ست مبل و میز ناهارخوری استیل

0

ست مبل و میز ناهارخوری استیل در بین خانواده های ایرانی طرفداران زیادی دارد زیرا خصوصیت اشرافی و مدرنیته را در کنار هم القا می کند. بیننده، هم رسمی بودن و هم بروز بودن فضا را با تمام وجود درک می کند. شاید به همین علت است که به یک گزینه مهم در خرید جهیزیه عروس تبدیل شده است.

ست مبل و میز ناهارخوری استیل

با افزودن مد روز و سبک جدید به مبلهای سلطنتی جذابیت و زیبایی بیشتری را تجربه خواهیم کرد. در واقع مبلمان استیل مدرنیته مبلمان سلطنتی است.

خرید از فروشگاه معتبر و شناخته شده کمک خواهد کرد تا ست مبل و میز ناهارخوری استیل را  با کیفیت بالا و با حق انتخاب در رنگ، تعداد صندلی ها و کاناپه خریداری کنید. به هنگام خرید ست مبل و میز ناهارخوری استیل به کلاف، نوع پارچه،  فوم، اسفنج، چوب به کار رفته، رنگ و… توجه کنید تا خریدی دلچسب و رضایتمند داشته باشید.

از آنجایی که فروشگاه های معتبر در زمینه مبل و میز غذاخوری خدماتی چون: امکان بازدید حضوری، امکان پرداخت در محل،  ارسال رایگان، امکان تعویض در مدت زمان مشخص، ارائه ضمانت و گارانتی پس از فروش را برای رضایت صد در صدی مشتری در نظر گرفته اند، لذا خرید از سایت های فروشگاهی معتبر را بدون دغدغه و نگرانی انجام دهید، و هزینه رفت و آمد و مدیریت زمان را در اختیار خود بگیرید.

ست مبل و میز ناهارخوری استیل باشکوه در فضای پذیرایی:

  • با القا حس رسمی و اشرافی بودن فضا و در عین حال با نشیمنی به راحتی مبلمان راحتی، گزینه ای برتر برای انواع مهمانی های دوستانه و پذیرایی های خانوادگی
  • منبت کاری خاص و ظریف در پایه ها و دسته ها،  از خصوصیت بارز مبلمان  سبک استیل است.
  • تاج شکیل و زیبای مبلمان سبک استیل می تواند چشمها را خیره کند و منحصر به فرد باشد.
  • از لحاظ وزنی نسبت به مبل راحتی سنگین تر می باشند. و از لحاظ ارتفاع هم نسبت به مبل راحتی بلندتر است تا شکوه بیشتری را به فضا القا کند.
  • از لحاظ ظاهری، مبلمان سبک استیل کاملا با مبلمان راحتی متفاوت است. ولی شباهت هایی با مبلمان سبک کلاسیک دارد.
  • مبلمان استیل غالبا به صورت ۹ نفره عرضه می شود. ولی امروزه فروشگاه های معتبر برای رضایت بیشتر، سفارشی سازی از جانب مشتری را، با کمال میل پاسخگو هستند. تا هر خانواده با توجه به نیاز خود به تعداد صندلی ها، و با توجه به فضا و بودجه مد نظر خود، انتخابی شایسته و مناسب را در سبد خرید خود تجربه کند.
  • انتخاب مبلمان تمام استیل و یا نیمه استیل هم از مزایایی است که حق انتخاب خوبی را برای خریدار فراهم می کند. لذا خریدار با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود و سایر لوازم تزئینی در دکور اتاق خود می تواند تصمیم بهتری در این زمینه بگیرد.
  • با توجه به جنس چوب به کار رفته در مبلمان استیل، که مرغوبیت و کیفیت بالایی دارد، عمر مفید مبلمان  استیل نسبت به سایر مبل ها بیشتر است.

قیمت ست مبل و میز ناهارخوری کلاسیک

  • از لحاظ قیمت مبلمان سبک استیل، نسبت به مبلمان راحتی و کلاسیک قیمت بیشتری دارد، ولی کیفیت بالا و شکوه و زیبایی ست مبل و میز ناهار خوری استیل، به قدری زیاد است که بر قیمت آن غلبه می کند. در واقع خرید مبلمان استیل، از یک فروشگاه معتبر فوق العاده رضایت بخش خواهد بود، و خریدار با چیدن یک ست مبل و میز ناهار خوری استیل در کانون توجه پذیرایی خود، و استفاده از وسایل تزیینی دیگری چون: یک بوفه شکیل، میز کنسول، شمعدان های زیبا، پرده ای شکیل و فاخر، کتابخانه ای پرمحتوا، می تواند فضایی باشکوه و  شکیل را در چشم بیننده به نمایش درآورد.
  • ایجاد هارمونی مناسب بین ست مبل و میز ناهار خوری استیل و سایر عناصر دکوراسیون منزل می تواند فضایی خارق العاده و چشمگیر به وجود آورد.
  • به انتخاب پارچه در سبک استیل هم به صورت طرحدار و گلدار برای فضاهای بزرگتر و هم در طرح ساده برای فضاهای کوچکتر دقت کنید.

نکته آخر:

توجه کنید اگر از ست مبل و میز ناهار خوری استیل با پارچه ای طرح دار و گلدار در مرکز دکوراسیون منزل استفاده می کنید. این فضا به اندازه کافی با این سبک و پارچه شلوغ به نظر خواهد رسید، لذا برای زیباتر شدن فضا و حفظ شکوه دکور، از پرده هایی با طرح ها و گلهای برجسته،  کاغذ دیواری  هایی با طراحی شلوغ و آشفته، و فرش هایی با نقوش برجسته استفاده نکنید. تا کانون توجه بر روی ست مبل و میز ناهار خوری استیل قرار گیرد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک ست مبل و میز ناهارخوری استیل مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد