طراحی سایت آنلاین

0

طراحی سایت آنلاین ابزاری برای طراحی سایت بدون دانش خاصی می باشد. با استفاده از ابزار طراحی سایت آنلاین می توان امنیت و کیفیت سایت را نیز بالا ببریم.

طراحی سایت آنلاین

سایت ساز آنلاین چیست و چه مزایایی دارد؟ این سؤالی است که بیشتر کسانی که طراح سایت می‌باشند یا می‌خواهند وارد این کار شوند از خودشان می‌پرسند. در واقع طراحی سایت آنلاین یا سایت ساز آنلاین به‌طور کلی به امکانات و ویژگی‌هایی گفته می‌شود که امکاناتی همچون ساخت، ادیت (ویرایش) و طراحی را بدون دانش برنامه‌نویسی برای مشتریان و کاربران فراهم کند. با استفاده از این ابزار، همه ی افراد می‌توانند بدون حتی اندکی دانش برنامه‌نویسی شروع به طراحی سایت‌های دلخواهشان کنند. استفاده از سایت سازها برای کسانیکه تازه وارد این حرفه شده اند توصیه می شود.

سایت سازهای آنلاین به چه صورت کار می‌کنند؟

تا اینجا متوجه شده اید که طراحی سایت آنلاین یا سایت ساز آنلاین چیست و یک دید کلی در این مورد دارید و این سؤال در ذهنتان بوجود آمده است که سایت سازهای آنلاین یا همان طراحی سایت آنلاین به چه صورتی کار می‌کنند. به‌ طور کلی سایت سازهای آنلاین نرم‌ افزارهایی هستند که به‌ صورت تحت وب (open source) توسط سازمان‌ها یا شرکت‌هایی به‌ صورت خصوصی تهیه و تولید می‌شوند و در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند.

در اکثر اوقات شرکت‌های طراحی سایت آنلاین سایت سازها را به‌ صورت پکیج یا اشتراکی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند که تمام سرویس‌ دهی‌ ها از جمله شکل ظاهری, دامنه وب سایت, هاست وب سایت و قالب وب سایت توسط شرکت یا سازمان مربوطه ارائه می‌شود که ساخت و طراحی سایت ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه تر از وقتی هست که بخواهید خودتان سایتی را طراحی کنید.

عدم احتیاج به دانش برنامه نویسی

شما با استفاده از ابزار طراحی سایت آنلاین یا سایت سازهای آنلاین به هیچ‌ گونه علم و دانش برنامه‌نویسی یا دانش خاصی نیاز ندارید و  همه ابزارها در طراحی سایت آنلاین برای شما فراهم‌ شده است که فقط کافیست شما با استفاده از آن ابزارها سایت خود را به شکل کاملاً دلخواه کامل و پیاده سازی کنید و تصاویر و رنگ‌ بندی سایتتان را با استفاده از ابزارهای طراحی سایت آنلاین به‌صورت کاملاً ساده و در زمان خیلی کوتاهی پیاده سازی کنید.

بالارفتن سرعت کار

با استفاده از ابزارهای طراحی سایت آنلاین یا سایت سازها سرعت طراحی کار شما چند برابر بیشتر از وقتی می شود که می خواهید یک سایت را صفر تا صد و با کدنویسی طراحی کنید و این امر به خاطر دلایل مختلفی می ‌باشد که در ادامه همه آن ها را نام برده و توضیح می دهیم.

یکی از دلایل مهم وجود قالب های آماده در بین ابزارهای طراحی سایت آنلاین است که سرعت کار شما را چند برابر می کند چون طراحی قالب کار راحتی نیست و طراحی یک قالب خیلی ساده هم می تواند روزها و هفته ها زمان ببرد ولی با استفاده از ابزار های طراحی سایت آنلاین شما تنها با انتخاب یک قالب که توسط شرکت مربوطه ارائه دهنده سایت ساز آنلاین تهیه و آماده شده است قالب سایت شما در سایت در عرض کمتر از یک دقیقه آماده می کند و به همین دلایل سرعت کار شما هم به طرز چشمگیری افزایش پیدا می کند.

امنیت بسیار بالا

در کنار همه این ابزارهای سایت ساز آنلاین یک ویژگی دیگری که این شرکت ها ارائه می دهند این است که امنیت سایت شما را کاملا تضمین می کنند یعنی قواعد و اصول ایمنی در این سایت سازها کاملا ساخته و آماده شده و امکان هیچگونه کلاهبرداری و سوء استفاده در این سایت سازها (البته سایت سازهای معتبر) وجود ندارد و شما با خیالی کاملا راحت می توانید مطالب و فایل های خود را با خیالی راحت تولید و اشتراک گذاری کنید.

به خاطر همین دلایل می باشد که طراحی سایت با استفاده از سایت سازها یک مزیت خوب به شمار می آید و کسانی که تجربه کافی در زمینه وب و طراحی سایت ندارند می توانند کار خود را با این سایت سازها شروع کنند و طراحی سایت ارزان تر نیز برایشان تمام می شود. یعنی طراحی سایت با سایت ساز ها بسیار کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر از طراحی سایت به طور صفر تا صد توسط خودتان می باشد چون امنیت سایتتان تامین می شود، کیفیت سایتتان بالا می رود و از طرف دیگر نیاز به هیچ دانش فنی خاصی  ندارید.

پشتیبانی کامل

یکی از ترس ها و وحشت های بزرگ هر طراح سایتی بوجود آمدن مشکل (bug) در آن سایت است که در اینصورت برنامه نویس باید روزها و گاهی اوقات ماه ها زمان صرف می کند تا ببیند مشکل سایت کجاست و پس از عیب یابی اقدام به رفع آن بکند ولی در ابزارهای طراحی سایت آنلاین و سایت ساز های آنلاین برای رفع هر مشکلی نیاز نیست حتی یک دقیقه زمان گذاشته و یا کد نویسی بکنید بلکه به جای آن مشکل را به شرکت یا نهاد ارائه دهنده آن سایت ارسال می کنید و پس از بررسی، مشکل سایت شما را در عرض چند ساعت حل می کنند و نیاز نیست شما کار خاصی انجام دهید. به همین خاطر استفاده از سایت سازها برای کسانی که تازه وارد دنیای طراحی وب شده اند توصیه جدی می شود زیرا کمک شایانی به پیشرفت در زمینه طراحی وب برایتان محسوب می شود و می توانید کار طراحی وب بصورت تخصصی را از همین ابزارهای طراحی سایت آنلاین یا سایت سازهای آنلاین بصورت جدی شروع کنید.

جمع بندی

بطور کلی سایت سازهای آنلاین برای تمام کسانی که در صنعت طراحی وب تازه وارد هستند و می خواهند کار خود را در این زمینه شروع کنند بسیار توصیه می شود زیرا با این کار نیاز به هیچگونه دانش برنامه نویسی ندارید و می توانید سایت های با کیفیت بالا را بدون هیچگونه دانشی طراحی کنید و از جهت دیگر نیز هم سایتتان پشتیبانی می شود و هم امنیت سایتتان نیز تأمین می شود.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد