایل تزیینی عتیقه هستند و همیشه نگاهی به گذشته دارند، این نوع خرید را برای خود جذاب و دلپسند می دانند.

با توجه به اینکه در تقسیم بندی انواع سبک مبل و میز غذاخوری، ست این محصول در گروه سبک سلطنتی قرار می گیرد.

بنابراین برای انتخاب ست مبل و میز ناهارخوری ، در ابعاد  و اشکال متفاوت حتما به فضای رفت و آمد توجه کنید. معمولا در سبک کلاسیک، میز غذاخوری و مبل کلاسیک را حجیم تر طراحی می کنند لذا توجه به فضای موجود اهمیت بسزایی دارد.

نکاتی مهم در سبک کلاسیک و انتخاب ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک:

  • نشیمنی به راحتی مبلمان راحتی
  • به شکوه و جذابیت مبلمان سلطنتی
  • پارچه هایی طرح دارو فاخر و یا حتی ساده در رنگبندی متنوع
  • دامنه رنگ بندی کلاسیک از سفید تا رنگهایی از چوب
  • دوام و استحکام این نوع مبل و میز ناهارخوری که این حس را به فضا هم منتقل می کند.
  • غالب سبک دکوراسیون به چوب های منبت کاری شده و کنده کاری شده تعلق می گیرد.امروزه استفاده از پلی اورتان  در قسمت تاج و دسته و پایه مبل بسیار رایج است.
  • میزان منبت کاری و خراشیدگی در سبک کلاسیک نسبت به مبلمان استیل کمتر است.

و نکته اخر اینکه با استفاده از شمعدان های نقره ای و یا استیل روی میز غذاخوری و لوستری تزیینی و مجلل بر روی ست مبل و میز ناهارخوری  کلاسیک، این سبک را جذاب تر از همیشه  جلوه دهید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد