بهترین ابزارهای طراحی سایت ارزان

0

بهترین ابزارهای طراحی سایت ارزان

طراحی سایت با قیمت ارزان

بهترین ابزارهای طراحی سایت ارزان : امروزه طراحی سایت با قیمت ارزان قیمت به یک امر بسیار فراگیر تبدیل شده است. به گونه‌ای که مشتریان به دنبال طراحی سایت ارزان با بیشترین امکانات هستند و می‌خواهند با کم‌ترین هزینه سایتی بسیار پیشرفته در هر زمینه‌ای داشته باشند. این امر با به‌کارگیری تکنولوژی‌های جدید میسر شده است و توقع مشتریان را تا حد بسیار زیادی برآورده کرده است. در این مطلب قصد داریم چند نمونه از روش‌های طراحی سایت ارزان قیمت را برای شما شرح دهیم تا بتوانید در کسب و کار خود موفقیت لازم را کسب کنید.

طراحی سایت ارزان با WordPress

بهترین ابزارهای طراحی سایت ارزان : به جرات می‌توان ادعا کرد طراحی سایت‌های پیشرفته که تا همین چند وقت پیش کاری بسیار سخت و پیچیده به شمار می‌رفت، حالا با به‌کارگیری ‌CMSهای متن‌باز مانند WordPress به کاری بسیار آسان و جذاب تبدیل شده است. استفاده از سیستم مدیریت محتوای WordPress بسیار ساده است و نیاز به دانش پیشرفته کدنویسی تحت وب ندارد. WordPress یک CMS متن‌باز است که این امکان را به طراح سایت می‌دهد تا وب‌سایت خود را با کم‌ترین هزینه ممکن و در کوتاه‌ترین زمان، همراه با امکاناتی خوب و کارآمد در هر زمینه‌ای طراحی کند.

استفاده از این CMS متن‌باز پیشرفته و سهل‌الاستفاده به دانش کد‌نویسی زیادی نیاز ندارد و تقریبا برای هر فردی که با وب و مفاهیم آن آشنایی مختصری داشته باشد به سادگی قابل درک است. WordPress یک ابزار بسیار رایج متن‌باز برای طراحی سایت ارزان است و بر اساس زبان بسیار قدرت‌مندPHP  نوشته و منتشر شده است. همین ویژگی و بسیاری از موارد دیگر مثل داشتن افزونه‌های بسیار کارآمد که توسط طراحان در سراسر دنیا طراحی می‌شوند، باعث شده است این ابزار طراحی سایت ارزان به یکی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوای متن‌باز در میان طراحان وب‌سایت، دارندگان وبلاگ‌ها و صاحبان کسب‌وکارها و فروشگاه‌های آنلاین تبدیل شود.

چه کسانی از وردپرس (WordPress) استفاده می‌کنند؟

بهترین ابزارهای طراحی سایت ارزان : بسیاری از وبلاگ‌های بزرگ و معروف، رسانه‌های خبری، سایت‌های موسیقی و فیلم، فروشگاه‌های آنلاین، Fortune 500 (۵۰۰ تا از بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی از نظر درآمدزایی) و افراد مشهور مثل بازیگران و خوانندگان، برای طراحی سایت خود از سیستم مدیریت محتوای WordPress استفاده می‌کنند. به عنوان مثال می‌توان وبلاگ‌های بسیار معروف مانند  Mashable و TechCrunch را نام برد که در طراحی هر دو از  WordPress استفاده شده است. رسانه‌های خبری مانند وبلاگ‌های نیویورک تایمز (New York Times) و وبلاگ‌های CNN نیز از WoerdPress استفاده کرده‌اند.

با پیشرفت چشمگیری که سیستم مدیریت محتوای متن‌باز WordPress تا به امروز به آن دست پیدا کرده‌ است، تعداد بسیار زیادی از کاربران و طراحان سایت از این CMS برای طراحی سایت‌ ارزان شخصی، فروشگاهی، خدماتی، وبلاگ‌ها، سایت‌های خبری، سایت‌های معرفی فیلم و مجله‌های اینترنتی برای پیشبرد اهداف و موفقیت در کار خود استفاده کرده‌اند و سایت‌هایی بسیار قدرت‌مند را به انتشار رسانده‌اند. WordPress یک پلتفورم بسیار عالی و با کیفیت تحت وب برای طراحی وب‌سایت‌ها با اهداف مختلف است. از کار‌های ساده مانند وبلاگ‌نویسی گرفته تا کار‌های پیچیده مانند تجارت الکترونیک، همه و همه در WordPress امکان‌پذیر هستند و به ساد‌گی هرچه تمام‌تر قابل طراحی هستند. از رایج‌ترین استفاده‌های WordPress می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی وبلاگ‌
  • ساخت سایت‌های مبتنی بر تجارت الکترونیک
  • راه‌اندازی کسب‌و‌کارهای آنلاین
  • انتشار اخبار
  • ساختن سایت عکاسی
  • ساختن سایت معرفی و انتشار موسیقی و فیلم
  • ایجاد امکان عضویت در سایت

امکانات رایگان

طراحی سایت با قیمت ارزان : WordPress یک پلتفورم بسیار خوب است که بعضی از خدمات آن به صورت رایگان ارائه می‌شوند. به عنوان مثال، بسیاری از افزونه‌ها در WordPres کاملا رایگان هستند و به راحتی در دسترس عموم قرار گرفته‌اند. استفاده از این پلتفورم هیچ محدودیتی ندارد و به سادگی می‌توان با نصب آن بر روی هاست از امکانات ایسن سیستم مدیریت محتوا استفاده کرد.

پوسته‌‌ها و قالب‌های آماده این پلتفرم طراحی را تا حد چشمگیری برای طراحان و کاربران ساده کرده است، به گونه‌ای که می‌توان با استفاده از این پوسته‌ها و قالب‌ها رابط گرافیکی بسیار زیبایی را برای سایت طراحی و ایجاد کرد. سفارشی‌سازی طراحی در این پلتفورم تا حد بسیار زیادی ساده و امکان‌پذیر است و دست طراحان را در ایجاد وب‌سایتی منحصر‌به‌فرد و متفاوت باز گذاشته است.

طراحی سایت ارزان با Joomla

جوملا یکی از بهترین سیستم‌های مدیریت محتوای متن‌باز برای طراحی سایت ارزان است. این سیستم مدیریت محتوا کار‌آمد‌ترین CMS بعد از WordPress به شمار می‌آید و در چند سال اخیر به عنوان یکی از موفق‌ترین‌ ابزارهای طراحی سایت در میان طراحان محبوبیت چشمگیری پیدا کرده است.

جوملا نیز مانند WordPress یک سیستم مدیریت محتوای نیمه‌رایگان است که بسیاری از قالب‌ها و افزونه‌های آن به صورت تمام و کمال و بدون هزینه در دسترس طراحان و کاربران قرار گرفته است. جوملا به لطف جامعه جهانی توسعه‌دهندگان در طول چند سال اخیر دست‌خوش تغییراتی شده است. از ویژگی‌های این پلتفرم می‌‌توان به طراحی سایت ارزان، کاربر پسند بودن، داشتن قابلیت ارتقا، قابلیت تعریف چند زبان برای محتوا، قابلیت دسترسی سریع و آسان، واکنش‌گرایی دقیق و بالا و توانایی خوب در بهینه‌سازی محتوا برای موتور‌های جستجو، از جمله گوگل، اشاره کرد.

موارد استفاده از سیستم مدیریت محتوای متن‌باز جوملا عبارتند از: طراحی وب‌سایت‌های گسترده شرکتی، سایت‌های پورتال (درگاهی)، وب‌سایت‌های کسب‌و‌کار (خدماتی و فروش کالا)، مجله و خبرنامه آنلاین، روزنامه‌ها و نشریات، وبلاگ‌های بزرگ، وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک، سایت‌های رزرو آنلاین (هتل و بلیت و غیره)، وب‌سایت‌های مربوط به سازمان‌ها و وب‌سایت‌های شخصی و فروشگاهی.

جوملا این امکان را به طراحان می‌دهد تا سایت‌هایی بزرگ را برای سازمان‌ها و شرکت‎های گسترده ایجاد کنند. یکی از ویژگی‌های خوب و نقاط قوت سیستم مدیریت محتوای متن‌باز جوملا یادگیری آسان و آشنایی با آن در مدت زمانی کوتاه است. یک طراح سایت می‌تواند طی دوره‌ای کوتاه، بدون داشتن علم برنامه‌نویسی وب‌سایت خود را به شکلی پیشرفته طراحی کند.

از دیگر ویژگی‌های این سیستم مدیریت محتوای متن باز می‌توان به سرعت بسیار بالا در طراحی و انتشار سایت‌های بزرگ اشاره کرد که خود به تنهایی یک نقطه قوت به شمار می‌آید. در نتیجه با حد‌اقل دانش کد‌نویسی و برنامه‌نویسی می‌توانید سایتی دلخواه را با دیزاینی کاملا سفارشی طراحی کنید و آن را به راحتی منتشر کنید. برنامه‌نویسی و پایه سیستم مدیریت محتوای متن باز جوملا بر اساس PHP و MySQL است.

طراحی سایت‌های بسیار پیشرفته

طراحی سایت با قیمت ارزان : از آنجایی که بعضی از سازمان‌ها و شرکت‌ها نیاز‌هایی دارند که بسیار فراتر از آن چیزی است که سیستم‌های مدیریت محتوای جوملا و وردپرس در اختیارشان گذاشته است، این دو ابزار نمی‌توانند پاسخ‌گوی نیاز‌های آن‌ها باشند. در این موارد کاربران و یا صاحبان کسب‌و‌کار های بزرگ می‌توانند به کمک توسعه‌دهندگان و طراحان حرفه‌ای نیاز‌های خود را رفع کنند.

طراحان و توسعه‌دهندگان حرفه‌ای طراحی سایت ارزان را به صورت کاملا اختصاصی برای شما انجام خواهند داد. از نیاز های عمده شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ می‌توان به سیستم‌های کنترل موجودی، ابزار گزارش‌گیری، پنل‌های پیشرفته، دایرکتوری برای کسب و کار‌های پیچیده و ابزار‌های تخصصی‌تر اشاره کرد که توسعه‌دهندگان با سرعتی بسیار بالا می‌توانند این امکانات را برای شرکت‌ها ایجاد کنند. بنابراین اگر شما قصد دارید افزونه‌های بزرگ و ابزار‌های پیچیده‌ای را در سایت خود بگنجانید می‌توانید از تخصص و دانش برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان حرفه‌ای استفاده کنید.

سخن آخر

طراحی سایت با قیمت ارزان : به دلیل پیشرفت‌های بسیار فراوان و کسب موفقیت‌های بی شمار سیستم‌های مدیریت محتوای متن‌باز، طراحی وب برای تمامی افرادی که دانش کافی در زمینه برنامه‌نویسی تحت وب ندارند امری امکان پذیر و ساده شده است. استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند جوملا و وردپرس توانسته در میان کاربران و طراحان سایت از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شود و پایه بسیاری از سایت‌ها باشد. در دنیای امروز طراحی سایت‌ها از ساده تا پیشرفته برای افراد عادی نیز به کاری تقریبا ساده تبدیل شده است.

اما ناگفته نماند که در برخی مواقع نیاز‌های ما با سیستم‌های مدیریتی متن باز مانند جوملا و وردپرس برآورده نمی‌شود و نیاز به کمک یک متخصص برنامه‌نویس جهت شخصی‌سازی برنامه‌نویسی و طراحی سایت به صورت کاملا اختصاصی خواهیم داشت. برای مثال سایت‌های بسیار پیچیده مانند سایت‌های فروش ارز و صرافی‌های آنلاین نیاز به دانش برنامه‌نویسی و طراحی سایت دارند. حالا انتخاب با شما‌ست که بر اساس نیاز‌های خودتان تصمیم بگیرید از چه روشی برای طراحی سایت ارزان بهره‌ بگیرید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد